Hali!
Ha 25 kW-os a motorod, akkor maradjunk annyiban, hogy nálad a fojtás kivétele lesz a legcélravezetőbb teljesítménynövelés. Ha 2004 előtti a vasad (az F-esnél ez necces), akkor könnyebb dolgod van. A karburátorban a gáztolattyún lévő kis furatot kell beragasztani valami benzinálló ragasztóval (mondjuk epoxival). Ha 2004 utáni az évjárat, akkor már bajosabb a dolog, mert ezzel a módszerrel nem fog menni. Blue mintha utána nézett volna és a fiatalabb évjáratokban valami 14 alkatrészt kell kicserélni, hogy nyitva legyen. Ez a fél karburátor majdnem, és mindegyik kis "pöcök" és kallantyú. Ebben az esetben érdemes számolgatni, mert lehet, hogy ölcsöbban kijössz, ha veszel a bontóban 2 db nyitott 2004 előtti karburátort... akár cserével is.
Ha még akarsz a nyitott motoron is "tuningolni", akkor a szokásos: sportlégszűrő, nyitott dob, ezekhez hozzáállítani a karburátorokat és a gyújtást... ha szerencséd van, akkor nyersz is ezzel 1 vagy 2 lóerőt... tehát nem éppen jó beruházás. Inkább csere valami nagyobb mocira...
Köszönöm-köszönöm-köszönöm! És még egyszer... Örömmel tölt el, hogy a nagyérdemű ezzel az elismeréssel díjazta eddigi munkásságom. Olyan ez nekem, mintha életmű-díjat kaptam volna... nehezen is találok szavakat, de köszönöm nektek, a családomnak, a kutyámnak, a macskámnak, és minden kertemben élő rovátkolt baromnak... és legfőképpen Világbéke!
Az első és egyetlen intézkedésem a DL tulajdonlásáig az, hogy velem együtt mindenki erősen szurkálja a "DL-woodoobabát", annak okán, miszerint augusztusra álljon az "elnö-Kúrnál" is egy a garázsban...
Sziasztok van most egy gs500f-em és én csinálom a 18 ezres szervizelést. Ha valaki tud valami okosságot amitől egy kicsit jobban megy a gép az írja már ide mert még csak holnap fogom összepakolni a gépet, hátha addig tudna valaki valamit. A másik az hogy ha van valami folytás a gépbe (mert az enyém 25kw-ra lett levizsgáztatva) a karbiba azt hol találom, mert így vaktában nem szándékozom szétkapni az egészet. A válaszokat előre is köszi.
Egyenlőre nem tervezek vele eldölni egyébként volt rajta bukócső meg középsztender is csak leszedte róla a tulaj mert megint DL-t vett és átrakta rá.
A cső mentette meg az idomokat.
Ha 25 kW-os a motorod, akkor maradjunk annyiban, hogy nálad a fojtás kivétele lesz a legcélravezetőbb teljesítménynövelés. Ha 2004 előtti a vasad (az F-esnél ez necces), akkor könnyebb dolgod van. A karburátorban a gáztolattyún lévő kis furatot kell beragasztani valami benzinálló ragasztóval (mondjuk epoxival). Ha 2004 utáni az évjárat, akkor már bajosabb a dolog, mert ezzel a módszerrel nem fog menni. Blue mintha utána nézett volna és a fiatalabb évjáratokban valami 14 alkatrészt kell kicserélni, hogy nyitva legyen. Ez a fél karburátor majdnem, és mindegyik kis "pöcök" és kallantyú. Ebben az esetben érdemes számolgatni, mert lehet, hogy ölcsöbban kijössz, ha veszel a bontóban 2 db nyitott 2004 előtti karburátort... akár cserével is.
Ha még akarsz a nyitott motoron is "tuningolni", akkor a szokásos: sportlégszűrő, nyitott dob, ezekhez hozzáállítani a karburátorokat és a gyújtást... ha szerencséd van, akkor nyersz is ezzel 1 vagy 2 lóerőt... tehát nem éppen jó beruházás. Inkább csere valami nagyobb mocira...
Remélem volt benne segítség.