Régi vágyam, hogy vegyek végre egy motort, de eddig anyagilag nem engedhettem meg magamnak. A helyzet most sem nagyon változott, de van remény. A youtubeon meghirdettek egy reklámfilmkészítő versenyt, aminek a közönségdíjára hajtok egy gyorsan összetákolt reklámmal. A díjat az kapja, akinek a filmjét a legtöbben nézték meg. Ezért kérlek titeket is, hogy segítsetek motorossá válnom. Nektek csak egy kattintás, nekem meg a világ. Egy gépről csak egyszer számol, szóval ahány gépen látod, annyiszor jöhet a katt. Ez nem kamuszöveg, korábban is írtam már a fórumra, csak azóta sem lettem közelebb a dolgokhoz, de talán most. Előre is köszönöm mindenki segítségét.
Nem csak optikai tuning miatt szeretnék idomot rá, hanem mert néha jól jönne, amikor a sügerek nem észlelik, hogy nem simsonnal jövök és kifordulnak elém a kereszteződésben. Nézegettem ám a te régi Gs-edet, nagyon szép példány :)
Megkérdeztem. A gyári fejidom: 35.000, tükör 19.000/db (nem lényeg, mert ami rajta van, tökéletes), lámpa: 36.200, oldalidomok 47.300 (elhanyagolható).
Bontót kérdeztem, ott a fejidom kb. 25.000. Utángyártottat nem lehet sehol sem kapni.
Viszont azt megkérdezném tőled, hogy a mai világban nem ártana inkább eltenned azt a lét?
Én most nagyon nem javasolnám neked az optikai tuningot......
Amugy mindenféleképpen a bontó akkor is.....
Ott elég olcsón lehet NÉHA idomokat kapni....
Én anno Lakihegyi bontóbn 3000-ért vettem egy kawa fejiodomot..
De neked ugye cakk-pakk kell - és a lámpa már önmagában DURVA!
Csak példa,.,..
Nekem nagyon tetszik a Z1000-res eleje.....
De az ucsó infóm szerint valami 70 az idom és 78 a lámpa!
Olyan kérdésem lenne, hogy van nekem egy Gs500-asom, de szeretnék belőle egy idomos (legalább fejidomos) motort csinálni. Pénzem nem sok van (max. 50.000), kézügyességem, szerszámom semmi. Ötletek? Tippek? Ajánlott cégek?
1. Hangosan mondod, hogy mennyit fizettél.
2. A fizetett pénzt addig az asztalon tartod, aíg a visszajárót nem mutatja.
3. A visszajárót nem veszed el addig, amíg szemmel át nem számoltad az asztalon.
Ezt valami fórumon olvastam annó. Pár alkalom után berögzül az emberbe. Engem az utóbbi években egyszer sem húztak le. Lehet, hogy csak mázlista vagyok, de mindenesetre így csinálom.
Hát no, panaszkönyvbe be lehet írni, az nem árt, meg az sem, ha terjeszted, hogy annál a kútnál lopósak, de igen, az a problémás, hogy ha ott azonnal nem veszed észre, akkor később már b...hatod sajna .
Amúgy a motorozz.hun is sokat olvastam ilyet, eléggé elterjed, hogy bepróbálkoznak vele... . Ott is írta valaki, hogy a kutas állította, hogy jól adott vissza, mire a motoros aszongya, jó, jöjjön akkor az üzletvezető, és számolják át, mennyi van a kasszában. Érdekes módon sittysutty megkapta az ötezrest a kutastól....
eddig mindig kártyával fizettem.... majd főleg ezután.
Amúgy jött a javaslat, hogy másnap menjek be reklamálni... De mire? Bocs, megloptál 5,000 Ft-tal, légyszi add már vissza?! Szóval tanulság van. Okuljatok a káromon.
Nemááááááá, aztarohadt .
Egyébként én 1: rendszerint az 500 méterre lévő kis kúton tankolok, ahol már ismernek évek óta. 2: mindig kártyával fizetek, ha épp nem az ismerős kútnál tankolok, akkor pláne...
