Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Ha 25 kW-os a motorod, akkor maradjunk annyiban, hogy nálad a fojtás kivétele lesz a legcélravezetőbb teljesítménynövelés. Ha 2004 előtti a vasad (az F-esnél ez necces), akkor könnyebb dolgod van. A karburátorban a gáztolattyún lévő kis furatot kell beragasztani valami benzinálló ragasztóval (mondjuk epoxival). Ha 2004 utáni az évjárat, akkor már bajosabb a dolog, mert ezzel a módszerrel nem fog menni. Blue mintha utána nézett volna és a fiatalabb évjáratokban valami 14 alkatrészt kell kicserélni, hogy nyitva legyen. Ez a fél karburátor majdnem, és mindegyik kis "pöcök" és kallantyú. Ebben az esetben érdemes számolgatni, mert lehet, hogy ölcsöbban kijössz, ha veszel a bontóban 2 db nyitott 2004 előtti karburátort... akár cserével is.

Ha még akarsz a nyitott motoron is "tuningolni", akkor a szokásos: sportlégszűrő, nyitott dob, ezekhez hozzáállítani a karburátorokat és a gyújtást... ha szerencséd van, akkor nyersz is ezzel 1 vagy 2 lóerőt... tehát nem éppen jó beruházás. Inkább csere valami nagyobb mocira...

Remélem volt benne segítség.
OSZT JÓNAPOT!

Köszönöm-köszönöm-köszönöm! És még egyszer... Örömmel tölt el, hogy a nagyérdemű ezzel az elismeréssel díjazta eddigi munkásságom. Olyan ez nekem, mintha életmű-díjat kaptam volna... nehezen is találok szavakat, de köszönöm nektek, a családomnak, a kutyámnak, a macskámnak, és minden kertemben élő rovátkolt baromnak... és legfőképpen Világbéke!

Az első és egyetlen intézkedésem a DL tulajdonlásáig az, hogy velem együtt mindenki erősen szurkálja a "DL-woodoobabát", annak okán, miszerint augusztusra álljon az "elnö-Kúrnál" is egy a garázsban...

És, Szeva Pipppíííííí!
Sziasztok van most egy gs500f-em és én csinálom a 18 ezres szervizelést. Ha valaki tud valami okosságot amitől egy kicsit jobban megy a gép az írja már ide mert még csak holnap fogom összepakolni a gépet, hátha addig tudna valaki valamit. A másik az hogy ha van valami folytás a gépbe (mert az enyém 25kw-ra lett levizsgáztatva) a karbiba azt hol találom, mert így vaktában nem szándékozom szétkapni az egészet. A válaszokat előre is köszi.
Hahó

Keressük az Elnököt?

Hol vagy Pipi ?
Ja, csak Teddy késik a szekcióprogrammal...fegyelmi lesz a vége!
DL szekció uralja a GS forumot.
Egyenlőre nem tervezek vele eldölni egyébként volt rajta bukócső meg középsztender is csak leszedte róla a tulaj mert megint DL-t vett és átrakta rá.
A cső mentette meg az idomokat.
Ha nagy a bukta, akkor rányomódik a tankra, viszont kisebb dőlésnél véd,
Tesómnak is Givi van, és tényleg elég jól védhet ha megdöl a gép.
Télen fogok tudni csak beruházni.
Van, a gyári, de aszongyák, a givi jobb. Az megy úgy fel a tankhoz.
A sztender lehet később is, Záhonyban gyártyák.
Beelőztél, bocsi.
Tehát?
Benyomások?


Imádom, kényelmes, van szufla benne, nem tép a szél.
Csábitó, de nagyon kiköltekeztem.

Neked van bukócsöved?
Nem szerettem az ezrest. Nagyon durva járású.
Köll középsztender 20ezeré?
Ismeri, a bátyusnak ezres van.
Nincs még rajta rendszám, nem járok vele, csak 300 km-t mentem eddig.
Akkor ez zsír, gratula! Gondolom, akkor hajtod is kicsit az új gépet? Benyomások?
Nem kocka hanem kör alakú tükör van rajta.
Nagyon király, élvezem, hogy látok benne és nem kell behuzni a válam
De mé nem az van rajta?
Van rajta tükör.
Mit tudják milyen az eredeti.
Le van elölegezve, szerintem az is jövö héten rendezödik.
Nem kell eredeti tükör a vizsgára?