Nekem a kresz-oktatáson anno pont hasonló példát hozott fel az oktató (ütköző autóba beleszállás), vagyis a lényeg az, hogy nem BÁRMILYEN esetben kell tudnod megállni, hanem: "Másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely legalább akkora, hogy az elöl haladó hirtelen fékezése esetén is meg tudjon mögötte állni." Vagyis a lényeg a "fékezése esetén"! Ha ilyen nincs, arra tényleg nem lehet felkészülni, max, ha kb. 100m követési távot tartasz.
Ha neked van féknyomod, az előtted haladónak nincs az Ő előtte haladónak meg van, akkor neked van jogalapod......
Bár az a qurva jogszabály ugye úgy szól ahogy azt már itt leírták: AKÁRMILYEN módon meg kell tudnod állni - bár aki ezt írta szerintem ilyen esetekre nem gondolt a fotel mélyéről.
A fő gond amúgy ismét csk az hogy a mai kresszt nagyon gyorsan át kellene szabni a mai körülményekre, hiszen az még a tarbis, ladás, dacias, zil-es, wargyogós korszakra illik......
Ez ugyan olyan - és most a Pestiekre vajazok - a motoros, mint sok EU-s országban idahaza miért nem használhatja a buszsávot?
Dugót okoz?
1 kérdés : ha az előtted haladó fék nélkül beleszáll az előtte lévőbe, és pl 90ről 0ra lassul honnan tudod hátul h fékezned kéne? se féklámpa, se vészvillogó, semmi. nem veszed észre azonnal. ha tartod a távolságot és nem látszik az első kocsi akkor főleg. és 1 mpen belül féktávon belülre érsz ilyenkor. vagy én volnék béna? hát nemtom...
Hi, igen köszi ezeket már végiggondoltam, írtam is korábban. A biztinél bejelenteni viszont kell mert ha későn szólsz akkor az a baj. A többi majd azután h rendeződik az ügy
A LOUISBA most ismét akciós a marokfűtés.......
29€ 49-ről.....
Aki nem ismeri, de szeretne anak csak ajánlani tudom, mert überbrutális mikor a mancsod nem fagy le, mert kényelmes, meleg érzés árasztja el a kezed 10-20-40W-on....
Alapban tényleg nem szemetek a biztósítok hiszen alapban (és hála a jó égnek) őket is kötik a jogszabályok.
Nekem a Gs-nél 2,5 hónap után volt pénz....
Miért?
Mert a yard ült rajta 1 hónapot, a jegyző 3 hetet, majd a yard megint 1 hetet (mert szarul írták le a jegyzőkönyvet).....
Azt a bizti meg 2 hét után utalt.
Szóval nem maccerás.
Akkor macerás ha nincs megegyezés, vagy valami sántít a storyba. Vagyegyszerűen csak balfaszok a hivatalnokok (ami nem a biztsító, hanem az ember)
PL Erik GS-es esete.... már 2 éve történt és van valami belőle?
Tudtommal semmi.
Miért? Mert a rendőrők egymás közt dobálták ugye mert hogy melyik kerülte is az illetékes?
És bármilyen meglepő van olyan hogy FÁJDALOMDÍJ, ami egy meghatározattlan összeg (2004-ben még volt ilyen)
Szóval minden olyan dolgot rátudsz íratni, ami a baleset hiányában nem érintett volna.
PL. ha volt mozijegyed azt is kifizettedheted, hiszen nem tudtál elmenni moziba,
Mikor 4 hónapos volt a mocim és kijött az a qurva kutya elém - Én is ezt tettem. Nem szóltam a biztinek, mert bár szinte nem sérült semmi (csak esztétikai hibák voltak, meg egy kormány görbülés) így ezt megcsináltam itthon.
Ellenben ami a fontos!