Pfú, de ez nagyon dühítő ...
kollegám is megette ezt a trükköt egyszer.
másodszori próbálkozásnál ugyanott szóvátette....a válasz: ja? akkor bocs.
pénz persze sehol.
ilyen világot élünk sajna.
el is felejtettem mondani, a szombat reggeli esetemet. csakcsupán tanulság végett, vonja le mindenki a konzekvenciát...
Reggel tankolás az 6-os érdi lukoil kútjánál. Kemény 2600 ft volt a tankolás összege. Mivel a visszajárót nem ellenőriztem, amikor adta a kutas, ezért csak este vettem észre, hogy egy szép kerek 5,000-ressel sikerült kevesebbet visszakapnom...
Dooorcsi ! Kééépzeld valakik eljöttek az Agy-lakhoz tegnap , csak hogy kicsit jobban érezzem magam, hogy se motorom se motoros cuccom nem van éppen ...
(amúgy nekik)
Ez az átpakolósdi nem lenne rossz gondolat, de:
- az én műszaki tudásom nincs olyan szinten hogy ennek nekiálljak.
- Ha beviszem egy szervízbe vagy valahová ott kb annyi pénzt kérnének az átpakolásért mint amennyibe a papírozás kerül (szerintem).
- az átpakolás elég időigényes (szerintem)
- a másik blokk beszerelése + a papírmunka ~2 nap kb.
Nincs itthon a motor, most nem tudom megnézni mennyit kéne dolgozni 1 ilyen átszereléssel, csak így látatlanban jutottak eszembe a fenti gondolatok.
Egy kicsit belevau!
Nem vagyok egy műszaki agytröszt, de szerintem ha blokkot cserélsz elég, ha a belső részét átpakolod, hengerestűl, mindenestűl, persze, ha nem sérült a ház. Ha a motorszámos rész megmarad akkor nem hiszem, hogy újra kéne vizsgáztatnod.
Gondolom én!
Dícséretes törekvés, még ha kissé közvetett is.
Miért pont a GS500-at érte e megtisztelő felkérés?
Régi vágyam, hogy vegyek végre egy motort, de eddig anyagilag nem engedhettem meg magamnak. A helyzet most sem nagyon változott, de van remény. A youtubeon meghirdettek egy reklámfilmkészítő versenyt, aminek a közönségdíjára hajtok egy gyorsan összetákolt reklámmal. A díjat az kapja, akinek a filmjét a legtöbben nézték meg. Ezért kérlek titeket is, hogy segítsetek motorossá válnom. Nektek csak egy kattintás, nekem meg a világ. Egy gépről csak egyszer számol, szóval ahány gépen látod, annyiszor jöhet a katt. Ez nem kamuszöveg, korábban is írtam már a fórumra, csak azóta sem lettem közelebb a dolgokhoz, de talán most. Előre is köszönöm mindenki segítségét.
link
Biztos, hogy a lelki békéd miatt mentünk? Nem azért, hogy incselkedjünk?
Ha jól emlékszem Hápi ment el és nézte meg...... valami szutyok szar helyzetjelző van benne.....vagyis nagyon jó, nagyon pofás - NAPPAL!
Nem csak optikai tuning miatt szeretnék idomot rá, hanem mert néha jól jönne, amikor a sügerek nem észlelik, hogy nem simsonnal jövök és kifordulnak elém a kereszteződésben. Nézegettem ám a te régi Gs-edet, nagyon szép példány :)
Megkérdeztem. A gyári fejidom: 35.000, tükör 19.000/db (nem lényeg, mert ami rajta van, tökéletes), lámpa: 36.200, oldalidomok 47.300 (elhanyagolható).
Bontót kérdeztem, ott a fejidom kb. 25.000. Utángyártottat nem lehet sehol sem kapni.
Valami ilyesmin gondolkodok most:
http://www.streetfighter-fejid...
Jó lenne nekem más motor fejidomja is, csak semmilyen eszközöm, tapasztalatom nincs hozzá, és gondolom alapból csak az F-é menne rá.
