Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyú tudja story egy részét is! :)
06-20/27-55-687
Tudom, csak nem menetettem el.
Nyuszi a telefonkönyvem.
Tudod az új számomat?
Egyben menni fog.
Ez inkább úgy hangzott, mint amikor a benzincsap tömődik el. Van benne egy szűrő és ahogy átkapcsoltad tartalékra, az a kosz felkeveredett és utána már nem volt gond.
Holnap felhívlak.
Vazz!
Ennyire rég volt kusza az életem!
Nem annyira publikus!
Vagy MSN-en vagy SKYPE-on?
OK, köszi a megerősítést, akkor megpróbálom a hétre leszervezni. A karbiszinkron otthagyós buli vagy odamegyek a szervizbe és megvárom, amíg megcsinálják? Mert akkor egyben elintézném a kettőt és nem kellene megválni a géptől...
Szevasz Te Fenevad!
Merre jártál, mikör gyüssz velünk újra?
Helló Bogaraim!
Sziasztok!

Ma túl vagyok a második rutinomon és azt mondták ügyes vagyok mert hibátlanul csináltam végig mind a három feladatot Ezen felbuzdulva hazaértem felültem a motoromra és neki vágtam. Levittem az esőtől szakadékos földúton ki a 10-re és mentem egy kört Tinnye felé, majd vissza és fel a házhoz. Végre én és a motorom megtettünk 10km-t Nagyon nagyon jó érzés volt, 80-nal menni Már várom hogy mikor mehetek veletek
Az lesz az... lehet, hogy még életében nem volt megbontva. Pucera legyen tervben.
Sziasztok!

Ma jöttem haza pár napos vidéki tartózkodásról, és bár olvasgattam a fórumot, de egy elég döcögős gépen esténként egy picit, így nem írogattam...
Most viszont végignéztem Ratrak videóját... hát ez nem semmi! Nagyon jó volt újraélni...
Közben persze nézegetem Blue verzióját is, az meg ugye részletesebb, de majd nevezek egy DVD-s verzióra, ezt majd egyeztetjük, jó?
Más: amikor ma gurultam a 4-esen hazafelé történt egy érdekes eset (azon a hülyén kívül, aki ki akart nyírni szemből a sávomban... éppen elfértünk) az egyik 110e-es rész után, ahol nekiengedtem picit, hogy elkezdett fulladozni, miután elvettem a gázt a szakasz végén, pont úgy, mint mikor kifogy. Pedig kb. 40 km-rel előtte tankoltam, csodálkoztam is... na átcsavartam tarcsira, ugyanaz, egyre jobban fulladt, majd le is állt... Félreállok, próbálok indítani, semmi. Átforgattam PRI-be, 10mp, pöccre indul... Vissza ON-ra, go tovább, no problem... Ez az, amikor ráférne egy nagy karbipucolás?
Ettől függetlenül a csavarok hullanak, ha kedvük tartja. Sohasem lenne defekt, ha nem kerülnének az útra.
Előtte húzunk, és utána húzunk. Legalábbis Teddy. engyelország után is meg lett sasolva, amit csak elértem...
Igen.
Azért tettem fel nehogy más is így járjon inkább ellenőriz étek le ti is megvan-e húzva rendesen, vagy nem-e lazult meg. Egy túra alkalmával nem biztos, hogy jól jön egy ilyen meglepetés. (Nálam általában nincs ilyen csavar.)
Sziasztok.
Nem tudom történt-e már valakivel ilyesmi de nekem ki lazult ez a két csavar, amiből az egyiket el is hagytam, de már a másik is ki volt lazulva rendesen, úgyhogy pótolva lett.
Kommentár nélkül...
Ilyesmi előfordulhat bármelyik csavarral.
Ha minden igaz, akkor a FULL-GAS-nál van egy 2005-ös nullkilométeres GSX750F, vagy 600-as. Valamivel több a listaára, mint 1,5 millió. Szürke... ennyit tudok róla. Érdeklődni érdemes... hiszen csak egy új moci garival.
Egy 600as GSXF-et Én is tudok eladót....

900 az ára
Csaó.
Suzuki GSXF 750 az áldozat. Már elég volt mellé állni, máris tudtam, hogy az való nekem.
Sokkal hosszabb, sokkal szélesebb. Megmondom őszintén, azért sajnálni fogom a GS-t, mert ezalatt a fél év alatt jól kijöttünk, jó kis moci.
Süt a nap...mindenkinek jó gurulást.
Hali!
Gyorsan ment a kinövés. Bár, ahogy látom a képeken jó magas pali vagy. Így érthető.
Mi lesz a kiszemelt, ha elmegy a GS?