Szabad. Mert ebben annyi a kilométer. Itthon minden használt motor 16-24 ezer kilométerrel cserél gazdát... szerinted?
Erik karbantartotta, a fia motorszerelő... egyébként a mai motorok (nem sportmotor) lazán eltkernek 100000-120000 km-t. Ha a barátnőd évi tízezret megy majd, akkor 8 év alatt el is éri ezt a futásteljesítményt...
Jobb tudni, hogy mennyi az annyi, és akkor nincs hiba!
rendben, koszi . megtalaltam a motorjat, az adatlapjanal az elado cuccoknal.
hulye magyar beidegzodesem, hogy szabad-e 500-as ket hegeres motort 40e km-rel venni? mert amugy jo aron adja. mennyit mennek el ezek a gepek? lattam, hogy anno Blue 67e-rel adta el az ovet.
A GS-ek nagyon nyomott áron vehetők. Ezért az egyik legjobb ár-érték arányú típus a piacon. Az enyém 750-ért kelt el 21 hónaposan, 22.000 km-rel. Sok van a GS-ből, mindig van választék. 500 és 700 között nagyon jókat lehet találni.
Erikkel majd este érdemes lesz itt beszélgetni... nem rossz az ajánlata. Tegnap betette ide a használtmotoros hirdetés linkjét... hármat-négyet-ötöt visszalapozva megtalálod.
Igen, ahogy neztem, 2003-as, esetleg 2004-es fer bele a keretbe, bar elvetve talalni fiatalabbakat is ebben az arban, ha valaki hirtelen megszorul. Februar kornyeken lesz a vasarlas szvsz, addig korulnezek meg utanaolvasok a dolgoknak. A visszahivast egy adott motornal konyvelik valahol? (pl. szervizfuzet)
170 centi magas parom, neki lesz, cbf 500-on vizsgazott mar masfel eve. Megfelelo lesz neki turazni a `kis`kethengeres?
Sok rosszat nem tudok mondani. Egy évjárat volt, azt hiszem a 2002, vagy 2003, amikor visszahívtak néhány példányt, mert nem volt jól hézagolva a vezérműtengely. Típushibáról nem tudok ezen kívül. Ha ennyi pénzt számolsz rá, akkor abba bőven belefér egy fiatalabb... mert a tapasztalat szerint nem mindegyiket vitték be a visszahívási akcióban.
Van "tesztem" a Boncteremben... az adatlapomról elérheted. Ennél a típusnál kevés a zsákbamacska... általában a gondatlan gazdára vezethető vissza a bajság.
Eljott az ido, parom motort szeretne maganak, es a gs 500 az egyik jelolt (cbf 250 a masik). Turazasra hasznalna, es Pesten munkaba jarni. Sajnos csak 600-650 ezer a keret, ebbol kell kihoznunk. Mire kell figyeljek majd illetve van-e olyan evjarat, amit mindenkepp hagyjak ki?
Az előző tulaj nagy sebességnél csúszott a motorommal a bal oldalán ahol a generátor is van. Ez eddig rendben is van, megesik az ilyen.
Otthon nekiláttak szétkapni a generátort nincs-e valami baja. A dolog nem igazán akart sikerülni és úgy kellett lefeszegetni az állórészt meg még kalapáccsal is rásegítettek
Ezt ők nem mondták de látszanak a nyomok.
Meglazult egy darab, ami aztán vissza szerelés után, járó motornál levállt, és kinyírta a generátort. Ezen kívül az akksi is szar volt.
Én meg Budapest mellől elhoztam kaposvárra úgy hogy nem töltött semmit.
Mostmár tudom hogy hülye voltam és vissza kellett volna vinni másnap és leborítani a ház elé hogy nesze bazmeg...
Mindenki saját kárán tanul... drága lecke volt.
Amúgy azóta sok örömet okozott de még kell egy kicsit csinosítani.
Erik karbantartotta, a fia motorszerelő... egyébként a mai motorok (nem sportmotor) lazán eltkernek 100000-120000 km-t. Ha a barátnőd évi tízezret megy majd, akkor 8 év alatt el is éri ezt a futásteljesítményt...
Jobb tudni, hogy mennyi az annyi, és akkor nincs hiba!
hulye magyar beidegzodesem, hogy szabad-e 500-as ket hegeres motort 40e km-rel venni? mert amugy jo aron adja. mennyit mennek el ezek a gepek? lattam, hogy anno Blue 67e-rel adta el az ovet.
Erikkel majd este érdemes lesz itt beszélgetni... nem rossz az ajánlata. Tegnap betette ide a használtmotoros hirdetés linkjét... hármat-négyet-ötöt visszalapozva megtalálod.
Igen, ahogy neztem, 2003-as, esetleg 2004-es fer bele a keretbe, bar elvetve talalni fiatalabbakat is ebben az arban, ha valaki hirtelen megszorul. Februar kornyeken lesz a vasarlas szvsz, addig korulnezek meg utanaolvasok a dolgoknak. A visszahivast egy adott motornal konyvelik valahol? (pl. szervizfuzet)
170 centi magas parom, neki lesz, cbf 500-on vizsgazott mar masfel eve. Megfelelo lesz neki turazni a `kis`kethengeres?
Koszi es udv.!
Sok rosszat nem tudok mondani. Egy évjárat volt, azt hiszem a 2002, vagy 2003, amikor visszahívtak néhány példányt, mert nem volt jól hézagolva a vezérműtengely. Típushibáról nem tudok ezen kívül. Ha ennyi pénzt számolsz rá, akkor abba bőven belefér egy fiatalabb... mert a tapasztalat szerint nem mindegyiket vitték be a visszahívási akcióban.
Van "tesztem" a Boncteremben... az adatlapomról elérheted. Ennél a típusnál kevés a zsákbamacska... általában a gondatlan gazdára vezethető vissza a bajság.
Eljott az ido, parom motort szeretne maganak, es a gs 500 az egyik jelolt (cbf 250 a masik). Turazasra hasznalna, es Pesten munkaba jarni. Sajnos csak 600-650 ezer a keret, ebbol kell kihoznunk. Mire kell figyeljek majd illetve van-e olyan evjarat, amit mindenkepp hagyjak ki?
Koszonettel:
TayRol
Én meg nem megyek motort venni többé szerelő nélkül...
Asszem mára befejezem az okoskodást
Jóccakát mindenkinek
Otthon nekiláttak szétkapni a generátort nincs-e valami baja. A dolog nem igazán akart sikerülni és úgy kellett lefeszegetni az állórészt meg még kalapáccsal is rásegítettek
Ezt ők nem mondták de látszanak a nyomok.
Meglazult egy darab, ami aztán vissza szerelés után, járó motornál levállt, és kinyírta a generátort. Ezen kívül az akksi is szar volt.
Én meg Budapest mellől elhoztam kaposvárra úgy hogy nem töltött semmit.
Mostmár tudom hogy hülye voltam és vissza kellett volna vinni másnap és leborítani a ház elé hogy nesze bazmeg...
Mindenki saját kárán tanul... drága lecke volt.
Amúgy azóta sok örömet okozott de még kell egy kicsit csinosítani.
Bocs, kicsit bő lére eresztettem.
Erre én is kiváncsi lennék /mármint a Trehány../
Níkem 2éves, 12000 km- a vasam.
Amugy feszültséget mértük töltési jó, 14 nél szabályoz. indításkor is 12 megvan.