Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

peeeeeeersze
Aha, érdekes... És mondd, edzésterved is van?
Grat a pacihoz:-))))






A többieknek meg
grat addig amíg nincs pénzed a motyóra töltsd ki az adatlapod, tölts fel pár fényképet
Szevasztok!

Előző héten ETZ250-es gépemet lecseréltem egy japán ETZ-re (GS500-ra), és most aztán roppant boldog vagyok hehehe
Szóval a paripám egy 2001-es GS500E lett, nagy örömömre ez még Japánban készült. A motorvásárlás most kicsit lenullázott pénzügyileg a gépre meg kell vennem ezt azt úgy mint teljes láncszett első féktárcsa és fékbetétek, olaj olajszűrő... Májusig/ra ezeket meg is ejtem rajta és még boldogabb leszek

Már csak jobb idő kelllene
alapos tornával páros talajgyakorlattal
Kis tornával? Milyen tornával és miért a pirulás ? Edzésről jövök, úgyhogy nem fáztam .
hello megoldható kis tornával a higanyszál felküzdése
Szijja mindenki !
A nap már süt, már csak a hőmérő higanyszálát kell feljebb tornészni és egész jó motoros idő lesz ...
Ez így nem igaz.

Az által,hogy van semmi, tehát nem igaz hogy nincs. Mivel van 1 semmi. Szumma a semmi nem lehet nincs

Ergó: Ha én nem vagyok pl. neked barátod az nem azt jelenti hogy semmi vagyok Tehát azt se lehet mondani hogy nincs barátod.

Na ez a nem semmi
Reg. adók alakulása tájékoztató jelleggel: 97/600 55e, 97/900 70e, 00/600 75e, 00/900 95e, 03/600 95e, 03/900 125e, 05/600 125e, 05/900 155e. (évjárat/ccm ft)
köbcentitől és évjárattól függ a regadó, nem fix összeg.
Nem vagyok benne tökéletesen biztos, de mintha 180.000 Ft lenne a "regadó". Persze itt vannak módosító szorzók, ezt a jogszabály tartalmazza. Plusz az átírás, és rendszámozás, kb. 40.000. Erre is megvan a törvényi szabályozás.

Tehát, legrosszabb esetben "kettőhúszba" fáj a honosítás.
Jó reggelt Cejetembanda!

"A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs."

szép napot!
Kössz srácok az eddigi felvilágosítást
már csak 1 kérdésem lenne egy 2003as itteni forgalomba helyezése kb mennyi lenne?
Jó reggelt Népek!

Hogy gyorsabban teljen ez a hétkezdés:

"A férj felkeres egy válóperes ügyvédet és kéri, hogy segítsen diszkréten
elválasztani a feleségétől.
- Természetesen vállalom - mondja az ügyvéd -, de azért árulja el nekem,
mit ért diszkrét lebonyolítás alatt?
- Azt szeretném, ügyvéd úr, hogy a feleségem ne tudja meg, mert agyonüt."


"Kovácsnak telefonál a haverja, hogy megkérdezze, elmennek-e az esti
meccsre.
- Ebben a házban én vagyok az úr! - mondja Kovács - Akkor megyek meccsre,
amikor akarok! Csak várj egy percet, mindjárt megkérdezem, hogy ma este
akarok-e."

Oszt jónapot!
2 verzió van. a fojtása a karburátor.
Ha régebbit veszel - 2000 előtit - azt Te magad kitudod "nyitni"......
2000-2003 közt nem tudni
2004-től már nem..........


Ajánlom hogy olvasd el az oldalamon a krbis részeket


http://akmtmedia.extra.hu

És itt a GS500 részek
Hát a GS után egy VADÁLLAT:-)))) ÉS mégis kezes bárány..........
Én magam is meglepődőm hogy mennyire kezelhető - és ami nálam NAGY szó: Dönthető - pedig ettől féltem a legjobban hiszen a GS cakk-pakk 190kg környéke ez meg 250..........

Szóval részemről NAGYON jó választás volt.......
Ráadásul úton-útvélen láttom élőben a riválisokat - és akkor is az a véleményem hogy amire nekem kell, arra EZ VOLT A LEGJOBB választás!

Bár a fogyasztással gondom van:-)))) Túl állat módjára megyek, mert nekem egyszerűen nem sikerül elérnem a többiek átlagfogyiját.............
Erik ha jól emlékszem 4,7-et tankolt 2 hete.......Én ott 5-öt....másnap 5,4-et.........szóval nagyon számít hogy hol váltok.
Van korlátozott és sima.............
A KORL: 25kw
a Sima 34kw

Szóval az egyikhez A-korl kell, a másikhoz A


Kötelezője korfüggő....és biztosítás függő............Van aki fizet negyedévenként 10.000-ret, van aki (pl Én) csak 2800-at

Plusz KW szorozva évjárattal.....ennyi a teljesítményadója (ha új, akkor 300ft)




Ellenben tudomásom szerint 2008. jan.1 óta magyarországon már nem lehet forgalombahelyezni külföldről behozott Gs-t, mert EURO 2-es......vagy lehet hogy ez csak az új motorokra vonatkozik?
Szerintem ennek járj utána!
ezek szerint van egy 25 kw-os és egy 35 kw-os változat vagy az csak a fojtás?
Hali!
Ha 25 kW-ost hoztok, akkor vezethető A korlátozottal is. Ha 35 kW-ost, akkor értelem szerűen nem. A kötelező erősen lakhely és kor, és nem utolsó sorban biztosító függő. Ezt üsd be egy kalkulátorba és megleled a választ.
Neked a bandit beváltotta a hozzá fűzött reményeket? Meg vagy vele elégedve?
Tetszik a fényvisszaverős felmatricázás.
Hy!
azt szeretném kérdezni h a gs 500 a korl vagy csak a val vezethető,mennyi a kötelezője mert épp most akarunk 1et behozni olaszból
Ezt ne is tedd...................Nekem is menne a banditosz, de minek?
Néha- ha épp nyomok egy pályasms-t akkor az M6-on kihegyezem a zabszemet......de amúgy?
Bár ugye részben azért buxára is megy...............nekem se mindegy hogy 200km a benzinlámpa villogásig, vagy 260