Vki a hétvégén elmesélte hogy a hayabusa egy túragép! Vasárnap hazafelé egy cigiszünetes benzinkúti megállónál, két sráccal beszélgetve megnéztem a busát közelről. Túragép? , csutkakormány, akkora tank, h el se férne a hasam, induláskor a hátsó srác a majrévasba kapaszkodva. Na hol van ott az együttes tömegközéppont? A hátsó lámpa teteje üres volt, de nagyon nehéz volt oda 3 dobozt tartó konzolt elképzelni! Nagyon rövid a majrévas és a motor vége közötti hely. Mutassatok egy feldobozolt verziót!
Gyerekek! mik ezek a motorbajok? A GS NEM HAL meg! Tibkin is csak azért ment olyan lassan, mert a legmeredekebb (min 25%-os) lejtőjén mászott az Alpoknak Hága felé. Na ott az enyém is lelassul 200 alá
Tibkin! Boldog névnapot és szülinapot!
És örrömmel látom hogy nem én vagyok az egyedüli sárga bőrdzsekis az országba!
Te vagy a 2.-ik akit ilyen kabátba láttam!
Legyetek jók! Széles utat és gumifákat!
üdv: szobbal
Köszi mindenkinek a köszöntést, fura ilyen közel a név- és szülinap, mi?
A jó hír viszont, hogy már kezdek jobban lenni, rendesen ledöntött ez a kórság...
Van ám egy motoros-műszaki kérdésem is: vasárnap hazafelé jövet észre kellett vennem, hogy tövig csavarva a gázt sem megy 150 fölé (GPS) a gép, ezt is ötösben, mert 6-ba rakva 140 a vége... és még fulladozni is kezd ott... Ilyenkor jön a karbipucolás-szinkron? Ja, amúgy ez a nyitott, 32kW verzió... csak valahogy hiányzik 7000 rpm felett a plusz gyorsulás, 120-nál szenvedés volt egy előzés.
Természetesen a fenti adatok kis kerülővel, német autópályán lettek kitapasztalva!
És nem is lesz
Az egy kemény, ha nem a legkeményebb speed motor
195 lovas túramotor