Igen, majdnem,csak nincs benne50e. Km.
Egyébként fejlettebb az elektronikája, ezért hatékonyabb is.
Pl hengerenkénti gyújtástérkép, a hűtés elektronikus figyelése és vezérlése, és még sok minden.
Hetente elindítom . Bemelegítem. De majd meglátom ha télleg bejön a hó és nem tudom felhozni akkor kibaszom aztán teszek bele valami szart tavasszal meg kicserélem normál motorolajra. Olajcserénél nem kell kipucolni kicsit a belsejét valahogy a lerakódástól?
Értem én, hogy nem értesz.
Az akksidnak semmi baja. Viszont a használt olaj, ami már elment 6000 kilométert, az nagyon nem jó ott a blokkban hónapokig. Tele van "vízzel", mindenféle savas lerakódással... ezért "szájaljuk" a cserét. Semminek nem tesz jót, amivel érintkezik... pláne, ha nem mozog... márpedig a kemény télben nem fog.
Na majd mindjárt jön a hasznélati utasitás: csepptöltés, meg kisütés, meg ujratöltés stb.
Nekem a legegyszerübb Saito van, havonta egyszer töltöm egy fél napot aztán vissza a fütetlen pinyoba. Semmi gondom nincs vele, pedig 2002-es (lehet hogy 2001-es?) az aksi.
Te Erik! Az a motor tök ugyanaz mint az eddigi Banditod nem?
Csak burkoltabb és más a piros árnyalata (bepisilősnarancs)
Jó ez most szabadul a kalodábol
:)
Köszönöm a segítségeket!
Olajat majd tavasszal. Most lehet majd akksi lesz. Meglátjuk. Egyébkét lousban vettem a akksitöltőt. 39 Euró volt. Saito Procharger.
Lehet tölteni motorban is az akksit? Én kivettem. És amugy ha valaki ismeri mit tud még ez a töltő?
Viszont az olajat és a szűrőt tényleg cseréld le a "beteleltetés" előtt. És gyenge akksival ne próbálkozz többet, mert nagyon nem tesz jót az önindítónak.
Csak azért kérdés, mert gyakran fordítva teszik vissza a tartalék, és az ON állás csövét... ergo, ha így van, akkor "ON"-ban van tartalékon, RES-ben pedig normál állásban.
De csak 2 oldalt kell visszaolvasnod a csap ellenőrzéséről...
(Első lépésként... PRI, ha nem jön a produkció, akkor cseréld meg a csapon a csöveket...)
94-es kiadású gs500-hoz
Szerviz által belőtt karbi szinkron és tisztítás után a motorom a következőket produkálja.: könnyen indul alapjárat van, aztán 5 perc normális működés után elkezd hortyogni, mintha nem kapna benzint és szép lassan leáll. Aztán fél perc múlva megint szivatóval be lehet indítani és majd megint 5 percig jó és leááll.
Okozhatja ezt a benzin csapban lévő kis membrán helytelen működése--az hogy nem nyit ki rendesen a csap és talán csak utána szivárog?
Vagy valami más?
HAli!
Haliztok!
Na ugy néz ki megvan a probléma! Ma vettem töltőt. De gondoltam még előtte megpróbálom elindítani. Indítottam pörget, nem indul akksi már majdnem nulla volt. Lámpa még világított. Rádobtam a bikázót, pöccre indult. És nem is pri be hanem normál on állásnál.
Mentem vele 8-10 km-ert. Rádobtam a töltőre akksit félig volt töltve.
Igen, az AKMT-n elszólta magát!
Úgy látszik "bukta" után motort kell cserélni!
Én már ugye 2X, aztán Dawntez, most Ő, és gondolom készülődik Ogabi és Zimacs.
A 20W-50 "nekünk" azért vált be, mert 40 fokban, 60 fokos aszfalton letekerni 3-500 kilométert egy nap az nem semmi mutatvány az olajnak egy léghűtéses blokkban. Annak nincs értelme, hogy 10-20 kilométeres etapokon használva ilyet tegyen bele valaki... ahhoz vastag.
