Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan hetesszáz?
Akkor tegyünk rá még egy 700-ast, és én is megyek 18.000-esre.

Minden héccccáz a héccccázát!
7! Azaz HÉTSZÁZ kell még!
3X700 az már 2100Km. Akkor már nekem is kell olajat cserélnem!
Jóvanna... akkor BP-Szeged-BP (350) és vasárnap meg BP-Sárvár-BP (420)... és még eljutsz a szervizig is.
7! Azaz HÉTSZÁZ kell még!
Akkor az penge... Szeged környékén fogok egérkedni... Az Dawnnak majdnem hazai pálya. De ottan felé is lehet "tököt" áztatni!
7! Azaz HÉTSZÁZ kell még!
7! Azaz HÉTSZÁZ kell még!
Merre mész?
Én nyitott vagyok egy közös kávéra, Dawntez úgyis 400-at akar menni!
Nem jó az intervallum... én 2-től megyek 10 fokozni. Valahol a Délvidéken beverek egy kávét!

Tehát motorozzunk együtt! Csak most nem egyfelé...
Akkor hagyd a kulcsot a teraszon Én beteszem egyenesen a kályhádba!
utánam sehova. Engedd ki a zsákból itt.
S, akkor?
Akkor hova a répába vigyem utánad?
Vétel!
Isten ments, ide hozd Nyírjesbe!
Nem meló, magánügyi elfoglaltságból nem leszek.
Vazzeg, akkor tegyem zsákba a napsütést és vigyem a munkahelyedre?
Főzhetek, azon ne múljon, csak hogy jutsz hozzá? Nem leszek holnap napközben otthon.
Ha főzöl egy kávét, akkor viszek!
Hol lesz 10 fok? Kűggyé belőle ide egy keveset.
Dawntez!
Kő még km?
Vagy valaki még esetleg? 10 fok lesz!
10-11 körüli indulással, 4-5 órai érkezéssel, bárkivel bárhová!
Azonnal jelentkezni!
Ezt mondom Szarvasvadász....

Nem lesz féknyom......



Az előbbinél pedig?
Nos ugye ha kiégett a féklámpa, akkor ott már csak rész hibás lehetsz/lehetek, hiszen oldalról nem láttom a vészfékező autót, ahogy leblokkolnak a kerekek. - de nem tartottam be a követési távolságot akkor se, hiszen mint leírtátok MEG KELL TUDNI ÁLLNI - ez a lényege a távolságnak.

Persze itt már más is bejátszik.....
Hiszen egy motor-autó-kamion-vonat más-más a féktáv.
Szóval itt már az is bejátszik, hogy ki mennyire ismeri a saját reflexeit, és a motor tudását.
Erre pl. jó példa a HRinges oktatás, mikor a fékezésre van kihegyezve az egész oktatás (ez volt nekem ingyen)

A motor sokkal többet tud, mint Én....csak ugye Én nem biztam anyira a motorba, és ezért mindig jóval hamarabb fékeztem. (no meg nem szeretem koptatni a gumit se:-) farolgatásokkal:-))
Bizony ám:-)
ugyanis az ízzószál égés közben oxigént kap és pikk-pakk eloxidál
Ha kiégett akkor nem lesz oxidos a vége, hiszen a legtöbb ízzóban vákuum van, vagy gáz.....

Mint tudod a villágítás annyit tesz, hogy elektromos áram hatására ízzik a kis fémszál az ízzóba......
Na ha ez levegőt kap, akkor elég, hiszen létrejön az égéshez szükséges tényező: az oxigén:-), hiszen az égéshez mi is kell?
-Éghető anyag
-Gyújtóforrás
-levegő
Ha valami hiányzik belőle akkor nem fog neked semmi égni/elégni.

Persze vas esetében elég a levegő, gyújtóforrás nem kell, hiszen az égés=exidáció....és ugye ha kirakod a vasat az utcára, akkor ott is oxidál(rozsdásodik) hiszen levegőt kap.
Üdv.
Én ugy tudom hogy felelőségre vonhatnak ha nem ég a féklámpám,és valaki belémszáll.Állítólag megtudják állapítani az izzó szálról hogy világított-e.
Tud erről valaki valamit?