Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7000 km...egyenlőre nem. Van felesleg?
Csak kíváncsi lennék, miket írnak.
Légszűrőt nem akarsz cserélni? Vagy tartalékba nem kell?
Nem tudok sajnos. Kerestem, de semmi élőt nem találtam. Miért kellene?
Nem tucc véletlenül DL-es fórumokat? "Az"-on kívül!

Éljen a szekció!
Most nem keresem vissza, de valamelyik nap egy srác kereste, és senki sem rezdült rá. Neki szeretnék segíteni, mások által.
Visszarendeződés nincs, szerelem van és szekció!
MIt akarsz kezelni?
Mi ez a visszarendeződés? GS-hez? Kezelési?
Van valakinek "onlány" kezelésije GS-hö? Ha igen, lécci dobja má fel ide. Köszönöm!
Sziasztok!
Szia!
Én tuti ott leszek holnap, kb mikor is, hát kb7:30körül sztem már ott leszek... Te mikor leszel ott?
Ja és a jóslást én sem szeretem...
Húúú, mi is bajban voltunk ogabinál az előszilveszterkor. Szűrtük-csapoltuk erősen a pálinkát a "kishordóból"... aztán egyszer csak nem jött. "..ssza meg! Kifogyott!" Aztán, ha jól tudom, Erik kihúzta felül a dugót, és mindjárt lett méééééééég! (Többre nem emlékszem...)
Gyóóóógyújá Stuntrider Tbibifuti!
A tartalékra tekerés előtti állapot. A vákuumpumpa nem tud elég benzint pumpálni a karbiba, ezért küld utána némi levegőt is... ergo megváltoznak a nyomásviszonyok az úszóházban és az egész üzemanyagellátó rendszerben... ettől csökkenhet az alapjárat. Szerintem teljesen normális...
Hellobello! A poén az egészben, hogy Ybrahim 12 paripájával gyűlt meg a bajom. A múltkoriban, mikor az SR-rel dobtam egy hátast 80 körül, konstatáltam, hogy esni már megtanultam ...
Gondoltam, lassan jöhet a motoroznitanulós rész...


Köszi-Köszi!
Gyógyulgatok, bár soha nem volt erősségem megmaradni a potrohomon.
Nekem is hasonló a tapasztalat, ha fogy a benzin, és már tartalékra akar tekeredni általam, akkor fokozatosan esik az alapjárat. Ha haladok, akkor meg ugye fulladozik. De soklámpa esetén nekem is ez az első jel.
SZÉPJÓNAPOTMINDENKINEK!

Nem kell mindent ilyen negatívan szemlélni. Más motoroknál, egy kis lámpa világít, nálad meg az alapjárat esik le. Ilyen egyedi visszajelzője itt tudtommal senkinek sincs! Inkább értékeld!

Hétvégére kivonom magam a forgalomból. IRÁNY VELENCEFÜRDŐ!

Próbáld meg kifújni a tank szellőzőjét, igaz hogy autónál, de nekünk hasonló problémánk volt egy versenyen, majd a szervíz nemes egyszerűséggel fúrt egy 4-es lyukat a tanksapkára és megoldódott alapjárat és fulladozási probléma

Bár akármi is lehet
Holnap a Hollós-tesztnapon találkozom-e ismerőssel? Mikor szándékozik kimenni?
(jósdák kíméljenek )
Sziasztok!

Elsősorban letudom a "tartozásaimat"...
Valaki említette nekem a hatékonyabb izzót az első fényszórómba még elég régen... Megvettem, (Philips) Isteni, köszönöm a tanácsot!
A szakrajzommal elkészültem, suliba kellett valóban és szereztem egy dugattyút, megmértem és elkészültem időre vele!
A mostani kérdésem pedig az lenne, hogy van-e tippetek, hogy mi okozhatja, hogy ha kevés a benzin a mocimban lejjebb esik az alapjárat még melegen is, ha tele van a tank rendesen jár. A szűrők nincsenek eltömődve és a membránom is szuper. Bár szerintem ezek okoznák a "hibát" teli tankkal is.
Van vmi tipp?

Üdv: Gábor
Mintha jobban is menne.
Sziasztok!
Volna egy kerdesem... Nekem is van egy suzuki gs 500-om 92 es kiadas es kene elso teleszkopot csereljek... Nme tudjatok honnan tudnek venni vagy esetleg rendelni egyet?
Api!
Deltatox! A la' Favorit!
Ez nem ám az én saját számból kijövő reklámom! Nem!
Pedig!
Az a fej, a tor, és A! potroh! Azé'....
Hmm... Akko nagydarab ?
Neríjjá! Nem arra gondoltam.