Csak felkapod a fonalat.
Egyébként fejlettebb az elektronikája, ezért hatékonyabb is.
Pl hengerenkénti gyújtástérkép, a hűtés elektronikus figyelése és vezérlése, és még sok minden.
Az akksidnak semmi baja. Viszont a használt olaj, ami már elment 6000 kilométert, az nagyon nem jó ott a blokkban hónapokig. Tele van "vízzel", mindenféle savas lerakódással... ezért "szájaljuk" a cserét. Semminek nem tesz jót, amivel érintkezik... pláne, ha nem mozog... márpedig a kemény télben nem fog.
Többet nem okoskodok... tégy belátásod szerint.
Nekem a legegyszerübb Saito van, havonta egyszer töltöm egy fél napot aztán vissza a fütetlen pinyoba. Semmi gondom nincs vele, pedig 2002-es (lehet hogy 2001-es?) az aksi.
Csak burkoltabb és más a piros árnyalata (bepisilősnarancs)
Jó ez most szabadul a kalodábol
Köszönöm a segítségeket!
Olajat majd tavasszal. Most lehet majd akksi lesz. Meglátjuk. Egyébkét lousban vettem a akksitöltőt. 39 Euró volt. Saito Procharger.
Lehet tölteni motorban is az akksit? Én kivettem. És amugy ha valaki ismeri mit tud még ez a töltő?
Húúú, én nagyon be lennék sózva. Emlékszem még a GS-re is és a Dl-re is... alig bírtam aludni, ameddig haza nem értek!
Viszont az olajat és a szűrőt tényleg cseréld le a "beteleltetés" előtt. És gyenge akksival ne próbálkozz többet, mert nagyon nem tesz jót az önindítónak.
Csak azért kérdés, mert gyakran fordítva teszik vissza a tartalék, és az ON állás csövét... ergo, ha így van, akkor "ON"-ban van tartalékon, RES-ben pedig normál állásban.
De csak 2 oldalt kell visszaolvasnod a csap ellenőrzéséről...
(Első lépésként... PRI, ha nem jön a produkció, akkor cseréld meg a csapon a csöveket...)
94-es kiadású gs500-hoz
Szerviz által belőtt karbi szinkron és tisztítás után a motorom a következőket produkálja.: könnyen indul alapjárat van, aztán 5 perc normális működés után elkezd hortyogni, mintha nem kapna benzint és szép lassan leáll. Aztán fél perc múlva megint szivatóval be lehet indítani és majd megint 5 percig jó és leááll.
Okozhatja ezt a benzin csapban lévő kis membrán helytelen működése--az hogy nem nyit ki rendesen a csap és talán csak utána szivárog?
Vagy valami más?
Köszi ha van valami..........
Haliztok!
Na ugy néz ki megvan a probléma! Ma vettem töltőt. De gondoltam még előtte megpróbálom elindítani. Indítottam pörget, nem indul akksi már majdnem nulla volt. Lámpa még világított. Rádobtam a bikázót, pöccre indult. És nem is pri be hanem normál on állásnál.
Mentem vele 8-10 km-ert. Rádobtam a töltőre akksit félig volt töltve.
Úgy látszik "bukta" után motort kell cserélni!
Én már ugye 2X, aztán Dawntez, most Ő, és gondolom készülődik Ogabi és Zimacs.
Én is azt használtam 20 fok felett.
A cseréig NE VÁRJ! Inkább cseréld le most (vagy amikor lesz rá pénzed). A régi olaj csak kárt tud okozni télen a vasba.
Bármit tehetsz bele, csak ne FULL syntist...
Én a GS-be Valvoline Durablendet (félszintis), meg Motorcycle-t (ásványi) használtam
Juhhhhhúúú!