Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívesen..... de a köszönet nem nekem jár, hanem a feltalálónak:-)))) Én csak jobb helyen közöltem le a cikkét:-)
Valvoline Motorcycle 10w40
Valvoline Motorcycle 20w50
Én a CAstrol GPS 10w-40et használok. Semmi bajom vele, csak jó árban volt ez a fullos motorex. Még van 2000km az olajcseréig.
Ami ki van próbálva általunk:

Castrol ACTEVO 10W-40
Castrol GP 20W-50
Repsol 15W-50
Valvoline Durablend 4T 10W-40
Valvoline Durablend 4T 20W-50

Van itt választék bőven...
A full szintetikust nem ajánlják a GS-be, mivel a motor régi konstrukció.
Robee! Neeeeeeeeeee!

Meg fogja enni, és csúszni fog a kuplungod. Maximum a félszintetikus menjen bele. Mivel léghűtéses, így nagyobb tűréssel van építve a GS... folyamatosan utána kell töltögetned majd.
Hali!

Örülök, hogy sikerült a "nyitás"!
Én Castrol ACTEVO 10W-40-et használtam, és Castrol GP 20W-50-et. Nyáron jobb a pacinak, ha az utóbbi van benne, hiszen sűrűbb valamelyest az olajka.
Talán esSO találta meg az arany középutat, ő tavaly nyáron a Repsol 15W-50-es olajával járt. Szerintem mindhárom jó megoldás lehet.

A lényeg, hogy ásványi, vagy félszintetikus olaj legyen benne. A szintetikus olajat elcsipegeti a GS.

A kencékről:
Jó múltkorjában beszélgettem Nanoval erről. Ő mondott egy érdekeset a felületnemesítő anyagokról. A négyütemű motorok az élettartamuk során nagyjából 50000 km-nél érik el a legkisebb súrlódással járó állapotukat. Mondhatni ilyenkor vannak erejük teljében. Ez után jöhetnek a Metabondok és társaik, hogy ezt az állapotot minél tovább meg lehessen tartani.
Előtte nem javasolt ezek használata.
És, ha kegyszer, akkor csakis Metabond.

A Prolong nem motorba való, hanem katonai járműbe... ezt pedig én olvastam. A kenőanyagok fejlődése alatt két irányzat van. Az olajok tökéletesítése, és a szélsőséges körülmények közötti használatra fejlesztett kencék. A Prolong ilyen. Ha ellövik az olajteknőt akkor még mozgásképes marad a masina "hazáig". Viszont miatta sohasem kerül az olaj a kopó alaktrészek közelébe, mivel filmet képez rajtuk. Tehát, az olaj nem tudja elvégezni a munkáját (tisztítás, szennyeződések elszállítása, hűtés...)

Szumma: olajra figyelni, és a kegyszereket minél később alkalmazni.
Valaki használt már full szintetikus olajat GS-be? Találtam jó árban Motorexet, erről sok jót hallottam, csak kérdés hogy a GS szereti-e?
én castrol gps-t raktam bele, sztem ez megy bele legközelebb is.
www.formula3000.hu
Ja és véleményt kérek GS-be olajcsere előtt Castrol, vagy Repsol, valamint metabondot tegyek bele, vagy ne ?
Köszi :)
Sziasztok!
Régebb kérdeztem a gs karbijának kinyitásával kapcsolatosan, azóta sikerült megoldani az átalakításokat, és minden működik, ahogy elő volt írva! Bár még igazából nem volt lehetőség tesztelni, de nyilvánvaló a változás, 2 személlyel simán(!) felmegy 160-ra, és még menne.. sokat.. fog is menni csak legyenek már jobb idők :)
Szeretném megköszönni elsősorban Blue_devil-nek, a segítőkész és részletes információkat, és kellemes, balesetmentes motorozást kívánok minden motorosnak!
Motoros szánt kellett volna vennem
Szerintem, a nyúl beteg, vagy szabin van, és a télapó hozza helyette a tojásokat.
Neki meg ugyebár ilyen terep kell!
Boldog Húsvétot Mindenkinek!
Láttad az enyémet? Túraendúrón volt! T15-ös, két részből áll, mindkettőn térképtartó, hatalmas, és csak 10 ropi környékén van az ára.
Azt láttam a túrán is, hogy a térkép tartó miatt már megéri megvenni a tanktáskát, mert a térképet aztán tényleg nem tudod hova rakni... viszont most nem azért a 20 fillérért, de van olcsóbb tanktáska is. Nekem abból szerintem nem kell nagy, mert úgyis lesznek dobozaim előbb-utóbb... inkább utóbb... Blue! Néztem a banditnál a koffert. Hát fene tudja, jó az ára, de szépnek egyeltalán nem nevezném... Azért köszi! Még ezt a projectet halasztom kicsit, előbb rendszám kell.
ja, és mivel mágneses, ezért csak felvágom rá, azt szevasz. a kofferrel ez bajosabb...
hidd el báttya, jó az.. nekem olan van aminek átlátszó a teteje, ott van a telefon, ha hívnak, vagy idő nézésére, az elejéban van kis tartó, ott a kulcsok meg a lové, és oylat vegyél ami zipzárral nyitható nagyobbra, így ha szinte semmi nicns is benne, akkor sem lóg jobbra balra. nekem van benne szerszámkészlet, pár aprócseprő cucc, iratok, telefonok, pénz, vitaminok, ezer szirszar.. kurvára szeretem.
A bandit topicba most árulnak 2 koffert 120 helyet 60-ért.................
plusaz a melledről leveszi a szelet a lenne...
Dzsoki azt mondta, hogy a két darab oldalsó doboz valami 117 guriga volt... hát ennyi most nincs rá... de attól félek, hogy a nem néz ki jól a tanktáska, mert a GS-en jól mutat, meg a Bandikán is, csak a túraendúrón más...
fenét. az mindenen jó. én abban lakom gyakorlatilag..
A tanktáska nagyon gázul néz ki a transalpon?
A Lidl-s sisakbeszélő nem rossz árban, de az adóvevő-höz jobb mikrofon jár. Viszont az meg már van. A Sisakbeszélőt 2500 ft-ért már a mikrofonért is megéri megvenni szerintem, mert ami headsetet én vettem az egy utat bírt, és 1500 volt egy darab...
Dzsoki bácsi vagy bárki kedves felajánló!


A lényeg hogy ha bárki segitene venni egy hernyót akkor csörenjem rám mikor a kezében van......nehogy 3-4-5db álljon itt.....


JA! És természetesen a legnagyobb kell!





Az átbeszélő a Gs-en 60-ig birta.........a bandit halkabb gép, de még nem teszteltem (nekem van ilyen kütyüm)