Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És még rugózott...

Nagyon komoly az a hátsó teló!
Láttam Ti is kpróbáltátok terhelésügyileg Pukkand Úrat!
Az automata feszítő néha "eltömődik", így nem végzi a dolgát. Azt kell kitisztítani. Szerintem megoldja a problémád. Akár otthon is...

Egyébként nem jellemző. Bluenak nem kellett 67.000 alatt, Tibkinnek sem cca 70.000 alatt. (Ha jól tudom.)

Szóval pucolás!
Pulipinty!
A fal, védett madár....
Sziasztok!
Érdeklődnék lehetséges-e az hogy a GS 500 -on 19.000 km után a vezérműláncon kelljen feszíteni? Van némi kis kopogó hangja hidegen alapjáraton. Én a szelephézagra gondoltam hogy állítani kellene rajta, de azt mondták a vezérműláncon kell feszíteni, és a feszítőt nem ártana lecserélni egyben...
Köszi!
franyo01
Ja 2005.04. havi
Na szóval, ha már megkérdeztem leirom ide is.

Eladó a barátom DL650-e. Piros-fekete, 27000 km, szivargyujtó, turaplexi, bukócső, doboztartóvas + Givi topcase, kézvédő, Dunlop gumik. 1.200.000.- Azért adja el mert tavasszal vett egy KTM-et és ezért a gépért nem jött a vevő.
Áhh dehogy! Legközelebb nem fogom vissza magam! De akkor nem ígérem meg hogy nem firkálom össze a falat!
Mé' vót aki ivott?! A francába!
Faxa! "Pukkand Úr"! Nem is rossssz....
Muszáj volt igénybe venni... inni köllött, de mán'!
Pukk Kandúr!
A "Cicc" csak bakmacska lehet! Alattad! ...
Pukkadj meg! De erre a nemes feladatra csak Cicc volt képes!
a latni szot kihagytam. de akkor te vagy az. jo a hangja a motornak, olyan kellemesen mely.
Idő és helyszín stimmel, bár télen már szürke cordura + láthatósági mellény van rajtam. Szóval könnyen lehet!
Mégegyszer:
nem teged szoktalak 5 ora fele a Boszormenyin lefele gurulni? Ismeros a kabatod meg a motor szine.
Pacikó!
Ahogy látom bevált az új moci, egész jól áll rajta a tálca!
Üdv.
Pár "vakus" és "sima" kép.
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/091116/89469726120091
116086_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes
.hu/thumb/091116/89469726120091116086_www.kepfeltoltes.h
u_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.
hu[/url]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/091116/200911
16096_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.
hu/thumb/091116/20091116096_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/im
g][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.
hu[/url]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/091116/663066
55120091116098_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepf
eltoltes.hu/thumb/091116/66306655120091116098_www.kepfel
toltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.
hu[/url]
Nekem sokszor úgy tűnik, mintha mellette futnál!
A súlyod erre enged következtetni....
Természetesen a fogyasztás terhelésfüggő!
Képek fent! Cenzúrázatlanul!
A nyáladzó plüsst? Mááá csaknem...
Nekem élő kell!
Sziasztok!

Dipshit gépezete abszolút jó példa a tartósságra, de én sem panaszkodom: 2000-ben gyártott GS500, most 69500 km és úgy jár, mint egy óramű. Napi 2*25km Budapest és ugye az AKMT-s túrák mennek bele, nekem kb. 12000km/év. A fogyasztás is kellemes, bár városban femegy 5l-ig, de túrán 3,5-3,6l-ig le lehet menni. Ha nem pörög tartósan 7000 fölött (pl. autópályán), akkor az olaj sem fogyhat. Olcsó fenntartani, de elvisz bárhová, aminek minden percét élvezem!
Jómagam 172cm vagyok és kényelmes, bár ezen még más az ülés, mint az újabbakon. Viszont Pacikó a példa, hogy könnyen ültethető is.
Kell még egy kis szubjektív reklám?