Üdv: Ati
idom-lámpával: ha jól emlékszem 50€ volt (www.ebay.de)
A plexi - 5000 (teszvesz)
a tükrök - 19€/db
............................................
.
vagyis Ma ez ~32.000ből jönne össze
Én most nagyon nem javasolnám neked az optikai tuningot......
Amugy mindenféleképpen a bontó akkor is.....
Ott elég olcsón lehet NÉHA idomokat kapni....
Én anno Lakihegyi bontóbn 3000-ért vettem egy kawa fejiodomot..
De neked ugye cakk-pakk kell - és a lámpa már önmagában DURVA!
Csak példa,.,..
Nekem nagyon tetszik a Z1000-res eleje.....
De az ucsó infóm szerint valami 70 az idom és 78 a lámpa!
Abból simán lehet.......
Elmész egy bontóba....veszel egy tetszetős idomot.....
Plexit.....tükröt...és kész....
Burkoltá ne tedd, mert megfőződ!
Olyan kérdésem lenne, hogy van nekem egy Gs500-asom, de szeretnék belőle egy idomos (legalább fejidomos) motort csinálni. Pénzem nem sok van (max. 50.000), kézügyességem, szerszámom semmi. Ötletek? Tippek? Ajánlott cégek?
Üdv: Ati
2. A fizetett pénzt addig az asztalon tartod, aíg a visszajárót nem mutatja.
3. A visszajárót nem veszed el addig, amíg szemmel át nem számoltad az asztalon.
Ezt valami fórumon olvastam annó. Pár alkalom után berögzül az emberbe. Engem az utóbbi években egyszer sem húztak le. Lehet, hogy csak mázlista vagyok, de mindenesetre így csinálom.
Amúgy a motorozz.hun is sokat olvastam ilyet, eléggé elterjed, hogy bepróbálkoznak vele... . Ott is írta valaki, hogy a kutas állította, hogy jól adott vissza, mire a motoros aszongya, jó, jöjjön akkor az üzletvezető, és számolják át, mennyi van a kasszában. Érdekes módon sittysutty megkapta az ötezrest a kutastól....
Amúgy jött a javaslat, hogy másnap menjek be reklamálni... De mire? Bocs, megloptál 5,000 Ft-tal, légyszi add már vissza?! Szóval tanulság van. Okuljatok a káromon.
Egyébként én 1: rendszerint az 500 méterre lévő kis kúton tankolok, ahol már ismernek évek óta. 2: mindig kártyával fizetek, ha épp nem az ismerős kútnál tankolok, akkor pláne...
Pfú, de ez nagyon dühítő ...
másodszori próbálkozásnál ugyanott szóvátette....a válasz: ja? akkor bocs.
pénz persze sehol.
ilyen világot élünk sajna.
Reggel tankolás az 6-os érdi lukoil kútjánál. Kemény 2600 ft volt a tankolás összege. Mivel a visszajárót nem ellenőriztem, amikor adta a kutas, ezért csak este vettem észre, hogy egy szép kerek 5,000-ressel sikerült kevesebbet visszakapnom...
ma hallottam hírét, büszkeség volt, hogy "szegény Cicek nem motorozhat és mi meg igeeeeen!"
(amúgy nekik)
Ez az átpakolósdi nem lenne rossz gondolat, de:
- az én műszaki tudásom nincs olyan szinten hogy ennek nekiálljak.
- Ha beviszem egy szervízbe vagy valahová ott kb annyi pénzt kérnének az átpakolásért mint amennyibe a papírozás kerül (szerintem).
- az átpakolás elég időigényes (szerintem)
- a másik blokk beszerelése + a papírmunka ~2 nap kb.
Nincs itthon a motor, most nem tudom megnézni mennyit kéne dolgozni 1 ilyen átszereléssel, csak így látatlanban jutottak eszembe a fenti gondolatok.
Nem vagyok egy műszaki agytröszt, de szerintem ha blokkot cserélsz elég, ha a belső részét átpakolod, hengerestűl, mindenestűl, persze, ha nem sérült a ház. Ha a motorszámos rész megmarad akkor nem hiszem, hogy újra kéne vizsgáztatnod.
Gondolom én!