Szia Dév! Láttam, hogy keresel csizmát. Nekem van egy eladó alpinestars csizmám 10-es méret. (43-44-nek felel meg) Ha esetleg érdekel, akkor jelezz! kuri@vipmail.hu vagy itt.
Szerintem baja nem lesz.
Így működik a szelep :
Egy cső a hengerfejről megy a szelepbe. Ennek a hengerfej felőli vége fém cső. Hogy bírja a meleget. Majd egy vastagabb gumicsőben fojtatódik a szelepig. Másik vastagabb gumicső ( ez rövidebb is ) megy a blokk alá. És csak ott van hagyva lógósra. Végén kis műanyag bumszli. Benne szivacs, szűrő gyanánt ( ezen keresztül megy a levegő a szelepbe ). És egy vékony gumi cső. Ez a karburátorra megy.
Működés ellenőrzése. A kis szűrőbe belefújva a levegőnek ki kell mennie a hengerfej felé vezető csövön ( ez általában működik ) . Ezután a vákuum csövet tüdővel jól megszipkázod, majd közben egy kombinát fogóval elszorítod. Fogót szorítod tovább, és újból belefújsz a kis szűrőbe. Na, most nem szabad levegőnek átmenni a szelepen!
Nálam a kis szűrő agyon volt rakodva piszokkal. És a szelep nem akart rendesen elzárni. Ezért nagy fordulatról gázelvételkor durrogott a paripa. Kis szűrő fékspray -vel kimos. Majd a szelep belsejébe is jól befújkáltam. Aztán lötykölés, kiöntés. Amíg feketés színű folyadék folyik ki, addig a mosást ismételni kell. Ha már tiszta, jöhet egy újabb próba, hogy elzár -e a szelep. Ha igen ( nálam jó lett ) mehet vissza a helyére.
Nonono
Bal oldalon a hengertől 10 óránál van. Először olajelosztóra gondoltam, de akkor már nem menne a motor. Szerintem valami kartergázelvezető lehet. 2 nagyobb cső, meg 1 kisebb a karbi felé.
Szinte kivétel nélkül a generátor ég le. Fordulaton a 29V egy tekercsről nagyon kevés, bőven 50V fölött kellene lennie(AC!).
A 3 sárga vezetékre páronként kell rámérni, tizedre azonos ellenállást kell tudni mérni. Az érték egyébként max néhány Ohm.
Légyszi segítsetek!
Van egy ilyen alkatrészem amit a motor mellé kaptam de fogalmam sincs mi lehet, azt tudom, hogy a blokk bal oldalán kellene lennie!
Remélem nem árt a motornak ha nincs rajta!
Én Biatorbágyon szereztem egy nyitott carbon Termignoni-t. 20.000 pénz+ 10.000 az összekötöcső. A héten kész lesz remélem szépen fog majd duruzsolni.
Ha érdekel a forrás küldök tel.számot
Így működik a szelep :
Egy cső a hengerfejről megy a szelepbe. Ennek a hengerfej felőli vége fém cső. Hogy bírja a meleget. Majd egy vastagabb gumicsőben fojtatódik a szelepig. Másik vastagabb gumicső ( ez rövidebb is ) megy a blokk alá. És csak ott van hagyva lógósra. Végén kis műanyag bumszli. Benne szivacs, szűrő gyanánt ( ezen keresztül megy a levegő a szelepbe ). És egy vékony gumi cső. Ez a karburátorra megy.
Működés ellenőrzése. A kis szűrőbe belefújva a levegőnek ki kell mennie a hengerfej felé vezető csövön ( ez általában működik ) . Ezután a vákuum csövet tüdővel jól megszipkázod, majd közben egy kombinát fogóval elszorítod. Fogót szorítod tovább, és újból belefújsz a kis szűrőbe. Na, most nem szabad levegőnek átmenni a szelepen!
Nálam a kis szűrő agyon volt rakodva piszokkal. És a szelep nem akart rendesen elzárni. Ezért nagy fordulatról gázelvételkor durrogott a paripa. Kis szűrő fékspray -vel kimos. Majd a szelep belsejébe is jól befújkáltam. Aztán lötykölés, kiöntés. Amíg feketés színű folyadék folyik ki, addig a mosást ismételni kell. Ha már tiszta, jöhet egy újabb próba, hogy elzár -e a szelep. Ha igen ( nálam jó lett ) mehet vissza a helyére.
És ezt érdemes visszatenni?
Nem lesz így baja a motornak?
link
Tamáskirály! Ha jól látom, ez az au-pair szelep, ami ha nem mondok hülyeséget levegőt juttat a kipuffba, ha a motor megfeleljen az eu x szabványnak.
Hasznos címek fesszabályozó ügyben:
- Cserven Tibor, Békéscsaba, Thököly u. 7. Tel: 66/437919 v. 30/9535729 (Cserven Motor Szerviz)
- Zsidai Sándor, Karancsság Tel.: 32/445-089, 20/356-7984
- Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött), Tel.: 34/302463, ill. 20/9189743
- Koch Ferenc műszerész, Budapest XXII., Bartók Béla u. 76., Tel.: 1/362-4365
A Mecsekitől már rendeltem, profi cucc, leírással.
Bal oldalon a hengertől 10 óránál van. Először olajelosztóra gondoltam, de akkor már nem menne a motor. Szerintem valami kartergázelvezető lehet. 2 nagyobb cső, meg 1 kisebb a karbi felé.
Szinte kivétel nélkül a generátor ég le. Fordulaton a 29V egy tekercsről nagyon kevés, bőven 50V fölött kellene lennie(AC!).
A 3 sárga vezetékre páronként kell rámérni, tizedre azonos ellenállást kell tudni mérni. Az érték egyébként max néhány Ohm.
Van egy ilyen alkatrészem amit a motor mellé kaptam de fogalmam sincs mi lehet, azt tudom, hogy a blokk bal oldalán kellene lennie!
Remélem nem árt a motornak ha nincs rajta!
pénteken meg is csinálom ha hazamentem a kolbol
de ám én még a dugókat is benyomtam hogy ne maradjon olaj benne
Ha érdekel a forrás küldök tel.számot