Szia bigmen!
Nem igazán figyeltem erra a kutyacsont témára, de milyet tettél bele, mert nagyon jól hangzik számomra, hogy 3-4 centivel lejjeb lett a gépezet, sajnos nekem is rövid a lábam .
Azt szabad megtudni mennyiért vesztegették a csontocskát?
Én csak okoskodok - saját tapasztalás híjján! Szerintem elvileg jobbnak kell lennie, hiszen lejjebb került a súlypont. Annyival azért nem, hogy akár milyen kanyarban leérjen, de ezt majd kitapasztalod. Meg kellett volna mérned a magasságát a régivel is, meg az újjal is - kiderült volna pontosan a csökkenés mértéke.
Összességében nem radikális a változás, ergo jelentős eltérés a menetstabilitásban nem valószínű, sztem. A banditos fórumon volt vitatéma a láncnyúlás miatti változás, de sztem az is csak olyan jelentéktelen, ráadásul folyamatában elnyújtott, hogy ezáltal észrevehetetlen.
Az "okosok" véleményére lennék kíváncsi.Kicseréltem a kutyacsontot(Kössz Viktor) jó lett le is ér a lában telitalppal míg eddig csak a fél talpam ért le.A kérdésem az volna,hogy ez a csere nem befolyásolja-e a menet stabilitást kanyarvétel során tekintettel arra,hogy a hátulja lejjebb van így hamarabb (elvileg) le fog érni a lábtartó,ill a bukócső .Mi a véleményetek erről?
Egyébként csak fél cm-el hosszabb amit betettem és úgy érzem,hogy ez talán 3-4 cm-ert eredményezett .
Szia !
A Full-Gas-ban van egy teljesen megkimélt burkolt, az enyém volt csak ajánlani tudom. 2004.9-havi új gumi,légszürő,fékbetét,fékfolyadék nem lett ölve. Ha érdekel még róla valami hívj fel 306804906.
Nézd meg érdemes.
Az adatlapomon kép is van róla.
Szia.
TZR125,FZ400,SV1000S,YZF-R1 ,GS500F.
És nem bántam meg, csak mérlegelni kel, hogy mire akarod használni... .
Hátrányai:-Kroszozásra nem igazán alkalmas. .
-250-ig még jól húz, 300 már nehezen éri el, és felette türelem játék. .
Mindkettő egyforma!
Ha nagy a baj és a hiány, akkor addig tedd át a jobboldalit balra, amíg kapsz!
Bal oldali gyári krómozott tükröt keresek Gs-re.
Ha valakinek van ilyen, vagy tudja, honnan tubnék beszerezni, annak a válaszát megköszönném.
Gábor
Nem igazán figyeltem erra a kutyacsont témára, de milyet tettél bele, mert nagyon jól hangzik számomra, hogy 3-4 centivel lejjeb lett a gépezet, sajnos nekem is rövid a lábam .
Azt szabad megtudni mennyiért vesztegették a csontocskát?
Összességében nem radikális a változás, ergo jelentős eltérés a menetstabilitásban nem valószínű, sztem. A banditos fórumon volt vitatéma a láncnyúlás miatti változás, de sztem az is csak olyan jelentéktelen, ráadásul folyamatában elnyújtott, hogy ezáltal észrevehetetlen.
Az "okosok" véleményére lennék kíváncsi.Kicseréltem a kutyacsontot(Kössz Viktor) jó lett le is ér a lában telitalppal míg eddig csak a fél talpam ért le.A kérdésem az volna,hogy ez a csere nem befolyásolja-e a menet stabilitást kanyarvétel során tekintettel arra,hogy a hátulja lejjebb van így hamarabb (elvileg) le fog érni a lábtartó,ill a bukócső .Mi a véleményetek erről?
Egyébként csak fél cm-el hosszabb amit betettem és úgy érzem,hogy ez talán 3-4 cm-ert eredményezett .
A Full-Gas-ban van egy teljesen megkimélt burkolt, az enyém volt csak ajánlani tudom. 2004.9-havi új gumi,légszürő,fékbetét,fékfolyadék nem lett ölve. Ha érdekel még róla valami hívj fel 306804906.
Nézd meg érdemes.
Az adatlapomon kép is van róla.
Who the fuck is EDU?
TZR125,FZ400,SV1000S,YZF-R1 ,GS500F.
És nem bántam meg, csak mérlegelni kel, hogy mire akarod használni... .
Hátrányai:-Kroszozásra nem igazán alkalmas. .
-250-ig még jól húz, 300 már nehezen éri el, és felette türelem játék. .
Előnye:-SZINTE MINDENRE ALKALMAS! . .
Saját vélemény:Én nem bántam meg.