Ki kell találni. Annyi, hogy a vázhoz erősítesz mindent. Le kell koppintani egy F-es tartóit, és azokat hozzáigazítani a kívánt idomzathoz... gondolom én tapastralás nélkül.
Na vagyok, csak nèha azè' kidobok 1-2 cìmet is... Köszi a segìtsèget! Kèredès: Mennyire maceràs egy tök màs motor gùnyàjàt ràaggatni szegèny GS-re? Pròbàlkozott màr valaki ilyennel? Olyannal, ami fix, mint az F-è? (Nem fordul a kormànnyal.)
Ennek apropóján jutottam el egy ficek oldalára, akinek "gyári" volt a GS-en. Csak most az istennek nem találom...
Azt hiszem '98-as volt a mocija. De ez lényegtelen, hiszen az elej ugyan az annak is.
Azt tudom, hogy a Banditra is valami 120.000 az oldalidom. Ez is gyári utángyártott.
Lehet, hogy jobban jársz, ha egy F-es oldalát teszed fel rá, és fejidomnak meg szerválsz "valamit". Remélem meglesz a lap... mára feladom, mert álmos a szemem. Szerintem akkor akadok rá, ha "véletlen" nem keresem.
Nyomon vagyok, leltem egy hómepágét. Azt hiszem, innen indultam el a múltkor a böngészésben.
Ámerikai cég, ámerikai árakon. Ez specc egy elöl 1 kerek lámpás modell, de a teli fejidom szabható két pilácsosra is. Nyomozok tovább. Ez a 600 USD-s ár nem valami baráti. Hamarosan rálelek arra az oldalra, amit mutani akartam.
A régebbi GS-ekhez létezett egy átalakító kit... szerintem ez lesz az. Nem sok van belőlük, de szerintem fellelhető.
Ha jól tudom, van kockalámpás és ez a körlámpás. Nagyon nem kutattam utána, de találkoztam már ilyesmivel valahol. Nemjuteszööömbeeee. De, ha rálelek, linkelek.
Èn azèrt gondoltam erre a verzsönre, mert hogy gyàri valszeg. Ìgy nem kell sokat pecselni a dologgal... Ùgy terveztem felhajtok pàr bontòt oszt' kiderül vmi, vagy nem... nome majd neten is szìjjelnèzek... szted ez egyedi (nem gyàri ) idom a kèpen? Remèlem nem.
Szèp nagyon, de nekem kimondottan ez a kèt kerek szem jön be. 97-es gs asszem. Bàr az idom alsò fele helyett szeretnèk majd valami padka+felverődött dzsùz kompatibilis vèdőcuccot feleszkàbàlni, mint az endurokon szokàs lenni. Lehet, hogy ezt olvasva lesz, aki elszörnyed, de egyszerűen praktikumròl van szò, amit igyekszem majd esztètikàval pàrosìtani....
Népek!
Mindenki nézzen rá az aksijára. Én most vetettem rá egy ellenőrző pillantást és éppen az alsó nívónál járt az elektrolit szintje.
Kért egy kis desztillált vizet, és felküldtem töltöre estig.
Köszönjük szèpen! Jobbulunk ezerrel. Egyèbkènt a sors fintora, hogy èpp ez előtt pàr nappal zizzentem rà, hogy àt szeretnèm variàlni kedves Vasam orcàjàt, de nem pont ìly mòdon... Ilyen idomot szeretnèk majd vadàszni ràja:
Ha ügyvédre lehet szükséged a jegyzőkönyv miatt, akkor Blue ismeri a jóhoz vezető utat. Neki is segített, amikor egy kutya volt a hibás...
Valamelyik oldalon rendel a doktorÚr, mint jogdoki. Kifejezetten mooros specialista.
Jobbulást Nektek Ideseim!
Hàààt az èn emberem volt vagy 70 èves, de ùgy sprintent a villamoshoz, hogy akàr az olimpiàn is indulhatna. Zebra nem volt. Ott az aluljàròn kerersztül illett volna àtkelni. (Ròbert K. -Lehel sarok) Egyèbkènt nem tört semmink. Èn rutinos perecelő vagyok, a kedvesem meg kemèny kiccsaj. (a tèrdèvel repesztette meg az ülès alatti idomot) Kicsit bedagadt neki, de jövő hèten akàr màr kiràndulhatunk is. A jegyzőkönyvet felvevő rendőrön kìvül a màsik 4-5 azt mondta, h egyèrtelműen a gylogos volt a hibàs ès a MABISZ kicsengeti a csùnyasàgot. Az az egy viszont iszonyat gyökèr volt. folyamatosam az ellenkezőjèt akart leìrni annak, amit mondtam neki. mindezt sokkosan ès egy laza agyràzkòdàssal nemtom mennyire tudtam kordàban tartani, de majd kiderül... Ha lesz ma időm, csinàlok pàr kèpet a paciròl. Üdv
T.
http://www.motostyling.hu/k9/i...
Azt hiszem '98-as volt a mocija. De ez lényegtelen, hiszen az elej ugyan az annak is.
Azt tudom, hogy a Banditra is valami 120.000 az oldalidom. Ez is gyári utángyártott.
Lehet, hogy jobban jársz, ha egy F-es oldalát teszed fel rá, és fejidomnak meg szerválsz "valamit". Remélem meglesz a lap... mára feladom, mert álmos a szemem. Szerintem akkor akadok rá, ha "véletlen" nem keresem.
Asszem motostyle.hu vagy valami ilyesmi!
Nyomon vagyok, leltem egy hómepágét. Azt hiszem, innen indultam el a múltkor a böngészésben.
Ámerikai cég, ámerikai árakon. Ez specc egy elöl 1 kerek lámpás modell, de a teli fejidom szabható két pilácsosra is. Nyomozok tovább. Ez a 600 USD-s ár nem valami baráti. Hamarosan rálelek arra az oldalra, amit mutani akartam.
AIRTECH TITAN KIT GS 500-ra
Ha jól tudom, van kockalámpás és ez a körlámpás. Nagyon nem kutattam utána, de találkoztam már ilyesmivel valahol. Nemjuteszööömbeeee.
Jól megáztunk volna.
Bocs mac, hogy nem szóltam!
GSX 750 F "ábrázat"
Mindenki nézzen rá az aksijára. Én most vetettem rá egy ellenőrző pillantást és éppen az alsó nívónál járt az elektrolit szintje.
Kért egy kis desztillált vizet, és felküldtem töltöre estig.
Oszt jónapot!
Úgy néz ki meg fogok ázni!
Blue van még fél órád, hogy hazaérj, mert Én indulnék!
Akkor most hunyok egy órát, és csiszatolom tovább a kerítést.
Valamelyik oldalon rendel a doktorÚr, mint jogdoki. Kifejezetten mooros specialista.
Jobbulást Nektek Ideseim!
T.
Aha...
A gyalogosnak viszont van egy jó tulajdonsága. Ha meglátja a célját, akkor megszűnik minden más körülötte.
A nyitott dobbal meg csak egy bajom van... hátrafelé és oldalra hallatszik, előre nem nagyon...
Szemmel, és szerencsével a gyalogosok "ellen"... ez a megoldás, hiszen a kerék alól nőnek ki nagy tehetséggel.