Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondtam én, hogy az aksi gyengülve nem ad elég áramot a gyujtásra.
Kipucolni azzal tudod, ha cseréled az olajat... ugyanis abban van a lerakódás.

Csak felkapod a fonalat.
Igen, majdnem,csak nincs benne50e. Km.
Egyébként fejlettebb az elektronikája, ezért hatékonyabb is.
Pl hengerenkénti gyújtástérkép, a hűtés elektronikus figyelése és vezérlése, és még sok minden.
Logikát nem keresek ebben...
Hát nem tom ez melyik, eggyszerű ez is van rajta 16 led meg egy dugó meg a két pólus. Azt annyi.
Hetente elindítom . Bemelegítem. De majd meglátom ha télleg bejön a hó és nem tudom felhozni akkor kibaszom aztán teszek bele valami szart tavasszal meg kicserélem normál motorolajra. Olajcserénél nem kell kipucolni kicsit a belsejét valahogy a lerakódástól?
Értem én, hogy nem értesz.
Az akksidnak semmi baja. Viszont a használt olaj, ami már elment 6000 kilométert, az nagyon nem jó ott a blokkban hónapokig. Tele van "vízzel", mindenféle savas lerakódással... ezért "szájaljuk" a cserét. Semminek nem tesz jót, amivel érintkezik... pláne, ha nem mozog... márpedig a kemény télben nem fog.

Többet nem okoskodok... tégy belátásod szerint.
Na majd mindjárt jön a hasznélati utasitás: csepptöltés, meg kisütés, meg ujratöltés stb.
Nekem a legegyszerübb Saito van, havonta egyszer töltöm egy fél napot aztán vissza a fütetlen pinyoba. Semmi gondom nincs vele, pedig 2002-es (lehet hogy 2001-es?) az aksi.
Te Erik! Az a motor tök ugyanaz mint az eddigi Banditod nem?
Csak burkoltabb és más a piros árnyalata (bepisilősnarancs)
Jó ez most szabadul a kalodábol
:)
Köszönöm a segítségeket!
Olajat majd tavasszal. Most lehet majd akksi lesz. Meglátjuk. Egyébkét lousban vettem a akksitöltőt. 39 Euró volt. Saito Procharger.
Lehet tölteni motorban is az akksit? Én kivettem. És amugy ha valaki ismeri mit tud még ez a töltő?
Be is vagyok, meg a Dani is!
Én megmondtam!
És, akkor szerda?

Húúú, én nagyon be lennék sózva. Emlékszem még a GS-re is és a Dl-re is... alig bírtam aludni, ameddig haza nem értek!
Jah, és némi infót tégy az adatlapodra...
Na, ez jó hír!

Viszont az olajat és a szűrőt tényleg cseréld le a "beteleltetés" előtt. És gyenge akksival ne próbálkozz többet, mert nagyon nem tesz jót az önindítónak.
Mennyi benzin van a tankodban?

Csak azért kérdés, mert gyakran fordítva teszik vissza a tartalék, és az ON állás csövét... ergo, ha így van, akkor "ON"-ban van tartalékon, RES-ben pedig normál állásban.

De csak 2 oldalt kell visszaolvasnod a csap ellenőrzéséről...

(Első lépésként... PRI, ha nem jön a produkció, akkor cseréld meg a csapon a csöveket...)
segítséget szeretnék kérni!

94-es kiadású gs500-hoz
Szerviz által belőtt karbi szinkron és tisztítás után a motorom a következőket produkálja.: könnyen indul alapjárat van, aztán 5 perc normális működés után elkezd hortyogni, mintha nem kapna benzint és szép lassan leáll. Aztán fél perc múlva megint szivatóval be lehet indítani és majd megint 5 percig jó és leááll.

Okozhatja ezt a benzin csapban lévő kis membrán helytelen működése--az hogy nem nyit ki rendesen a csap és talán csak utána szivárog?
Vagy valami más?

Köszi ha van valami..........
Ajánlatosabb lenne bukta nélkül...
HAli!
Haliztok!
Na ugy néz ki megvan a probléma! Ma vettem töltőt. De gondoltam még előtte megpróbálom elindítani. Indítottam pörget, nem indul akksi már majdnem nulla volt. Lámpa még világított. Rádobtam a bikázót, pöccre indult. És nem is pri be hanem normál on állásnál.
Mentem vele 8-10 km-ert. Rádobtam a töltőre akksit félig volt töltve.
Igen, az AKMT-n elszólta magát!
Úgy látszik "bukta" után motort kell cserélni!
Én már ugye 2X, aztán Dawntez, most Ő, és gondolom készülődik Ogabi és Zimacs.
Nyárra jó!
Én is azt használtam 20 fok felett.

A cseréig NE VÁRJ! Inkább cseréld le most (vagy amikor lesz rá pénzed). A régi olaj csak kárt tud okozni télen a vasba.

Bármit tehetsz bele, csak ne FULL syntist...

Én a GS-be Valvoline Durablendet (félszintis), meg Motorcycle-t (ásványi) használtam
Azt hiszem talált! "Elszólta" magát!

Juhhhhhúúú!
A 20W-50 "nekünk" azért vált be, mert 40 fokban, 60 fokos aszfalton letekerni 3-500 kilométert egy nap az nem semmi mutatvány az olajnak egy léghűtéses blokkban. Annak nincs értelme, hogy 10-20 kilométeres etapokon használva ilyet tegyen bele valaki... ahhoz vastag.
Az adatlapomon még mindig van néhány mondat... De 3 naponta megbeszélhetjük az olajakat!
igen, félszintist használok.