Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok: Látom szép kis lavinát indítottam el a csavarok meghúzásával.
Néhány válasz a felmerült kérdésre:
- Nálam menetrögzítőnek nyoma sem volt.
- Véleményem szerint akkor is ragaszd be, ha nem laza, mert csak jól jársz vele. 3.000 kontra 60.000.
- Én úgy tudom A loctite 603 kb 500-600 ft-be kerül.
- A hevítéssel való oldhatóság, sem macerásabb mint a sima kézi szerszámos, viszont tuti. Hőlégfúvó.
Egy dolog biztos: qrva jót csapattam ma, és nem kellett azon agyalnom, hogy mikor lazul fel a gyújtás csavar.

UI: Baszott nagy sár van, de holnap is veretünk.
Igy van
hali. ha jól tudom az s-es csőátmérője kisebb de majd lemérem.
Szerintem gyárilag már bele van ragasztva.Ha nincs beleragasztva akkor pár óra után már lelazulna.
őőőőő visszatérve erre a csavaros témára. Én is terveztem hogy meglesem. De ha szétszedem. és meg se mozdulnak a csavarok akkor szerintem felesleges egyenlőre szétszedni nem? vagy szétszedjem és ragasszam be a csavarokat?
Lehet, hogy a fesz.szabályzó rossz!?
király az idő! Irány mocizni:D
Oké csak msot nem tudom majd jövő héten és ha elment a töltés akkor azt hogy leht megcsinálni ? ár kb mennyi lenne? előre is köszi
Mint ahogy BéciDRZ írta, mérd ki.
Ha azt tapasztalod, hogy járó motornál a mért feszültség nem nagyobb, mintha simán álló motornál méred, akkor a töltésed ment el.
Akkor járó motornál mérd meg a töltést!
Az enyém alapjáraton 13,6V
Fordulaton 13,9V
Lehet nincs töltésed!
Az a baj hogy menet közbe szívja le .. Nem álló helyzetben
0,04 A-nál nem folyhat több áram gyújtás nélkül!
Legalább is autóknál ez a max!
Mérd ki multiméterrel, hogy mennyi áramot nyal be állásában, úgy hogy a gyújtást sem adod rá. Ha ez megvan, akkor már látod, hogy leszívja-e valami, vagy maga az akksi való már a kukába...
Sziasztok lenne egy dr-z 400 S em az a probláma vele hogy hiába töltöm fel az aksiját leszívja és nem tölti vissza mi lehet a probléma és mennyibe kerülhet hejrehozni? És van még1 megyek a motorral ha padló gázt húzok neki elkezd lövöldözni kihagyni vagy nem is tudom és nagyon zavaró mi lehet a gond? válaszotokat előre is köszönöm...
Azt írják,hogy 150 fokra kell hevíteni
Szerintetek a k8-as motornál érdemes megnézni?Csak be van jól ragasztva.
Hevítésre oldhatónál hány fokos melegítésre kell gondolni?
Szerintem elég a kézi szerszámmal oldhatót használni,mert ha egyszer szét kell szedni akkor az nem lesz egyszerű!
Én az autóknál sokszor használok csavarrögzítőt,és amit beragasztasz azt nem egyszerű kitekerni,és még soha nem lazult fel egyik sem!Főtengely csavarok,anyák,lendkerék csavarokhoz szoktam használni!Szóval én nem használnám azt amit csak hevítéssel lehet oldani!
Nah, akkor a 2701-es az ilyen...és ez árban is jó
szarszámmal=szerszámmal
Ezek a "normál kézi szarszámmal oladható"-s dologok, szerintem felejtősek. Amiket hevíteni kell a lazításhozm azok a jók, szerintem. Drágábbak, de hát ez van
HahÓ!
keresek drz 400 ashoz vilÁgÍtÁs kapcsolÓt.
gyÁri elŐnyben.
Üdv!
Loctite 2701 nagy szilárdságú csavarrögzítő 5 ml

Csavarok, anyák, csapszegek biztosítására vibráció okozta kilazulás ellen, erős igénybevétel esetén. Egyidejűleg tömít is. Olyan kötésekhez, amelyeket nem akarunk megoldani. Normál kéziszerszámmal csak nehezen oldható (150 fokra hevítéssel oldjuk) Illesztett alkatrészek rögzítésésére is alkalmas.

Loctite csavarrögzítŐ 243 5 ml-es közepes szilárdságú

Csavarok, anyák, csapszegek biztosítására vibráció okozta kilazulás ellen és egyidejűleg tömít is. Normál kéziszerszámmal oldható. Tisztítás nélkül is alkalmazható.

Mindegyik van már 1200Ft körül, ezekkel mi lehet a helyzet?
Találtam még olyat, h loctite 271, de az is elég drága...
De végül is olcsóbb mintha ledarálná a gyújtást
Szerintem használhatsz másik márkát is!Nálunk pl a műhelyben Berner csavarrögzítő van én azt fogom használni.