Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már tömítő paszta akkor sztem a sima FBS is elég oda, mert hőálló.
Én ilyet használtam tömítőnek és fasza volt!

http://meccanoshop.hu/shop_art...
meg pucvelás után sima tömitö pasztával bekened és össze tolod kifugo szépen ki égeti keményre ,autos boltba beszerezhetö
Sztem vmi azbeszt szerűséggel, mert az nem ég el.
Sziasztok!

Milyen anyaggal szokták tömíteni a könyököt, ahol rámegy az összekötőcső, hogy ne fújjon ki?
Hali!
Ezek a képek hol készültek? Fházán a tesconál?
Ja vagy úgy hogy kocsival. De ez az illető több mint vszínű tud fordulni legalábbis a kép azt mutatja, sztem a valóságban se egyszerű
mi autoval voltunk. de igy is lehet
Ja és ho a Pi.. -be jártatok? Én csak délutánmentem egy félórát kb de nem ártottvolna egy nagyobb kör nekem sem
Ezt vki vszínű átszerkesztette, vagy talán gyári ? amit kétlek
Ma a Pini hegységben jártunk,és ezt látuk. rá is csodálkoztunk. DR-Z E és Upside-down telója van.
Hali Trobee!
Ez a számod? 30-240-2...?
Amit csinálsz deklivédőt, az frankón meg van hajlítva a dekli ívére? Mert ahogy néztem, az kicsit domború.
És 44-es fogszámú alu lánckereket nem csinálsz?
Ára?
Jövő héten már tudok adni,ha jó!
kösz ,visszont és széles utat karcmentes fényezést
320 as tárcsához vennék fékadaptert DRZ-hez!
Hali! Fasza gép, sok sikert hozzá.
szia igértem hogy le fényképezem a hétvégén
remélem ez is tetszik már amugy alig várom hogy bedobjam erdei kalandokba
Ha Te 140-el akarsz utazni, ne endurót vegyél. Egy ilyen magas motoron ekkora tempónál elég kellemetlen tud lenni a menetszél. Én utazóba 80-100 körül szoktam menni, ami még neked, meg a motornak is kellemes...
140es utazó az sok. És ott már elég nagy a menetszél, ráadásul a széles kormány miatt meg is érzed
Erőben meg egy s-ből nem nagyon tudsz e-t csinálni, estleg vez.tengelyek+karbi cserével. Szerintem.
Nem erre a vidire gondoltam, de azért köszi.
amúgy,nem ezt a vidit keresitek?
itt is vmi tuningolás folyik,de még nem néztem végig...
link
Az utazó sebességes témához...
pont most akarok motort venni(elvitték a másikat)és néztem S-es DRZ-t és KTM Duke II-t...
AZ S-es DRZ-vel utazó tempó szempontjából mennyit lehet menni?
Elsősorban közúton használnám(néha terep is...) és azt utálom mikor az autósok előznek(annak mindig az a vége,hogy leszorítanak...)és ezért jó volna vmi olyan gép ami elmegy 120-140el...gondolom menetszél szempontjából a Duke se sokkal jobb(vagy mégis?)...
Amúgy a DRZ bírja az egykerekezést gyárilag(keréken is van kenés?)?
Ha már DRZ akkor mit javasoltok:inkább egy S verzió(amit gyári felszereltséggel lehet műszakiztatni) és kis tuning,vagy inkább egy E-s?Ha az S-re teszek sportkipuffot+vmi sportlégszűrőt és belövöm a karbit akkor teljesítményben megközelíti az E-t?Fenntartási költség(és szervízigény) szempontjából az E sokkal "drágább" mint az S?
Lécci segítsetek!
Előre is kösz!
Pár minusz kg jó hatással van a menettulajdonságokra
Bazsi ez a téma érdekelne engem is valaki mondta itt a fórumon régebben hogy van videó hogy mi a sallang a drz-n 15kg lelehet faragni róla álítólag De hogy honnan az a nagy kérdés
Egyszer volt belinkelve egy youtube-os vidi dtz könnyítésről, csak nem találom. Légysziii...