Meg fogja enni, és csúszni fog a kuplungod. Maximum a félszintetikus menjen bele. Mivel léghűtéses, így nagyobb tűréssel van építve a GS... folyamatosan utána kell töltögetned majd.
Örülök, hogy sikerült a "nyitás"!
Én Castrol ACTEVO 10W-40-et használtam, és Castrol GP 20W-50-et. Nyáron jobb a pacinak, ha az utóbbi van benne, hiszen sűrűbb valamelyest az olajka.
Talán esSO találta meg az arany középutat, ő tavaly nyáron a Repsol 15W-50-es olajával járt. Szerintem mindhárom jó megoldás lehet.
A lényeg, hogy ásványi, vagy félszintetikus olaj legyen benne. A szintetikus olajat elcsipegeti a GS.
A kencékről:
Jó múltkorjában beszélgettem Nanoval erről. Ő mondott egy érdekeset a felületnemesítő anyagokról. A négyütemű motorok az élettartamuk során nagyjából 50000 km-nél érik el a legkisebb súrlódással járó állapotukat. Mondhatni ilyenkor vannak erejük teljében. Ez után jöhetnek a Metabondok és társaik, hogy ezt az állapotot minél tovább meg lehessen tartani.
Előtte nem javasolt ezek használata.
És, ha kegyszer, akkor csakis Metabond.
A Prolong nem motorba való, hanem katonai járműbe... ezt pedig én olvastam. A kenőanyagok fejlődése alatt két irányzat van. Az olajok tökéletesítése, és a szélsőséges körülmények közötti használatra fejlesztett kencék. A Prolong ilyen. Ha ellövik az olajteknőt akkor még mozgásképes marad a masina "hazáig". Viszont miatta sohasem kerül az olaj a kopó alaktrészek közelébe, mivel filmet képez rajtuk. Tehát, az olaj nem tudja elvégezni a munkáját (tisztítás, szennyeződések elszállítása, hűtés...)
Szumma: olajra figyelni, és a kegyszereket minél később alkalmazni.
Sziasztok!
Régebb kérdeztem a gs karbijának kinyitásával kapcsolatosan, azóta sikerült megoldani az átalakításokat, és minden működik, ahogy elő volt írva! Bár még igazából nem volt lehetőség tesztelni, de nyilvánvaló a változás, 2 személlyel simán(!) felmegy 160-ra, és még menne.. sokat.. fog is menni csak legyenek már jobb idők :)
Szeretném megköszönni elsősorban Blue_devil-nek, a segítőkész és részletes információkat, és kellemes, balesetmentes motorozást kívánok minden motorosnak!
Azt láttam a túrán is, hogy a térkép tartó miatt már megéri megvenni a tanktáskát, mert a térképet aztán tényleg nem tudod hova rakni... viszont most nem azért a 20 fillérért, de van olcsóbb tanktáska is. Nekem abból szerintem nem kell nagy, mert úgyis lesznek dobozaim előbb-utóbb... inkább utóbb... Blue! Néztem a banditnál a koffert. Hát fene tudja, jó az ára, de szépnek egyeltalán nem nevezném... Azért köszi! Még ezt a projectet halasztom kicsit, előbb rendszám kell.
hidd el báttya, jó az.. nekem olan van aminek átlátszó a teteje, ott van a telefon, ha hívnak, vagy idő nézésére, az elejéban van kis tartó, ott a kulcsok meg a lové, és oylat vegyél ami zipzárral nyitható nagyobbra, így ha szinte semmi nicns is benne, akkor sem lóg jobbra balra. nekem van benne szerszámkészlet, pár aprócseprő cucc, iratok, telefonok, pénz, vitaminok, ezer szirszar.. kurvára szeretem.
Dzsoki azt mondta, hogy a két darab oldalsó doboz valami 117 guriga volt... hát ennyi most nincs rá... de attól félek, hogy a nem néz ki jól a tanktáska, mert a GS-en jól mutat, meg a Bandikán is, csak a túraendúrón más...
A Lidl-s sisakbeszélő nem rossz árban, de az adóvevő-höz jobb mikrofon jár. Viszont az meg már van. A Sisakbeszélőt 2500 ft-ért már a mikrofonért is megéri megvenni szerintem, mert ami headsetet én vettem az egy utat bírt, és 1500 volt egy darab...
Valvoline Motorcycle 20w50
Castrol ACTEVO 10W-40
Castrol GP 20W-50
Repsol 15W-50
Valvoline Durablend 4T 10W-40
Valvoline Durablend 4T 20W-50
Van itt választék bőven...
Meg fogja enni, és csúszni fog a kuplungod. Maximum a félszintetikus menjen bele. Mivel léghűtéses, így nagyobb tűréssel van építve a GS... folyamatosan utána kell töltögetned majd.
Örülök, hogy sikerült a "nyitás"!
Én Castrol ACTEVO 10W-40-et használtam, és Castrol GP 20W-50-et. Nyáron jobb a pacinak, ha az utóbbi van benne, hiszen sűrűbb valamelyest az olajka.
Talán esSO találta meg az arany középutat, ő tavaly nyáron a Repsol 15W-50-es olajával járt. Szerintem mindhárom jó megoldás lehet.
A lényeg, hogy ásványi, vagy félszintetikus olaj legyen benne. A szintetikus olajat elcsipegeti a GS.
A kencékről:
Jó múltkorjában beszélgettem Nanoval erről. Ő mondott egy érdekeset a felületnemesítő anyagokról. A négyütemű motorok az élettartamuk során nagyjából 50000 km-nél érik el a legkisebb súrlódással járó állapotukat. Mondhatni ilyenkor vannak erejük teljében. Ez után jöhetnek a Metabondok és társaik, hogy ezt az állapotot minél tovább meg lehessen tartani.
Előtte nem javasolt ezek használata.
És, ha kegyszer, akkor csakis Metabond.
A Prolong nem motorba való, hanem katonai járműbe... ezt pedig én olvastam. A kenőanyagok fejlődése alatt két irányzat van. Az olajok tökéletesítése, és a szélsőséges körülmények közötti használatra fejlesztett kencék. A Prolong ilyen. Ha ellövik az olajteknőt akkor még mozgásképes marad a masina "hazáig". Viszont miatta sohasem kerül az olaj a kopó alaktrészek közelébe, mivel filmet képez rajtuk. Tehát, az olaj nem tudja elvégezni a munkáját (tisztítás, szennyeződések elszállítása, hűtés...)
Szumma: olajra figyelni, és a kegyszereket minél később alkalmazni.
www.formula3000.hu
Köszi :)
Régebb kérdeztem a gs karbijának kinyitásával kapcsolatosan, azóta sikerült megoldani az átalakításokat, és minden működik, ahogy elő volt írva! Bár még igazából nem volt lehetőség tesztelni, de nyilvánvaló a változás, 2 személlyel simán(!) felmegy 160-ra, és még menne.. sokat.. fog is menni csak legyenek már jobb idők :)
Szeretném megköszönni elsősorban Blue_devil-nek, a segítőkész és részletes információkat, és kellemes, balesetmentes motorozást kívánok minden motorosnak!
Neki meg ugyebár ilyen terep kell!
A lényeg hogy ha bárki segitene venni egy hernyót akkor csörenjem rám mikor a kezében van......nehogy 3-4-5db álljon itt.....
JA! És természetesen a legnagyobb kell!
Az átbeszélő a Gs-en 60-ig birta.........a bandit halkabb gép, de még nem teszteltem (nekem van ilyen kütyüm)