Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Méj dö forsz bí vit jú!
Luk fiam, vigyázz azért!Gonosz nagyon ez a Tört Vödör!
Majd, ha megpróbál kilőni egy TIE-vadász, vagy egy birodalmi csillagromboló, akkor lesz ilyen lézerblokkolóm, bár én a rövid "védőpajzs" néven ismertem eddig.
Mondom van benne benzin A hiba az olaj vagy a gyertya lesz valószínűleg.

Más: próbált már valaki lézerblokkolót motoron?
Úgy néz ki veszek.
Ugyanez a helyzet, csak 10w-40-es olajjal....
Csak akkor nem indul első gombnyomásra, ha a piros kapcsolót kikapcsolt állapotban felejtem
Nekem friss 15W-50 van benne, és egész napi pár fokban állás után is pöcc-röff: szívató teljesen ki, indítás, 1 fordulat, beindul, forog párat igen lassan, majd felpörög 4000-ig, aztán belassul 2000 alá, majd egy párszor ezt eljátssza oda-vissza. Mikor stabilabban forog, mindig tolom vissza a szívatót, hogy 2000 körül maradjon. Amíg öltözöm (3-5 perc), pont bemelegszik, szívató vissza, fordulat 1000 körül. Óvatos indulás, váltó persze nem túl finom, de 5-10 perc haladás után már 1400-1500 a fordulat és stabil. Tank lapogatása és óvatos hazagurulás.
Ja, és ha van benne benzin, az tényleg nem hátrány!
megelőztél
Szia!
Nekem FankThomas kabátom van (ma is abban jöttem), ilyet lehet kapni a kelomotornál. Ez tök normális bolt, annyira nincs is messze Tőled.
Én a nadrágot a shox-nál vettem (Essonal mégegyszer köszi az ötletért ), az is tök jól bírja a hideget (.Bergen márkájú).
Lehet, csak tankolni kellene...más is járt már így a benzincsappal.
Félig van a tank. Ha 2-szer beindult, és felpörgött, kell kapnia benzint.
Szerintem olajat fogok cserélni, meg megnézem a gyertyákat, csak sajnos legközelebb a jövőhéten tudom ezeket elintézni.

Köszi a segítséget.
Ehez nem.....

Olaj, akku, gyertya......VAGY:......benzin kérdés lehetséges csak.
be be....

Én 2007 tavasszal csináltam egy olajcserét, mivel napközben már volt 20-25 fok is....
Belenyomtam a 20w50-et.
Igen ám, csak azt egyszer hajnalban kellett indulnom, amikor 3 fok volt.....NEM INDULT A PACI.....

Délután persze indult..... elmentem vettem olajat, ismét lecseréltem, majd 2 hét múlva ismét.....a benne lévőt meg eltettem és ősszel azt raktam bele vissza (hiszen 2 hét alatt nem romlot meg:-)
Asszem épp tartalékon volt mikor elindult.
Mostmár esedékes az olajcsere is mert 6200 km óta benne van már. Lehet hozzá köze?
JA!

MEg mivel már azért nem nyár van, a karbin az alapjárati csavart állítsd kicsit feljebb....csavarj rajta egy picit (ami kilóg a karbi aljából, és (nekem) fehér kis csavarka van rajta
Be. Tegyél ki maradékot a hidegre: ki sem lehet önteni jóformán.
De sztem nem ez a gondod.
ÉS mikor indult be? Mikor PRI-re volt csavarva?
Mert akkor az is megolkdáés lehet, hogy PRI-n inditsd be, plusz szívató....és mikor nagyon megy akkor a szívatót told vissza.....majd mikor elindulsz akkor 1-2 perc múlva csavard csak vissza a benzincsapot.

Nem lesz gebasz, csak sokáig ne hagyd PRI-n.
Előtte sose volt gond az indítással, 1-et fordult az önindító, és már járt a motor, hidegen-melegen.

Ami még érdekes, hogy önindítózás/tologatáskor elaludt az olajnyomás jelző lámpa, aztán csak fél perc múlva gyulladt ki ismét, vagyis volt kellő olajnyomás a főtengelynél, meg ahol kell. Ennyire besűrűsödhetett az olaj?
Az akksit mostmár mindig meleg helyen tárolom. 10w40-es olaj van benne. Gyertyákat nem néztem mert közben mennem kellett a dolgomra.

Tologattam egy fél órát. Eközben 2-szer is beröffent. Felpörgettem 3-4000ig aztán leállt mintha nem kapna benzint. Miután leállt utána semmi. Játszottam a szivatóval meg a benzincsap pri állásával is, de nem hozott eredményt.
Jaja. Mivel mindketten megtapasztaltuk ezt Szlovéniában, a jégesőben.
Láttom ugyaz az a vélemény:-)
Ne hagyd ennyiben, mert ha most nem indul be ott valami baj van a mocóval.


Alapesetek:
Vastag az olaj - 10w40es van benne?
Akku - tölts rá, lehet hogy picit gyengélkedik a hideg miatt
Gyertya - nézd meg


Nekem is volt ilyen. Nekem az olaj és az akku volt a baj.
No meg az is segíthet, ha ráhúzod a szívatót, tolod pár métert, és csak utána indítasz. Nekem ekkor mindig beröffent elsőre.
Attól, hogy hideg van, még be kéne indulnia, legfeljebb nehezebben. Ilyenkor már az olaj eléggé besűrűsödik - főleg, ha 15W50-es! -, de többszöri próbálkozásra akkor is kell indulnia. Esetleg töltsd fel az akksit, és úgy próbáld meg.