Előző héten ETZ250-es gépemet lecseréltem egy japán ETZ-re (GS500-ra), és most aztán roppant boldog vagyok hehehe
Szóval a paripám egy 2001-es GS500E lett, nagy örömömre ez még Japánban készült. A motorvásárlás most kicsit lenullázott pénzügyileg a gépre meg kell vennem ezt azt úgy mint teljes láncszett első féktárcsa és fékbetétek, olaj olajszűrő... Májusig/ra ezeket meg is ejtem rajta és még boldogabb leszek
Nem vagyok benne tökéletesen biztos, de mintha 180.000 Ft lenne a "regadó". Persze itt vannak módosító szorzók, ezt a jogszabály tartalmazza. Plusz az átírás, és rendszámozás, kb. 40.000. Erre is megvan a törvényi szabályozás.
Tehát, legrosszabb esetben "kettőhúszba" fáj a honosítás.
"A férj felkeres egy válóperes ügyvédet és kéri, hogy segítsen diszkréten
elválasztani a feleségétől.
- Természetesen vállalom - mondja az ügyvéd -, de azért árulja el nekem,
mit ért diszkrét lebonyolítás alatt?
- Azt szeretném, ügyvéd úr, hogy a feleségem ne tudja meg, mert agyonüt."
"Kovácsnak telefonál a haverja, hogy megkérdezze, elmennek-e az esti
meccsre.
- Ebben a házban én vagyok az úr! - mondja Kovács - Akkor megyek meccsre,
amikor akarok! Csak várj egy percet, mindjárt megkérdezem, hogy ma este
akarok-e."
2 verzió van. a fojtása a karburátor.
Ha régebbit veszel - 2000 előtit - azt Te magad kitudod "nyitni"......
2000-2003 közt nem tudni
2004-től már nem..........
Ajánlom hogy olvasd el az oldalamon a krbis részeket
Hát a GS után egy VADÁLLAT:-)))) ÉS mégis kezes bárány..........
Én magam is meglepődőm hogy mennyire kezelhető - és ami nálam NAGY szó: Dönthető - pedig ettől féltem a legjobban hiszen a GS cakk-pakk 190kg környéke ez meg 250..........
Szóval részemről NAGYON jó választás volt.......
Ráadásul úton-útvélen láttom élőben a riválisokat - és akkor is az a véleményem hogy amire nekem kell, arra EZ VOLT A LEGJOBB választás!
Bár a fogyasztással gondom van:-)))) Túl állat módjára megyek, mert nekem egyszerűen nem sikerül elérnem a többiek átlagfogyiját.............
Erik ha jól emlékszem 4,7-et tankolt 2 hete.......Én ott 5-öt....másnap 5,4-et.........szóval nagyon számít hogy hol váltok.
Van korlátozott és sima.............
A KORL: 25kw
a Sima 34kw
Szóval az egyikhez A-korl kell, a másikhoz A
Kötelezője korfüggő....és biztosítás függő............Van aki fizet negyedévenként 10.000-ret, van aki (pl Én) csak 2800-at
Plusz KW szorozva évjárattal.....ennyi a teljesítményadója (ha új, akkor 300ft)
Ellenben tudomásom szerint 2008. jan.1 óta magyarországon már nem lehet forgalombahelyezni külföldről behozott Gs-t, mert EURO 2-es......vagy lehet hogy ez csak az új motorokra vonatkozik?
Szerintem ennek járj utána!
Hali!
Ha 25 kW-ost hoztok, akkor vezethető A korlátozottal is. Ha 35 kW-ost, akkor értelem szerűen nem. A kötelező erősen lakhely és kor, és nem utolsó sorban biztosító függő. Ezt üsd be egy kalkulátorba és megleled a választ.
Ezt ne is tedd...................Nekem is menne a banditosz, de minek?
Néha- ha épp nyomok egy pályasms-t akkor az M6-on kihegyezem a zabszemet......de amúgy?
