Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ásványit, vagy max félszintit. A fullszinti nagyon vékony, megeszegeti a motor.
Én anno Repsol 15W-50-et használtam a GS-be, nekem bejött. Igaz, hogy télen nehezebben indult, de én nem is vagyok híve a "hetente röffentsük be a gépet" mozgalomnak. Annyira bejött, hogy a DL-be is ezt nyomom. Persze ettől még más használhatja a 10W-set.
Félszintetikusat?
Én valvoline durablend-et vagy castrol gps-t használtam eddig. Mind kettő jó, a castrolt felénk nehezebb beszerezni, a valvoline olcsóbb valamivel.
Blue

Igaz,rábeszéltek a 20-50w-re de nekem nem jött be!
Olyan fura lett töle,mág a váltóm is!
Tavasszal megy a 10-es!
Milyet használjak?
Castrol actevo van most benn!
Üdv mindenkinek.
A "nem indulós" témához annyit hogy az én gépem mindig pöccre indul, legyen akármilyen hideg vagy több hetes leállás. Szigorúan félszintetikus 10w-40es olajat használok. Gyertya, levegőszűrő meg szervízkönyv szerint.
Neked is leírom:-)


3 év alatt 68.000km-er....
Ezalatt ez történt a mocimmal:
http://www.akmt.hu/tagok/blue/...


itt mindent látsz......minden periódust, fizetnivalót....
Szóval a GS500 a legolcsóbb kivitel ebben a kategóriában
Az az olaj miatt van!
Nekem is ez volt.

Szóval Én is csak azt tudom mondani, amit a srácok.


1., akku feltölt
2., olaj lecserél SZIGORUAN 10w40-re
3., PRIbe teker
4., szívató ráhúz
5., indítás
6., mikor a fordulat felmegy 4000-re akkor PRIből ONra csavar, ekkor a fordulat vissza fog esni
7., mikor itt is felmegy 4000-re akkor szépen visszacsavar fél állásba, majd mikor itt is nyomja a 2500-3000-ret, akkor teljesen visszatol
8., indulás



Mikor Én jártam így - mert elaludtam:-), akkor forró vízzel locsoltam a blokkot hajnali 4-kor:-) 4-5 vödör víz és beindult a gép:-)
Épp ezért télre nem jó bele a 20-as olaj (és szerintem a 15-ös se)
Ne felejtsük el a gyári könyvet ami télre-nyárra a 10-est KÉRI!
Hát igen, 20 éves vagyok. Főiskola melett melózok, és rakom félre a pénzt tavaszra...mert vidéki srácként kivagyok Pesten a BKV-től és egy motort fent lehet tartani. Nekem sem tetszett a GS nem is gondoltam rá, de mostmár az építő levelek- kommentek egyre jobban meghozzák a kedvet rá.
Köszönöm!
Ha rám hallgatsz veszel ilyet!
Sőőőt,ha meggondolod hogy olcsó pénz,fentartás,keveset eszik(4-5l)
Én a a tavasszal vettem 400.000.-ért,sok agyalás után,pedig nem ilyet akartam,(Sv650-t)!Ez nagyon hamar jött,a Full-Gas-hoz bevitte valaki egygazdásként 11000km-rel!Mivel ennyi pénzem volt GS500 lett,de most nem vagyok hajlandó megválni töle,pedig most a bank már csücsül a másik motorom árán!Kipróbáltam azóta egy csomó gépet,de azért hogy rátegyek 1.5 millát,egy sem tudott annyira lázba hozni,mint a tavassz óta a GS!
Szerintem a nagyob és persze igényesebb gépek nagyobb pénztárcát igényelnek!ÉS a másik dolog,az hogy neked mekkorák az igényeid!
Sziasztok!
Én még új vagyok itt...jővő évi szezon elején akarok motort venni. És sokan ajánlottak sok mindent. De a GS500-at ajánlották a legtapasztaltabbak.
Szerezték tőletek is információkat kérni a típusról.
Köszi
bikázni
Az enyémel? Nem csak biázni lehet azzal ?
Ugye?
Ott a szuper-hiper töltőd! Szerintem azzal is lehet 0,5 ampert küldeni az aksiba.
Kiié ez a narancssárga bicikli?
Némá', nem vagyok egy-két napig, oszt fordul egyet a világ!
Erikpapi! Van stílusod!
Ok!
Holnap veszek töltőt.
Töltsd az akut ne siránkozz
Hidd el ez a legegyszerübb, ha feltöltve se megy még mindig gondolkozhatsz máson.
van:-)


de Én is titkolódzom:-)
Ha minden igaz, és bevállik akkor a gázszámla a felére esik vissza
Ezaz! Ez a gyanús nekem is. Ha teszem föl 2.- 3. ik indítás után lemerül akkor nem is agyalok. Tudom hogy akksi lemerült kész. De igy picit bosszant.
Csoda, hogy addig kibírta. Az akkuk jó, ha 10 db 10 másodperces próbálkozást kibírnak. Minden 10 másodperc után illik fél percet várni, hogy visszahűljenek a kábelek, és egyéb cuccok... gondolom ezeket az időket nem vártad ki. Mindegy fene... ha még nem sütötted össze a tekercseket, akkor feltöltés, utána próba. Nem bikázás!
Értem és köszönöm a válaszokat.
Csak azabaj hogy 1,5 hét alatt 20 x ről lemegy annyira hogy nincs gyújtás? 1 éves akksi? Az lehetséges? 10 percig indítgattam. utánna merült le.
És nincs elektromos gubanc sem... lemerítetted az akkut. Ha minden világít akkor "iksz" áram fogy... az indítózáshoz meg "húsziksz" áram kell. Lemerülve ne kísérletezz, mert tényleg kárt csinálsz!
Akkor lenne nagy a baj, ha sebességben tudnád lazán forgatni...
Ácsi Gitár!

Mielőtt szétbombáznád azt a szerencsétlen mocit. Erik tanácsait kövesd, ne agyalj, ha tényleg sügér vagy hozzá. Első lépés: töltsd fel az akksit (nem bikázunk, nem izélgetünk, feltöltünk). Ha gyenge akkuval nyöszteted az önindítót, vagy megsütöd, vagy leforgatod a tengely végéről.


Az olaj nem befolyásolja az ennyire a dolgot. De cseréld le télre, hogy frissel álljon a paci! (ahogy esSO írta)

A gyertyapipákat tedd vissza rendesen!

Blue indítási sorrendjét tartsd be! (különös tekintettel a szivató állás, és a gázmarkolat tekintetében)

Szóval, töltsd fel az akkut! Aztán Blue ajánlása, és ha beindult, akkor olajcsere.
Vagy ilyen gond nem lehet hogy olaj annyira szar már benne hogy besültek a motor és ezért nem indul? Beteszem kettőbe és alig bírom forgatni a kereket.