Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aranyos vagy!
Terminátor vagyok... Visszatértem!
Dejóóóóóó! Gratuláció!
Aztán Baján majd lemeózzuk!
Itt remegtem a gép előtt, hogy végre pozitív választ kapjak!
Egy kis perrel való fenyegetődzés kellet csak hozzá tegnap!
Mi vagy te? Gyors reagálású erő?
Ááááááááááá! Végre!
Holnaptól átvehető, csak most meg nics időm elmenni érte!
Vagy csütörtökön zárásra, vagy szombaton nyitásra tudok érte menni! Aznap estre mellékelem a képet!
UHM-604
Van mááááásik!

El vagy tűnve, nagyi! Mi hír a bandiról?
Gratulációm! Ha ujra vennék nagymotort én is ilyet vennék/vettem volna- a GS mellé
Na majd megengedem hogy utolérjél
Grat a géphez!Nekem ebben a színben tetszik a legjobban . Következő szezonban én is valami hasonlóra cserélem. Sok balesetmentest, hajrá!
Na ott aztán nem nagyon, legalábbis a sportmotoron!
Ez egy sima biciklis öntapadó hátsó lámpa, nem?
Az enyém nem eszik egy grammot sem! Két olajcsere közt 1-1,5 dl-t. Pedig én nem vagyok az a kimélős!
Köszöm gratulációját, igazán ropant mód kedves... .
Megejtjük, persze... Csoportkép is lesz, okosan nézve
Hali!

Hát ezen se 130/70-es gumi van
Jó gép! de csak óvatosan! Tudod ha nem érzed ugy a szelet a sebességet se veszed úgy észre!


Széles utat, gumifákat, figyelmes autósokat!
fogadja szíves gratulációmat hát... majd azért ebben a nagy egyetértésben megejtjük azt a fényképezkedést... t - 2 hét
a rendszámot úgy látom állandó kerekezéshez tervezték...
Jajjdeszép, gratula hozzá !
Jé, aszittem az első kép egy kicsit átalakított gs 500 f. Túrázni érdekes lesz ez a moci, 3 dobozzal, tanktáskával! Mindenesetre gratulálok hozzá!
Hát ma nem lehet csipkelődni, viccelődni!
Hát sziasztok GS társak! Ma hoztam haza újdonsült szerzeményemet a GSX-R 600 K4-et! Csodálatos 100km-ünk volt ma délután együtt, sikerült kicsit összemelegedni így az elején. Jópár meglepetést okozott már az első elindulásnál és fékezésnél is! Kis összehasonlítás a GS-hez képest (nagy hülyeség de akkor is): ÉG ÉS FÖLD! Na jó azért nem mert mind2 motor de nézzük: a teljesítmény a gixxernél magas fordulatszámon jön elő de akkor mintha picsánrúgták volna bele kell kapaszkodni. Úgy 7000 fordulatig kb olyan mint a GS de utána... A fékkel nagyon finoman kell bánni, mert pillanatok alatt meg lehet vele fogni a gépet nullára, nem is tudtam hogy ilyen fék létezik a GS után.
Akrapovic carbon sportdob van hátul, eszméletlen mit szól 8e rpm fölött! Megvan a gyári dobja is túrázni valszeg azzal megyek mert szétment a fejem tőle a hazaút alatt.

Hát ma nem lehet viccelni... Szenzitív periódusban vagy ?