Akkor be van szorulva a tengelyed!
Lazíts le teljesen a láncfeszítő csavarokat és mozgasd meg a tengelyt, ha kell fával és kalapáccsal, egészen addig, amíg a kereket kézzel tudod állítani a villában. Ezután kezdheted a beállítást.
Ha igazán gondos akarsz lenni akkor kiütöd a tangelyt teljesen és adsz neki egy kis kenőcsöt.
Beállítás után, mikor meghúzod a tengelyt, akkor törvényszerű, hogy az egyik feszítő anya egy kicsit laza marad. Ezt ilyenkor utánahúzod, nem megszakítod! Ezzel ilyenkor már nem állítod el, ellenkező esetben viszont menetközben letekeredik és elhagyod a villa záróvéggel együtt!
Sok sikert!
Aha ! Asszem megpróbálom az előőbbít . Kilazítom teljesen aztán szép apránként ráfszítek. Maximum még számolom is a forgatást hátha ugy jó lesz. Amugy az egyenes futása a motornak jó.
Hali. Pont most néztem a videóját. Elég halknak tűnik, nem sokkal erősebb a hang mint a gyárival (így a videón). A youtube-on vannak viszont nagyon kemény hangú dobok, de azok mind márkásak és az áruk is biztos horror.
Lehet hétvégén megyek pályázni, még lebeszélem a cimbikkel.
Ha kilazítod a tengelycsavart, akkor tudsz kocogtatni rajta, amerre akarsz a lánc feszülési határáig.Lehetőleg gumi kalapáccsal, vagy valami lécdarabbal. De semmiképp ne olyan helyen koccints, ahol sérülhet menet, vagy bármi más. (De szar is írásban, amit látni kellene!) Remélem, érthető azért.
Ok! És ha nem stimmel? Hogyan állítsak rajta mert vissza nem tudom a csavart. Próbáljak a keréken kézzel fordítani? aztán meghuzni a tengelyanyát? és utána meghuzni feszesebbre az állítócsavart?
Lazítsd fel a tengelyt... tekerd jól ki a feszítő anyáit, és "rúgd" előre az egész kereket. Aztán tudod elölről kezdeni az egész feszítősdit. Az anyák csak húznak... tolni nem tudnak...
A vonások tájékoztató jellegűek. Hiszen önmagukban, majd' 1 mm szélesek. Szóval kb-ra jó... a tuti, ha beméred a párhuzamosságot a lengővilla és a felni pereme között. Ahogy az előttem szóló mondta.
Eléggé baj, hiszen lehet, hogy keresztben jár a kereked...feltéve, ha rendben van a jelölés. Próbáld a felni párhuzamosságát mérni a villán, illetve a lánchoz .
Helló szia szevasztok. Van egy gs kormány csutka,villa hidal,egy keréktárcsa,és egy fék nyereg első 2003-as gépröl,Ha valakit érdekell,06-70-394-72-66.bármikor Az ára kb-25-30 egyben .Van még egy Yamaha TDM-850-vagy 900-as elektromos műszerfal gyönyörű állapotban .Szevasztok.
Szasztok! Az lenne a kérdésem:
A láncfeszítő két oldalán látható csíkoknál nem egyezik a beállítás. A láncnak kellet utána allítanom és csak így tudtam beállítani mert ugye baloldalon feszítek a láncon, de a másik oldalon ha meghuztam a csavart akkor már jóval hátrébb volt ha nem huztam meg akkor meg lötyögött a csavar. Szorulásig meghuzam aztán a tengely csavart meghuztam. CSak most van egy jó 3/4 vonás különbség. Az baj?
Nézegettem a sportdobokat a youtube-on. Van amelyik szépen szól, de van köztük nagyon ótvar is. A Handó-féle dobbal van valakinek tapasztalata hangilag? Mennyiért csinálják a dobot a GS-hez?
Az jó. Akkor van a konzol, meg hozzá kéne a platnitartó, a billentő, a billentő alátéte, hozzá a kis karok és fogantyúk, a végén meg 100.000 Ft-ig meg sem áll. Nem értem, mi kerül ennyibe egy vacak kis hajlított fémen. Van dobozom és platnim is hozzá.
Viktor!
Ma letudtam Ózdot, előreláthatólag vagyok pénteken.
Az én drágám is megkapta ma az új cipőcskéjét előre, de nem tudok vele kanyarodni! Majdnem elszálltam! Remélem hama-hama bekopik.
Lazíts le teljesen a láncfeszítő csavarokat és mozgasd meg a tengelyt, ha kell fával és kalapáccsal, egészen addig, amíg a kereket kézzel tudod állítani a villában. Ezután kezdheted a beállítást.
Ha igazán gondos akarsz lenni akkor kiütöd a tangelyt teljesen és adsz neki egy kis kenőcsöt.
Beállítás után, mikor meghúzod a tengelyt, akkor törvényszerű, hogy az egyik feszítő anya egy kicsit laza marad. Ezt ilyenkor utánahúzod, nem megszakítod! Ezzel ilyenkor már nem állítod el, ellenkező esetben viszont menetközben letekeredik és elhagyod a villa záróvéggel együtt!
Sok sikert!