Nekem megtetszett, hogy kicsi, térképtartós és olcsó. Az én "hatalmas" túráimhoz pont ideális lenne a kis hátiszák és a tankra ragasztott A4-es lapok helyett .
Azért linkeltem a honlapot, mert van rajta telefonszám is. Sőt, itt a motoralktrészek topicban szoktak is írogatni. Ne csak nézd a kínálatot, hanem keresd fel őket.
más: mostanában volt téma, de nem volt érkezésem rá reagálni, s amúgy is több válasz is volt rá: nekem 25kw-os papíron a paripa, de a 95 kilómmal óra szerint eléri önerejéből, sík úton a 180-at, bár azt nem mondom, 120-ról 180-ra annyi a gyorsulása, mint 60-ról 120-ra (vagyis ezalapján akár lehet 35kw-os is valójában, de annyira nem foglalkoztat ez, mert szeretem nagyon így, ahogy van )
Nyáron találkoztunk balatonkenesén a miskolci márkaszervíz vezetőjével, s ő mondta, hoyg az alvázszám-motorszám alapján egyébként a márkaszervíz meg tudja mondani, hoyg a gyárból 25 avgy 35kw-osként jött-e ki, ha valakinek ez fontos.
Köszi, már néztem ezt az oldalt, de sajnos GS 500E típushoz nemigen voltak ezek az alkatrészek fent (képeket nem láttam, de egy telefont még azért megér).
Igen, egyáltalán nem gyakori az eset. Tanulópénznek nagyon súlyos: így jár az ember, ha kenés nélkül üzemelteted gépet... :(
Kb. 2,5 hónapja volt meg a moci, eddig vmivel több mint 4e km-t tettem meg vele és nem volt vele probléma.
Pár dolgot lecseréltem időközben (gumik, fékbetétek, lánc), csak éppen az olajszűrő + olaj-csere maradt ki a karbantartási tervből.
Hittem az eladónak, miszerint ő újat tett bele...
Az olajnyomás jelző kontroll-lámpa nem mutatott semmit (pedig nem égett ki).
A Szuki márkaszervízben csak a főtengelyre 137e Ft-os árajánlatot kaptam (eredeti gáyri alkatrészre).
Ezért is próbálok bontott alkatrészeket keresni - töredék áron.
18 éves lány vagyok, jó pasit keresek szép motoron :D na jó, azért ennyire nem konkrétan, de írnék neked, ha tudnék hová... (mert az adatlapodon nincs e-mail címed :D )
Én úgy lettem tájékoztatva, hogy tegnap fel lett adva!
http://www.bazismotor.eu/244/2...
Nekem megtetszett, hogy kicsi, térképtartós és olcsó. Az én "hatalmas" túráimhoz pont ideális lenne a kis hátiszák és a tankra ragasztott A4-es lapok helyett .
Mélben?
Az olajvisszajelző ha folyamatosan égne akkor már nagy baj lenne.
Onnan tudod hogy baj van hogy ha indítás után 2-3 másodperc múlva alszik csak ki.
Azért linkeltem a honlapot, mert van rajta telefonszám is. Sőt, itt a motoralktrészek topicban szoktak is írogatni. Ne csak nézd a kínálatot, hanem keresd fel őket.
Persze a szellemiséghez illően nyilvánosan!
más: mostanában volt téma, de nem volt érkezésem rá reagálni, s amúgy is több válasz is volt rá: nekem 25kw-os papíron a paripa, de a 95 kilómmal óra szerint eléri önerejéből, sík úton a 180-at, bár azt nem mondom, 120-ról 180-ra annyi a gyorsulása, mint 60-ról 120-ra (vagyis ezalapján akár lehet 35kw-os is valójában, de annyira nem foglalkoztat ez, mert szeretem nagyon így, ahogy van )
Nyáron találkoztunk balatonkenesén a miskolci márkaszervíz vezetőjével, s ő mondta, hoyg az alvázszám-motorszám alapján egyébként a márkaszervíz meg tudja mondani, hoyg a gyárból 25 avgy 35kw-osként jött-e ki, ha valakinek ez fontos.
köszönöm! Csekkolom is... ;)
P.
Köszi, már néztem ezt az oldalt, de sajnos GS 500E típushoz nemigen voltak ezek az alkatrészek fent (képeket nem láttam, de egy telefont még azért megér).
Igen, egyáltalán nem gyakori az eset. Tanulópénznek nagyon súlyos: így jár az ember, ha kenés nélkül üzemelteted gépet... :(
Kb. 2,5 hónapja volt meg a moci, eddig vmivel több mint 4e km-t tettem meg vele és nem volt vele probléma.
Pár dolgot lecseréltem időközben (gumik, fékbetétek, lánc), csak éppen az olajszűrő + olaj-csere maradt ki a karbantartási tervből.
Hittem az eladónak, miszerint ő újat tett bele...
Az olajnyomás jelző kontroll-lámpa nem mutatott semmit (pedig nem égett ki).
A Szuki márkaszervízben csak a főtengelyre 137e Ft-os árajánlatot kaptam (eredeti gáyri alkatrészre).
Ezért is próbálok bontott alkatrészeket keresni - töredék áron.
P.
Van még annyi szépség, hogy csak kapkodtam a fejem.
Nagyon szép.
Dragan tó
Leirás
Valószinűleg marad jövöre.
Rémálmaim lennének ,ahogy a fém darabok karcolgatják a henger falát.