Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blue!

Csak nem napkollektort építesz a házra?
Csak mert akkor írd ide, hogy NE lapítsa ki a dobozokat senki!
Akkor tekerd vissza a gyertyát keress egy aksit éés mfog menni!
És ha:
Nem folyik? Mi a teendő? csapcsere vagy ilyesmi?
Ha folyik és mégsem indul?
Óóó, sajna nem én, túl szép is lenne!
De várom a percet, amikor én is meglepetést okozhatok majd!
Aha. Akkor azért fröcskölt nekem mint az állat....
És szokott velünk járni, vagy csak innen ismerős?

Mert emlékeimben kik is vannak?

Tibkin
Hellboy
Pacikó
Nyuszancs
Hát ne azokat, /2db/ami a tank felől jön, hanem azt, ami a karbi felé megy!
Kövesd a szemeddel!
Amerre a pri mutat azt lehuztam ami a jobb oldalon van és lefele kanyarodik. Abból folyt.
Hali mindenki


Aki dobozos sört iszik, az figyeljen:-)
Amennyiben nem vagy MÉH-be járós, akkor kérlek a dobozt ne dobd ki.
Tedd el nekem, mert szükségem lenne úgy 150db ÜRES sörösdobozra.

Amikor már nem fér el, akkor szólj és megyek érte.


Erik, EsSO...többiek.....
Előre is kösz:-)
Ha úgy folyik, akkor az alant leírtak betartásával indulni fog!
A lényeg, hogy akku legyen tele, és előtte ne próbálkozz másképp indítani!
De melyik csövet huzzam le?
Akkr mindenképpen at nézzd meg előbb, hogy jön-e a benzincsapból benzin.
Azt hiszem a benzincsapról a legegyszerűbb leszedni a csövet.
On vagy res állásnál lehúzod a csövet, áttekered pri-be, és akkor folynia kell.
Kis gázt húztam neki. De tök szárazak voltak a gyetyák mindkettő.
Nem!
Ha majd nem válaszolok, akkor talált.
Pri állásban lehúzod a karbiról, akkorfolynia kell a benzinnek!
A Gs hidegindítása pár nap után:
-benzincsap pri
-fél perc várakozás
-szivató tökig kihúzás
-gyújtás, indítás
-gázkarhoz hozzáérni szigorúan tilos
-ha magától felpörgött4e-ig, akkor lassanként szivató visszanyom,benzincsap on vagy res állásba tekerése /nehogy pri-be maradjon, mert kárt teszel a moccba/
Erik ez egyszerűen SZÉP.


NAKED GS?
NOs nem sok ember marad a rostán:-)
Mondjuk TIBKIN:-)
Az övé is F-es, tehát nem talált. A szóban forgó lecserélendő GS, naked.
30 Euró. Azt hogy a benzin csappal van gond honnan tudom meg?
Elvileg a régi olajjal is el kéne indulnia.
30 ezer? Jól olvasom? Vagy euró? Azok általában csepptöltők, vagy minimál árammal nyomják, kell neki 2 nap, mire feltöltik. Csak rárakod, igen: + a +-ra, - a - -.ra
Ha a gyertya tök száraz, akkor lehet esetleg más gond is, jelesül a benzincsap. Főleg, ha PRI állásban sem enged át. Ahhoz viszont nem tudok hozzászólni.
Szval elivleg friss el kéne indulnia bikázva vagy feltöltve? Holnap veszek akksitöltőt Louisba valami 30 E . Azt hogy kell használni csak rárakom oszt kész?
Ja amugy meg kivettem a gyertyákat tök szárazak voltak.
Ne várd meg a tavaszt a döglött olajjal! Teli van korommal, égett, stb. Az mind lerakódik a blokkban! MINDIG - a lehetőségekhez képest - friss olajjal pihenjen. Próbáljátok meg beröffenteni, jól felmelegíteni, aztán olajcsere!
Elég sokáig pörgettem. Kb 10 percig nem folyamatosan hanem ugy összesen. De azt észrevettem hogy az oljalámpa nem mindig világított. És mostmár leszívta az akksit. Ezzel az olajjal próbáljam meg elindítani? Mer olajat csak tavasszal akarok cserélni.
Zsé70
De, lehet összefüggésben az olajjal. Mégpedig úgy, hogy a 20W-50-es olaj nagyon besűrűsödik ilyen hidegben. Amúgy is csereérett, cseréld le 10W-40-re. Ha lehet, friss olajjal pihenjen a gép télen.
Töltsd fel az aksit, és be kell neki indulni. Ha már gyengül, még forgat, de már nem jut elég áram a gyújtásra. Vagy bikázzátok meg akár autóról is. Bika aksi +-ja a motor +-jára, negatívja meg a motorblokkra, és lehet indítózni.
Van már neki is egy műanyag!