Bár ugye részben azért buxára is megy...............nekem se mindegy hogy 200km a benzinlámpa villogásig, vagy 260
A többieknek meg
Előző héten ETZ250-es gépemet lecseréltem egy japán ETZ-re (GS500-ra), és most aztán roppant boldog vagyok hehehe
Szóval a paripám egy 2001-es GS500E lett, nagy örömömre ez még Japánban készült. A motorvásárlás most kicsit lenullázott pénzügyileg a gépre meg kell vennem ezt azt úgy mint teljes láncszett első féktárcsa és fékbetétek, olaj olajszűrő... Májusig/ra ezeket meg is ejtem rajta és még boldogabb leszek
Már csak jobb idő kelllene
A nap már süt, már csak a hőmérő higanyszálát kell feljebb tornészni és egész jó motoros idő lesz
Az által,hogy van semmi, tehát nem igaz hogy nincs. Mivel van 1 semmi. Szumma a semmi nem lehet nincs
Ergó: Ha én nem vagyok pl. neked barátod az nem azt jelenti hogy semmi vagyok
Na ez a nem semmi
Tehát, legrosszabb esetben "kettőhúszba" fáj a honosítás.
"A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs."
szép napot!
már csak 1 kérdésem lenne egy 2003as itteni forgalomba helyezése kb mennyi lenne?
Hogy gyorsabban teljen ez a hétkezdés:
"A férj felkeres egy válóperes ügyvédet és kéri, hogy segítsen diszkréten
elválasztani a feleségétől.
- Természetesen vállalom - mondja az ügyvéd -, de azért árulja el nekem,
mit ért diszkrét lebonyolítás alatt?
- Azt szeretném, ügyvéd úr, hogy a feleségem ne tudja meg, mert agyonüt."
"Kovácsnak telefonál a haverja, hogy megkérdezze, elmennek-e az esti
meccsre.
- Ebben a házban én vagyok az úr! - mondja Kovács - Akkor megyek meccsre,
amikor akarok! Csak várj egy percet, mindjárt megkérdezem, hogy ma este
akarok-e."
Oszt jónapot!
Ha régebbit veszel - 2000 előtit - azt Te magad kitudod "nyitni"......
2000-2003 közt nem tudni
2004-től már nem..........
Ajánlom hogy olvasd el az oldalamon a krbis részeket
http://akmtmedia.extra.hu
És itt a GS500 részek
Én magam is meglepődőm hogy mennyire kezelhető - és ami nálam NAGY szó: Dönthető - pedig ettől féltem a legjobban hiszen a GS cakk-pakk 190kg környéke ez meg 250..........
Szóval részemről NAGYON jó választás volt.......
Ráadásul úton-útvélen láttom élőben a riválisokat - és akkor is az a véleményem hogy amire nekem kell, arra EZ VOLT A LEGJOBB választás!
Bár a fogyasztással gondom van:-)))) Túl állat módjára megyek, mert nekem egyszerűen nem sikerül elérnem a többiek átlagfogyiját.............
Erik ha jól emlékszem 4,7-et tankolt 2 hete.......Én ott 5-öt....másnap 5,4-et.........szóval nagyon számít hogy hol váltok.
A KORL: 25kw
a Sima 34kw
Szóval az egyikhez A-korl kell, a másikhoz A
Kötelezője korfüggő....és biztosítás függő............Van aki fizet negyedévenként 10.000-ret, van aki (pl Én) csak 2800-at
Plusz KW szorozva évjárattal.....ennyi a teljesítményadója (ha új, akkor 300ft)
Ellenben tudomásom szerint 2008. jan.1 óta magyarországon már nem lehet forgalombahelyezni külföldről behozott Gs-t, mert EURO 2-es......vagy lehet hogy ez csak az új motorokra vonatkozik?
Szerintem ennek járj utána!
Ha 25 kW-ost hoztok, akkor vezethető A korlátozottal is. Ha 35 kW-ost, akkor értelem szerűen nem. A kötelező erősen lakhely és kor, és nem utolsó sorban biztosító függő. Ezt üsd be egy kalkulátorba és megleled a választ.
Tetszik a fényvisszaverős felmatricázás.
azt szeretném kérdezni h a gs 500 a korl vagy csak a val vezethető,mennyi a kötelezője mert épp most akarunk 1et behozni olaszból
Néha- ha épp nyomok egy pályasms-t akkor az M6-on kihegyezem a zabszemet......de amúgy?
Bár ugye részben azért buxára is megy...............nekem se mindegy hogy 200km a benzinlámpa villogásig, vagy 260