azért mint minden motornak a Szuziknak is meg kell adni a szervizben ami jár... az hogy mennyire "igénytelen" egy gép azért függ attól mennyire van kihegyezve stb. pl. FZ6-ban is vannak akik simán 50.000 km fölött járnak és no problem persze nem akarlak agitálni Yamahára csak megemlítendő a dolog a Z-ket meg szintén sokan dícsérik... sornégy azért több törődést fog igényelni mint GS500 az fix
ja jut eszembe... Yamaha TDM900? az elég betyáros gép....
Kacsa!
Az én 4 hengeres liblingem a 600-as Hornet. Volt szerencsém tavaly menni egyel, vagy 5 kilométert... nem sok, de nagyon megszerette a macitest.
Az SV városi előnye még: a V2 blokk miatt baromi keskeny.
Hát igen csak a suzuki esetleg honda.
Nézegettem a kawákat is ER6n vagy Z750 de ettöl fázok egy kicsit. Lehet, hogy azért mert még nem volt kawám. Azt viszont tudom, hogy a suzuki igénytelen, szerintem a legkevésbbé szervizigényes.
Az a baj, hogy igazábol két motor kéne legalább! Egy DL túrára meg egy bohockodós naked városba.
Ennyi pííízem meg nemvanik.
Tavalyi 25.-26.000 km-ből kb 90% város ezért kezdtem el jobban gondolkodni a naked projecten!
Csajok,srácok akit érdekel szombaton 10 órától a Lovardánk rendez 1 szabad napot.
Családdal lehet jönni. Kissebb programok lesznek. Lovak simogatása, igény szerint (pénzért) lovaglás. Van egy nagy füves focipálya, valami focit is össze ütünk.
Cím. Pomáz után a csabánkai leágazásnál. Ha valaki jönne a 30 269 33 93 számon tudok segíteni.
Ha hoztok üdítöt,rágcsálni valót megy a közösbe. Kellemes kis buli szokott lenni szerény körülmények között.
csak a Suzuki? akkor még GSR-t is próbáld ki ha teheted... sornégy más mint SV... mondjuk nyomatékhegyeket nem kell várni egyik hatszázastól sem :S ha más márkák fele is nézelődsz akkor Z750 jó árban van és azért nyomatéka jobb mint a haccázasoké
Köszönöm!
Most mentem egy kis karikát egy GSXR 600-al.
Na most határoztam el, hogy nem akarok speed gépet!Mármint normál használatra- gondolok itt a városi forgalomra- és én azért 90%-ban itt használom a motort.
De egy jól felgumizott példányt pályára. Na azt nagyon!
Nálam egy évet volt, 6000-et mentem vele.
Nekem országúton nagyon tetszett, de a városban kicsit nehézkes volt.A nyomaték nagyon hirtelen jön meg, ettől a lassú kanyarokban kicsit idegbeteg.A motorfék brutális, ami nem mindenkinek teccik.2000 alatt rángat mint az ökör/nem annyira mint a GS/,de fölötte nagyon elkezd élni.
Futóműve egy átlagos motorozáshoz bőven elég, de nagy csodát ne várj tőle.
A súlyához képest nekem kicsit nehéznek tűnik, valszeg eléggé fönt van a súlypont.
Szerviz semmi extra, ugyanaz mint bármelyik motornál, 18000 magyar péz volt Üllőn.
130-140-es tempónál 2 személlyel 4,8-5 litert eszik,egyszer tudtam 6 litert kicsikarni az Euroringen.
Összességében egy kicsit idegbeteg,de nagyon szerethető motor,nagy nyomatékkal kis fogyasztással.
Mielőtt vennél ,sztem mindenképp próbálj ki egyet.
Röviden ennyi,bármi kérdés van szólj.
Helló!
Most nézem a (volt) tiedet!
Pont ilyet néztem!
Hát úgy általában, Miért jó? És miért nem? Hibái, futóműve, szervizigénye, fogysztás. Kezelhetősége!
köszi
Ha érdekel valakit, akkor jelezném, hogy GS500 Fan ; Bandit fan és AKMT pólók rendelése folyamatosan zajlik Blue topikján. Az első kettőhöz keresek jelentkezőket, mert csak 10 db fölött gyártják le!
Addig trikóban járok!
Ja és a 20 lepedő 5 hét alatt barátok közt is majdnem 400 Forintot kamatozott volna 10%-os banki kamattal! Mínusz infláció.
Viccen kívül télleg bosszantó, hogy ilyenek. Elvileg el is állhatnál a vásárlástól, csak hát Neked doboz kell.
Szolgálati közlemény:
A munkahelyemről már ne tudok ide írni, sorry.
ja jut eszembe... Yamaha TDM900? az elég betyáros gép....