1. A DL nem GS!
2. A gyári 40 ropi.
3. Nem gyári tartozék, ergo nem kapsz minden bontóban.
4. Akkor szerezz neki 3ezerért egyet.
5. Különben se sajnáld, most vett új motort, van lé dögivel!
Az aszfalt. :))
Egyébként a tavalyi horváth túra és az idei erdély.Kanyar kanyar hátán,és ténbyleg balra jobban döntök.Bár Erdélyből haza felé a bal kanyarok inkább egyenesek voltak.Elég jól megtanultam,hogy balra nem döntök,egyenesben és jobbra pedig húzatom a gépet,de így is körbe kilátszott a szövet.Amikor a gumis meglátta, azt kérdezte,hogy csak kanyarodtam a géppel?Na ja.De hazahozott,Makón cseréltettem le.
Köhömm... Mentem vóna most is, de a hugomat 2 hónapra vittem - így volt cucc elég, plusz a gitárja, plusz az én egyheti cuccom, plusz Agy cucca . Szóval asszem Pöfike kevés lett volna málhásszamárnak. Jah, és visszafele meg hoznom kellett nagymamámat. És ő nem szeret motorozni .
Nekem a GS-en is olyan "környezetbarát" fékbetétem volt gyárilag, hogy néha úgy álltam meg vele, mint a tehervonat. Persze, ha már van tárcsa, akkor ne cseréljünk dobra.
2. A gyári 40 ropi.
3. Nem gyári tartozék, ergo nem kapsz minden bontóban.
4. Akkor szerezz neki 3ezerért egyet.
5. Különben se sajnáld, most vett új motort, van lé dögivel!