6db, M6x16-os belső kulcsnyúlású csavar a lendkeréken, ami a szabadonfutót rögzíti. Meg lehetőleg cserél 12.9-re, bár van aki azt mondja jó a régit is visszatenni. Én mondjuk, az állórészt rögzítő 3db M5-ös csavart is beragasztottam.
Csavart ezzel is be lehet ragasztani, összetevőben nem nagyon különböznek, csak a rögzítés szilárdságában. Ha ezzel rögzíted, nehezebb lesz oldani, de nem megoldhatatlan...
Szerintem dobj nekik egy mailt, nagyon sokszor nem írják ki a szállítást. Annyit megér, ahonnan én rendeltem dynojetet ott sem postáztak elvileg magyarba, és láss csodát...
Elvileg ez erre jó:
"Loctite persely és csapágyrögzítő 5 ml 648
Tengelyek és csapágyak rögzítésére. Javításoknál kitölti az illesztési hézagot. Újra rögzíti a kiverődött csapfelfekvéseket. Egyidejűleg tömít és meggátolja a korróziót."
ez elgondolkodtato egy 90kg-s (cross ami nagy ugratokra van) olyan motornak a futóművét rakták volna egy134kg-os motorba ami aszfalt használatra tervezet enduro?
Én is ugyan azt olvastam, meg a kereskedésben is azt mondták , hogy a rm-böl van átrakva, de tényleg mikor jött ki az első SM? 2005? lehet akkor raktak rá valami régebbi rm villát tehát olyan 2004-2003-as rm -nek az adatait kellene megnézni valahol
Van benne egy link, ha nem tudnál belépni, keress.
Aki még nem jelentkezett, és szeretne jönni, az iratkozzon fel a listára.
Postaköltség meg asszem 150Ft volt...
Dobsz nekem ide vagy az email-emre egy tel.számot?
Akkor megbeszélném veled, szerintem elfogadnám a segítségedet.
"Loctite persely és csapágyrögzítő 5 ml 648
Tengelyek és csapágyak rögzítésére. Javításoknál kitölti az illesztési hézagot. Újra rögzíti a kiverődött csapfelfekvéseket. Egyidejűleg tömít és meggátolja a korróziót."
dicséret a japóknak h odaatették magukat!