Az előbbinél pedig?
Nos ugye ha kiégett a féklámpa, akkor ott már csak rész hibás lehetsz/lehetek, hiszen oldalról nem láttom a vészfékező autót, ahogy leblokkolnak a kerekek. - de nem tartottam be a követési távolságot akkor se, hiszen mint leírtátok MEG KELL TUDNI ÁLLNI - ez a lényege a távolságnak.
Persze itt már más is bejátszik.....
Hiszen egy motor-autó-kamion-vonat más-más a féktáv.
Szóval itt már az is bejátszik, hogy ki mennyire ismeri a saját reflexeit, és a motor tudását.
Erre pl. jó példa a HRinges oktatás, mikor a fékezésre van kihegyezve az egész oktatás (ez volt nekem ingyen)
A motor sokkal többet tud, mint Én....csak ugye Én nem biztam anyira a motorba, és ezért mindig jóval hamarabb fékeztem. (no meg nem szeretem koptatni a gumit se:-) farolgatásokkal:-))
Bizony ám:-)
ugyanis az ízzószál égés közben oxigént kap és pikk-pakk eloxidál
Ha kiégett akkor nem lesz oxidos a vége, hiszen a legtöbb ízzóban vákuum van, vagy gáz.....
Mint tudod a villágítás annyit tesz, hogy elektromos áram hatására ízzik a kis fémszál az ízzóba......
Na ha ez levegőt kap, akkor elég, hiszen létrejön az égéshez szükséges tényező: az oxigén:-), hiszen az égéshez mi is kell?
-Éghető anyag
-Gyújtóforrás
-levegő
Ha valami hiányzik belőle akkor nem fog neked semmi égni/elégni.
Persze vas esetében elég a levegő, gyújtóforrás nem kell, hiszen az égés=exidáció....és ugye ha kirakod a vasat az utcára, akkor ott is oxidál(rozsdásodik) hiszen levegőt kap.
Üdv.
Én ugy tudom hogy felelőségre vonhatnak ha nem ég a féklámpám,és valaki belémszáll.Állítólag megtudják állapítani az izzó szálról hogy világított-e.
Tud erről valaki valamit?
Minden héccccáz a héccccázát!
Én nyitott vagyok egy közös kávéra, Dawntez úgyis 400-at akar menni!
Tehát motorozzunk együtt! Csak most nem egyfelé...
Nem meló, magánügyi elfoglaltságból nem leszek.
Kő még km?
Vagy valaki még esetleg? 10 fok lesz!
10-11 körüli indulással, 4-5 órai érkezéssel, bárkivel bárhová!
Azonnal jelentkezni!
Nem lesz féknyom......
Az előbbinél pedig?
Nos ugye ha kiégett a féklámpa, akkor ott már csak rész hibás lehetsz/lehetek, hiszen oldalról nem láttom a vészfékező autót, ahogy leblokkolnak a kerekek. - de nem tartottam be a követési távolságot akkor se, hiszen mint leírtátok MEG KELL TUDNI ÁLLNI - ez a lényege a távolságnak.
Persze itt már más is bejátszik.....
Hiszen egy motor-autó-kamion-vonat más-más a féktáv.
Szóval itt már az is bejátszik, hogy ki mennyire ismeri a saját reflexeit, és a motor tudását.
Erre pl. jó példa a HRinges oktatás, mikor a fékezésre van kihegyezve az egész oktatás (ez volt nekem ingyen)
A motor sokkal többet tud, mint Én....csak ugye Én nem biztam anyira a motorba, és ezért mindig jóval hamarabb fékeztem. (no meg nem szeretem koptatni a gumit se:-) farolgatásokkal:-))
ugyanis az ízzószál égés közben oxigént kap és pikk-pakk eloxidál
Ha kiégett akkor nem lesz oxidos a vége, hiszen a legtöbb ízzóban vákuum van, vagy gáz.....
Mint tudod a villágítás annyit tesz, hogy elektromos áram hatására ízzik a kis fémszál az ízzóba......
Na ha ez levegőt kap, akkor elég, hiszen létrejön az égéshez szükséges tényező: az oxigén:-), hiszen az égéshez mi is kell?
-Éghető anyag
-Gyújtóforrás
-levegő
Ha valami hiányzik belőle akkor nem fog neked semmi égni/elégni.
Persze vas esetében elég a levegő, gyújtóforrás nem kell, hiszen az égés=exidáció....és ugye ha kirakod a vasat az utcára, akkor ott is oxidál(rozsdásodik) hiszen levegőt kap.
Én ugy tudom hogy felelőségre vonhatnak ha nem ég a féklámpám,és valaki belémszáll.Állítólag megtudják állapítani az izzó szálról hogy világított-e.
Tud erről valaki valamit?