Hali Trobee!
Ez a számod? 30-240-2...?
Amit csinálsz deklivédőt, az frankón meg van hajlítva a dekli ívére? Mert ahogy néztem, az kicsit domború.
És 44-es fogszámú alu lánckereket nem csinálsz?
Ha Te 140-el akarsz utazni, ne endurót vegyél. Egy ilyen magas motoron ekkora tempónál elég kellemetlen tud lenni a menetszél. Én utazóba 80-100 körül szoktam menni, ami még neked, meg a motornak is kellemes...
140es utazó az sok. És ott már elég nagy a menetszél, ráadásul a széles kormány miatt meg is érzed
Erőben meg egy s-ből nem nagyon tudsz e-t csinálni, estleg vez.tengelyek+karbi cserével. Szerintem.
Nem erre a vidire gondoltam, de azért köszi.
Az utazó sebességes témához...
pont most akarok motort venni(elvitték a másikat)és néztem S-es DRZ-t és KTM Duke II-t...
AZ S-es DRZ-vel utazó tempó szempontjából mennyit lehet menni?
Elsősorban közúton használnám(néha terep is...) és azt utálom mikor az autósok előznek(annak mindig az a vége,hogy leszorítanak...)és ezért jó volna vmi olyan gép ami elmegy 120-140el...gondolom menetszél szempontjából a Duke se sokkal jobb(vagy mégis?)...
Amúgy a DRZ bírja az egykerekezést gyárilag(keréken is van kenés?)?
Ha már DRZ akkor mit javasoltok:inkább egy S verzió(amit gyári felszereltséggel lehet műszakiztatni) és kis tuning,vagy inkább egy E-s?Ha az S-re teszek sportkipuffot+vmi sportlégszűrőt és belövöm a karbit akkor teljesítményben megközelíti az E-t?Fenntartási költség(és szervízigény) szempontjából az E sokkal "drágább" mint az S?
Lécci segítsetek!
Előre is kösz!
Bazsi ez a téma érdekelne engem is valaki mondta itt a fórumon régebben hogy van videó hogy mi a sallang a drz-n 15kg lelehet faragni róla álítólag De hogy honnan az a nagy kérdés
http://meccanoshop.hu/shop_art...
Milyen anyaggal szokták tömíteni a könyököt, ahol rámegy az összekötőcső, hogy ne fújjon ki?
Ezek a képek hol készültek? Fházán a tesconál?
Ez a számod? 30-240-2...?
Amit csinálsz deklivédőt, az frankón meg van hajlítva a dekli ívére? Mert ahogy néztem, az kicsit domború.
És 44-es fogszámú alu lánckereket nem csinálsz?
remélem ez is tetszik már amugy alig várom hogy bedobjam erdei kalandokba
Erőben meg egy s-ből nem nagyon tudsz e-t csinálni, estleg vez.tengelyek+karbi cserével. Szerintem.
Nem erre a vidire gondoltam, de azért köszi.
itt is vmi tuningolás folyik,de még nem néztem végig...
link
pont most akarok motort venni(elvitték a másikat)és néztem S-es DRZ-t és KTM Duke II-t...
AZ S-es DRZ-vel utazó tempó szempontjából mennyit lehet menni?
Elsősorban közúton használnám(néha terep is...) és azt utálom mikor az autósok előznek(annak mindig az a vége,hogy leszorítanak...)és ezért jó volna vmi olyan gép ami elmegy 120-140el...gondolom menetszél szempontjából a Duke se sokkal jobb(vagy mégis?)...
Amúgy a DRZ bírja az egykerekezést gyárilag(keréken is van kenés?)?
Ha már DRZ akkor mit javasoltok:inkább egy S verzió(amit gyári felszereltséggel lehet műszakiztatni) és kis tuning,vagy inkább egy E-s?Ha az S-re teszek sportkipuffot+vmi sportlégszűrőt és belövöm a karbit akkor teljesítményben megközelíti az E-t?Fenntartási költség(és szervízigény) szempontjából az E sokkal "drágább" mint az S?
Lécci segítsetek!
Előre is kösz!