Sőt! Az egész szerelést dokumentálni kellett volna képekkel, de már mindegy. A lényeg, hogy teljes a siker!
Mérni az első ülés magasságát célszerű szerintem, hisz ez a lényege, ezért készült az egész mű.
Hali !
Szerintem a guminyomásnak ehhez semmi köze,mert a kerék a levegőben van.
A változást pont itt lehet érezni mert a csere alaklmával ha hosszabb csontot teszel bele egész hátsó futómű emelkedik az ülés irányába ezért lesz alacsonabb és így a talajtól mért távolságnak is többnek kell lennie mint a gyári állpotban.
Lehet,hogy nem így van majd az "okosok" kijavítanak.
Szia !
Válaszolva a kérdésedre GS500-as nak a cucca van benne ennek az árát bizonyos okokból nem árulhatom el de ezt megelőzően GSX750F-ét próbáltam ez nem lett jó (neked sem ajánlom) ennek az ára 2000+postaköltség volt de ez megállpodás kérdését képezi. Bontóban vagy itt a fórumon érdeklődj én is így tettem míg végül a fórumról sikerült szereznem.
Egyébként a hossza a gyárinak a két furat közti távolság 175mm a GS-é 180mm ez pont jó a bandithoz.
Pont olyan jó lett,hogy a lábam telitalpal leér bőven.
Hy!
Igen,elbasztam azzal a dolgot,hogy nem mértem meg előtte.De egyszerű a megoldás Megkérem Blue-t és Eriket,hogy mérjék meg (Mérjétek meg lécci) középálványra állított helyzetben (egyenes helyen) a hátsó kerék rögzítőcsavar közepétől a talajig a távolságot és kiderül a külömbség.Melllékelek egy képet az enyémről -így kéne mérni - most a csere után nekem 37 cm a távolság.Úgy látom,hogy ez most kb 3 4 cm-ert eredményezett de a mérés után ez kiderül.
nyusz azt hittem tudod:-) 250ccm keeway supershadow:-) hétvégén már meghallgattam a véleményeket, de én ezt szeretném most amíg megtanulok motorozni utána pedig jöhet a GS:-) szóval ha minden jól megy a következő túrára meg lesz a jogsim is és talán már motorral mehetek, ha nem vagyok nagyon lassú
Motorom kiválasztva, bukóm szintén, és a héten már el is lehet hoznom. Pöttyke nagyon boldog:-) Bár még nem tudom hogy lesz elhozva, de szeretném ha már hétvégén itthon lehetne velem.
Szia tegnap nem szoltam de gondolom nincs nalad a cucc de akkor arra kerlek hogy holnap akkor elmennek a munkaidoben hozzad lerendezni a dolgot.Elore is koszi
Mérni az első ülés magasságát célszerű szerintem, hisz ez a lényege, ezért készült az egész mű.
Naggggyon Boldog Névnapot Neked! (gyorsan íratkozz fel az AKMT-n az Öreg Néne túrára! )
Szerintem a guminyomásnak ehhez semmi köze,mert a kerék a levegőben van.
A változást pont itt lehet érezni mert a csere alaklmával ha hosszabb csontot teszel bele egész hátsó futómű emelkedik az ülés irányába ezért lesz alacsonabb és így a talajtól mért távolságnak is többnek kell lennie mint a gyári állpotban.
Lehet,hogy nem így van majd az "okosok" kijavítanak.
Válaszolva a kérdésedre GS500-as nak a cucca van benne ennek az árát bizonyos okokból nem árulhatom el de ezt megelőzően GSX750F-ét próbáltam ez nem lett jó (neked sem ajánlom) ennek az ára 2000+postaköltség volt de ez megállpodás kérdését képezi. Bontóban vagy itt a fórumon érdeklődj én is így tettem míg végül a fórumról sikerült szereznem.
Egyébként a hossza a gyárinak a két furat közti távolság 175mm a GS-é 180mm ez pont jó a bandithoz.
Pont olyan jó lett,hogy a lábam telitalpal leér bőven.
Igen,elbasztam azzal a dolgot,hogy nem mértem meg előtte.De egyszerű a megoldás Megkérem Blue-t és Eriket,hogy mérjék meg (Mérjétek meg lécci) középálványra állított helyzetben (egyenes helyen) a hátsó kerék rögzítőcsavar közepétől a talajig a távolságot és kiderül a külömbség.Melllékelek egy képet az enyémről -így kéne mérni - most a csere után nekem 37 cm a távolság.Úgy látom,hogy ez most kb 3 4 cm-ert eredményezett de a mérés után ez kiderül.
Majd, ha már nálad van gratulálok!
Motorom kiválasztva, bukóm szintén, és a héten már el is lehet hoznom. Pöttyke nagyon boldog:-) Bár még nem tudom hogy lesz elhozva, de szeretném ha már hétvégén itthon lehetne velem.
előrelátó voltam, és elhoztam a sprét. szóval, ha gondolod, akár ma is beugorhatsz érte, vagy holnap. döntsd el.
Nagyon SOK BOLDOG NÉVNAPOT!