Majd, ha megpróbál kilőni egy TIE-vadász, vagy egy birodalmi csillagromboló, akkor lesz ilyen lézerblokkolóm, bár én a rövid "védőpajzs" néven ismertem eddig.
Nekem friss 15W-50 van benne, és egész napi pár fokban állás után is pöcc-röff: szívató teljesen ki, indítás, 1 fordulat, beindul, forog párat igen lassan, majd felpörög 4000-ig, aztán belassul 2000 alá, majd egy párszor ezt eljátssza oda-vissza. Mikor stabilabban forog, mindig tolom vissza a szívatót, hogy 2000 körül maradjon. Amíg öltözöm (3-5 perc), pont bemelegszik, szívató vissza, fordulat 1000 körül. Óvatos indulás, váltó persze nem túl finom, de 5-10 perc haladás után már 1400-1500 a fordulat és stabil. Tank lapogatása és óvatos hazagurulás.
Ja, és ha van benne benzin, az tényleg nem hátrány!
Szia!
Nekem FankThomas kabátom van (ma is abban jöttem), ilyet lehet kapni a kelomotornál. Ez tök normális bolt, annyira nincs is messze Tőled.
Én a nadrágot a shox-nál vettem (Essonal mégegyszer köszi az ötletért ), az is tök jól bírja a hideget (.Bergen márkájú).
Félig van a tank. Ha 2-szer beindult, és felpörgött, kell kapnia benzint.
Szerintem olajat fogok cserélni, meg megnézem a gyertyákat, csak sajnos legközelebb a jövőhéten tudom ezeket elintézni.
Én 2007 tavasszal csináltam egy olajcserét, mivel napközben már volt 20-25 fok is....
Belenyomtam a 20w50-et.
Igen ám, csak azt egyszer hajnalban kellett indulnom, amikor 3 fok volt.....NEM INDULT A PACI.....
Délután persze indult..... elmentem vettem olajat, ismét lecseréltem, majd 2 hét múlva ismét.....a benne lévőt meg eltettem és ősszel azt raktam bele vissza (hiszen 2 hét alatt nem romlot meg:-)
MEg mivel már azért nem nyár van, a karbin az alapjárati csavart állítsd kicsit feljebb....csavarj rajta egy picit (ami kilóg a karbi aljából, és (nekem) fehér kis csavarka van rajta
ÉS mikor indult be? Mikor PRI-re volt csavarva?
Mert akkor az is megolkdáés lehet, hogy PRI-n inditsd be, plusz szívató....és mikor nagyon megy akkor a szívatót told vissza.....majd mikor elindulsz akkor 1-2 perc múlva csavard csak vissza a benzincsapot.
Előtte sose volt gond az indítással, 1-et fordult az önindító, és már járt a motor, hidegen-melegen.
Ami még érdekes, hogy önindítózás/tologatáskor elaludt az olajnyomás jelző lámpa, aztán csak fél perc múlva gyulladt ki ismét, vagyis volt kellő olajnyomás a főtengelynél, meg ahol kell. Ennyire besűrűsödhetett az olaj?
Az akksit mostmár mindig meleg helyen tárolom. 10w40-es olaj van benne. Gyertyákat nem néztem mert közben mennem kellett a dolgomra.
Tologattam egy fél órát. Eközben 2-szer is beröffent. Felpörgettem 3-4000ig aztán leállt mintha nem kapna benzint. Miután leállt utána semmi. Játszottam a szivatóval meg a benzincsap pri állásával is, de nem hozott eredményt.
Ne hagyd ennyiben, mert ha most nem indul be ott valami baj van a mocóval.
Alapesetek:
Vastag az olaj - 10w40es van benne?
Akku - tölts rá, lehet hogy picit gyengélkedik a hideg miatt
Gyertya - nézd meg
Nekem is volt ilyen. Nekem az olaj és az akku volt a baj.
No meg az is segíthet, ha ráhúzod a szívatót, tolod pár métert, és csak utána indítasz. Nekem ekkor mindig beröffent elsőre.
Attól, hogy hideg van, még be kéne indulnia, legfeljebb nehezebben. Ilyenkor már az olaj eléggé besűrűsödik - főleg, ha 15W50-es! -, de többszöri próbálkozásra akkor is kell indulnia. Esetleg töltsd fel az akksit, és úgy próbáld meg.
Más: próbált már valaki lézerblokkolót motoron?
Úgy néz ki veszek.
Csak akkor nem indul első gombnyomásra, ha a piros kapcsolót kikapcsolt állapotban felejtem
Ja, és ha van benne benzin, az tényleg nem hátrány!
Nekem FankThomas kabátom van (ma is abban jöttem), ilyet lehet kapni a kelomotornál. Ez tök normális bolt, annyira nincs is messze Tőled.
Én a nadrágot a shox-nál vettem (Essonal mégegyszer köszi az ötletért ), az is tök jól bírja a hideget (.Bergen márkájú).
Szerintem olajat fogok cserélni, meg megnézem a gyertyákat, csak sajnos legközelebb a jövőhéten tudom ezeket elintézni.
Köszi a segítséget.
Olaj, akku, gyertya......VAGY:......benzin kérdés lehetséges csak.
Én 2007 tavasszal csináltam egy olajcserét, mivel napközben már volt 20-25 fok is....
Belenyomtam a 20w50-et.
Igen ám, csak azt egyszer hajnalban kellett indulnom, amikor 3 fok volt.....NEM INDULT A PACI.....
Délután persze indult..... elmentem vettem olajat, ismét lecseréltem, majd 2 hét múlva ismét.....a benne lévőt meg eltettem és ősszel azt raktam bele vissza (hiszen 2 hét alatt nem romlot meg:-)
Mostmár esedékes az olajcsere is mert 6200 km óta benne van már. Lehet hozzá köze?
MEg mivel már azért nem nyár van, a karbin az alapjárati csavart állítsd kicsit feljebb....csavarj rajta egy picit (ami kilóg a karbi aljából, és (nekem) fehér kis csavarka van rajta
De sztem nem ez a gondod.
Mert akkor az is megolkdáés lehet, hogy PRI-n inditsd be, plusz szívató....és mikor nagyon megy akkor a szívatót told vissza.....majd mikor elindulsz akkor 1-2 perc múlva csavard csak vissza a benzincsapot.
Nem lesz gebasz, csak sokáig ne hagyd PRI-n.
Ami még érdekes, hogy önindítózás/tologatáskor elaludt az olajnyomás jelző lámpa, aztán csak fél perc múlva gyulladt ki ismét, vagyis volt kellő olajnyomás a főtengelynél, meg ahol kell. Ennyire besűrűsödhetett az olaj?
Tologattam egy fél órát. Eközben 2-szer is beröffent. Felpörgettem 3-4000ig aztán leállt mintha nem kapna benzint. Miután leállt utána semmi. Játszottam a szivatóval meg a benzincsap pri állásával is, de nem hozott eredményt.
Alapesetek:
Vastag az olaj - 10w40es van benne?
Akku - tölts rá, lehet hogy picit gyengélkedik a hideg miatt
Gyertya - nézd meg
Nekem is volt ilyen. Nekem az olaj és az akku volt a baj.
No meg az is segíthet, ha ráhúzod a szívatót, tolod pár métert, és csak utána indítasz. Nekem ekkor mindig beröffent elsőre.