Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Busán azért biztos jobb módszer mosni, de nakeden gázosabb aszem a bogárvakargatás... minden zugot kipucorászni
Nekem régebben Bridgestone BT56 volt a gépen, de nem szerettem mert kanyarban mászkált a moci segge mintha csúszkálna. Ráadásul nagyon gyorsan kockásra kopott, meg úgy általában is nagyon gyorsan (12 ezer km alatt) lekopott nullára. Aztán Continental RoadAttack-ot rakattam fel amivel tökéletesen meg vagyok elégedve. Picit sem kockás (8 ezer km van benne), kanyarban nem érzem bizonytalannak és annyi minta van még rajta, hogy szerintem bőven 20 ezer felett lesz az élettartama. Nézegettem a Pirelli Diablo Strada-t is, de az nem volt abban a méretben ami nekem kell ráadásul drágább is sokkal.
Metzeler ME 1-essel vettem, akkor lett rátéve. Azzal mentem kb 12-őt. De nem voltam vele megelégedve. Az én lájtos stílusom mellett is néha odébbrakta a farát, esőben meg életveszélyes volt. Komolyan mondom, én a Heidenaut töbre tartom, legalábbis ettől a Metzitől.
De úgy vizes lesz a macska hátsó fele!
biztos mindig gumit füstölt
Akkor bocs. Én mosószeres vízzel mosom, azért gondoltam erre.
esőben kell menni. ost jólvan...
hát... a víznek nem sok vegyi hatása van azt hiszem... legalábbis a gumival biztos nem lép reakcióba a másik meg, hogy kifejezetten mosni nem szoktam... szépen törölgetem és ha csak sáros valami véletlen folytán akkor csapatom le picit.
Akkor daszvidányija!
A Heidenau nem 10ezret megy el, honnan veszed? Mikor eladtam a GS-t, akkor volt benne 10ezer, de még volt minta bőven.
vadmacs go home
Vadmacs?
wehehehe
De egyébként tényleg sokan lecsiszatolják az uj gumit egy csöppet, mielőtt elkezdenének menni vele... Én nem csiszatoltam, sőt, a legszélső sörtesor még meg is van, mert azé csak van egy pötty majrécsík , de sem az első, sem a hátsó nem csúszott új korában. Mondjuk észnél is voltam 1-200 km-t...
Ha mosod a motort kiszeded a kerekeket?
hát... a gumimat inkább nem teszem ki semmi vegyi hatásnak... első 200-on ésszel megyek meg csak szép fokozatosan állok neki döntögetni akkor csak nem lesz gond
na akkor a láncspray-t neked nem kell ésszel használni... hátulról körbefújod a motort aztán utána mehetsz driftelni
Azt hallodtam, h féktisztítóval le lehet takarítani a nagyon csúszkálósát.
azt szeretem mikor csuszik
Neeem busa! Ez 2hengeres topik!
na majd pont busára raknak fel gyárilag valami ultravirsli gumit...
ja elnézést akkor csókolom
aztán aki új pacskert rakat fel ésszel ám az első pár száz km-n... állítólag nagyon csúszik a formaleválasztó miatt (hátha valakinek kimaradt ez az infó az életéből)... bár a fene tudja GS500-nál mennyire markánsan jön ki ez a probléma
Nekem 120as van. Ez a gyári asszem. Én pénteken rakatom fel a misi pilot power 2CT-ket. Remélem jóó lesz.
Azé ez még géseöccázas fórum . 110/70 a gyári. A fészerre persze nyilván nem .
120/70 a gyári méret... FZ6-ra tuti én Pirelli Diablo Stradat fogok feldobni következőnak aszem... addig még egy ezrest minimum bele tekerek ebbe a gumiba reményeim szerint