VÉTLEN VOLTAM - így fizetett a bizti közös megegyezéssel amit segített annak a "fenyegetőzése", hogy ha szólok a banknak akkor kőkeményen fizetniük kell, hiszen nem csak a sérülést hanem a festést, kormányt, ruhát, kiesett fizut, PLUSZ a motor amortizációs kölcségét is, hiszen egy buktás motor BUKTÁS.....és ugye 4 hónapos volt.
Szóval most a nagy kérdés az első lépésben hogy hunyó vagy e, vagy áldozat?
Nem tudom mi volt, de olvasatom alapján Te beleszálltál a kocsiba hátulról. Ezt rögtön tudják indokolni: Követési távolság be nem tartása, nem megfelelő sebbesség megválasztása, sőt akár lehet gyorshajtás is. Vagyis egy szimpla ráfutásos baleset.
Jó esetben nem kell büntit fizetned, és a kocsi kárát is.
Szóval elsőre ennek fussatok neki, hogy a balesetben melyik oldalon vagy, mert addig fölösleges bármelyik biztósítóra is apelálni, hiszen még a végén kiszámlázzák neked az ügyintézést is.
PL ha jólk tudom egy külön kárfelmérés valami 20-30.000ft. Nem ingyen jöttek ki neked.....
Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyen hidegben egy kicsit rideg a szimering tömitése és egy kicsit enged. Nyáron aztán megint csont száraz. És ez nálam már 3 szezonon keresztűl fennál és eszem ágába sincs cserélni. Igaz én elég szolidan járom azt az évi 4-5 ezer km-emet.
Az elméletet szépen leírtad. A lehetetlenség határát súrolja annak a bebizonyítása hogy az ügyintéző nem adta meg a tájékoztatást. Ha meg nem bizonyítható akkor a biztosító nem felel az ügyfél döntéséért.
A biztosítóknál is éves terv van. Ennek a sarokszámainak a betartása szerintem a bónusz kifizethetőségének a feltétele. Attól kezdve hogy ezen bónusz kifizethetősége kérdéses az ügyfél le van szarva mindaddig amíg meg nem lehet szólítani hogy kössön új biztosítást.
Tudom, tudom, katalógus....De! Azért írtam "szerintük" piaci árat, hiszen a katalógus nem veszi figyelembe az állapotot, hiszen azt baleset után nehézkes. És az én tapasztalatom az, hogy ami abba szerepel mint piaci ár, azért nem lehet jó állapotú járművet venni. Nem véletlenül azon az áron számolják be az autókereskedők is a beszámított autókat...
Hiszen olvasatomban a piaci ár az, amit adnak érte! Persze ez értelmezhetetlen egy törött motor esetében a törés előtti állapotra...
csak annyi van h ma elkezdte kicsit engedni az olajat... gondolni lehetett h ez lesz, 2008 februárjában lett rendberakva, de azóta lement kb 38 000 km, és ebből volt vagy 100-150km földút; meg budán, a gellért szálló feletti utcában egy időben rendszeresen ugrattam vele jó nagyokat (egyszer érdemes kipróbálni, 60nál már jóval több mint 10 métert lehet repülni ), bár hülyeség volt, le is szoktam róla... sokat mentem vele kritikán aluli utakon, ellenben nagy terheléssel, űgyhogy örülök , hogy ennyit kibírt.
Valakinek van tapasztalata velük?
A szerelőm elütötték, így nem igazán tud dolgozni most, és szerencsés lenne még idén egy kis telófelújítás... úgyhogy el kell ,hogy kezdjek lehetőségek után nézelődni
Senki nem mondta hogy ez a normális.
Miért folyik el a fiatalok által BECSÜLETESEN befizetett "nyugdíjjárulék"? Hát azért, hogy Te (is) MOST majd hatvan évesen fizethess a 35-50 éves jogosan, vagy nem jogosan (ne felejtsük el a "leszázalékolás" utóbbi évek (évtizedek) menetét) nyugdíjazott emberek létét.
Persze ehhez hozzá jön, az is hogy hogyan van az hogy ma Magyarországon van X munkaképes ember, ebből x/2 valóban dolgozik is, de csak X/4 fizet vmit a TB felé.
?
köszi