Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem volt mostanában olajcsere, és mindig ugyanazt használom (castrol actevo 10W-40).
Majd figyelni fogom, hogy tényleg fogy-e belőle az olaj...
Én meg Faty!
Nem váltottál olajat? Lehet a miatt kezdte el...

Egyébként az olajcserét csak akkor húzd el, ha valami égetően fontos, pl Franciaországban vagy éppen, mikor észreveszed, hogy esedékes, és hazajössz még vele. Az olaj a motor lelke! Nem érdemes túlhúzni, mert bár 99%, hogy még nem érte el az élettartama végét, ha mégis, igencsak fokozódnak a kopások. A friss olajtól baj nem lehet! És olajon túlságosan nem szabad spórolni! (persze, nem 8 e Ft-os versenyolaj kell bele, de nem is 800-Ft-os gazdaságos...)
Az ég világon semennyibe!
Szia Blue!

Köszi a válaszokat!

Egyébként az olajat eddig egyáltalán nem ette (még akkor sem amikor csöpögött a generátor felöli dekliből, sőt még autópályán sem), most meg kb két-három hét alatt lement az alsó szintig (akkor néztem meg, mikor az akmt-n arról volt szó, hogy hogyan is nézzük meg az olajat, akkor jó volt). Most majd jól figyelem rendszeresen!

A féket meg szétszedem valamikor, oszt megnézem/megpucolom.
Na, mosmá ne tarcsatok fel, mert menelek egy szép kis szlovák kört. Cirka 100 kilcsi. Azaz pontosan annyi.
Szia!
Üdvözöllek itt a fórumon! Olvasgass, beszélgess, ismerkedj. Jó helyre kerültél, mert itt egy jó kis túrázós csapat jött össze. Remélem, jövőre személyesen is láthatunk.
Ajjajj! Mennyibe fog az nekem kerülni?
Elég szar... De majd este mesélek, mert tervem van!
Szevasztok!
Most regiztem.Nyáron vettem a GS 400-asomat,előtte 125-ös Etkóm,és 125-ös Dt-m volt.Pesti vagyok,nincsenek motoros haverjaim,ezen szeretnék változtatni,mert csak jobb csapatostól motorozni mint szólóban.Most mér eltettem télire,de tavasztól kapható leszek mindenféle túrázásra.Eddig első fékbetétet,olajat,és olajszűrőt cseréltem benne.Ja és még csak2ezret mentem vele.Barátnőmmel elugrottunk pl:Párkányba,Nagyváradra,úgyhogy szívesen túrázgatok.Mátrába csak1Xvoltunk akkor is felcuccolva,de oda is szívesen mennék kergetőzni.
Széles utat
Jó étvágyat!
Ebédileg lehet meglepem magam egy kis gurigával, olyan csalogató az idő. Szar lehet most dolgozni.
1., nem
2., igen
3., nem




1., miért eszegetné? Most még túl híg se lehet, szóval nem indokolhatja.
2., Igen, hiszen ez csak egy túlbiztosított dolog. szóval ha túlléped 1500-al se lesz semmi baja a vasnak. Hiszen manapság már nem is húzod tökig a gázt
3., a hátsó fékek a fogás és az egyéb dolgok miatt sűrűben megégnek, így a nyikorgás föleg az.
Vedd ki, most le zsíroldóval, smirglivel csiszold át (nagy szemcséssel, vagy drótkefével) és tedd vissza.
Az hogy elkopott azt meg láttod, hiszen a nut megszünt a fékbe (az a kopásjelző) Ha nincs ilyen, akkor meg arra figyelj, hogy 1mm-nél azért már cseréld le.

Ajánlatos a RÓNA fékbetét.....(www.ronakft.hu)
Ahoz képest hogy jó..még olcsó is, hiszen egy fékbetétpár 1500ft volt....
A banditba is az lesz, ahogy a Gs-be is az volt
Az előbbi Neked is szólt!
hülye...
nekem minden reggel ezt csinálja, még melegben is, lévén a kapukijáratunk merőleges az utcánkra
Szép jó reggelt kívánok én is mindenkinek!

Lenne három kérdésem:
1, Az normális jelenség, hogy ilyen "hidegben" eszegeti a gépsárkány az olajat (castrol actevo 10w-40 -t használok)?
2, az olajcsere periódust túl lehet húzni a 6000-es határon? Az előző cserét az olajcsöpögés miatt kb 1500 km-rel előbbre hoztam, de szeretném visszaállítani a normál rendet (akár két lépcsőben is, tehát 750-750 km-t ráhúzva).
3, most hogy ilyen kellemes lett az idő, a hátsó fék elkezdett nyekeregni - ez csak a hideg miatt lehet, vagy ilyenkor jelzi, hogy érik a betétcsere?

És a pluszkérdés - hol érdemes Pesten gumit cseréltetni (én a gödöllői oldalon lakom, és a repülőtér mellett dolgozom, tehát ezek esnének jobban útba)?

Köszi előre is mindenkinek
Indulás előtt el kell söpörni ám a havat!
Neked is! meghátmindenkinek...
Az udvarból kanyarodtam ki az utcára, és keresztbe állt!
Igaz, teljesen hidegen... Na, de akkor is!
Jóreggelt!
A GS-en nekem is jobban bejött a Heidenau, mint a Metzeller, amivel vettem. Most a DL-en is Hédi van hátul, és az is kiváló. A jómúltkor megkarcintottam vele a lábtartót.
Van ilyen vadászom!

Nekem a motorjaim gyári gumája eddig soha nem volt bejövös.

A GS-en a gyári Bridgestone nyálkás volt.
Hidegben-melegben mászott az úton, hidegben bekeményedet, és nem kicsit volt instabbil érzés.

A Bandit már jó volt, de hidegben az is meg-megcsúszott.

És a poén?
Hogy ezek a gumik majd 50%-al többe kerülnek mint más.
Mikor utoljára néztem (a Road attac vásárlása előtt) akkor a gyári gumi párban 80.000ft volt, a Road attac meg 50.000.
Szóval még ha akartam volna se vette volna gyári gumit.


Kérdezd meg Emit, hogy Ő mit használ a Marauderén, hiszen Ő aztán nyomja télen-nyáron a kanyarvadászatot.
Nekem a Met-Zeller meg egy gyökér...
Oppácska!
Meg kellene tanulnom motorozni!
Jelentkezem:-)


Bár Én Banditon használtam Conti gumit.
Road attack volt fent, most meg Conti Force SM van.
Alapban nagyon jó (nem éreztem különbséget)
Vízes útakon sincs gond, hiszen manapság erről is van tapasztalat.
A Road attac nagyon bírta a hideget is - az SM még ilyet nem láttot, hiszen nincs még (hála a jó égnek) -2 fok....

Szóval csak nyugodtan vegyél Conti gumit!



DE! GS-re nagyon jó guma a Heidenau is.
Nekem a GS-en az volt majd 50.000km -en át, és a motorom nem nagyon volt elrakva télire.....max 2-3 hetet állt, mikor tiszta jég-hó volt minden.