Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik haverommal történt. A kuplung mögött 2db 6-s csavar azt hiszem váltóhoz tartozik abból az egyik kiesett ledarálta az olaj szivatyu fogaskerekét ami műanyag. Megszűnt az olaj nyomás
ahogy látom ez nem km vagy üzemóra függvénye csak jön...
Hát igaz hogy még motorozni kell vele nem szerelni, de az egyik hozzá szólásnál ha jól olvastam garanciás motornál történt az eset...
Meg olcsóbb mint alkatrészt venni 60 ezerért.
sziasztok! mi a tapasztalat mennyi km- vagy üzemóra útán törnek le a csavarok fejei k5- ben is érdemes megnézni?
Adatlap Balatonszentgyörgy...
Hello! Helyileg hol található a motor? Hány km van benne?
Szevasztok. Suzuki DR 650SE 2002 müszakis csodaszép eladó. 650EFT Tel.705033488 ha valakit érd. Köszi szevasztok.
Ja,én bejártam fél Miskolcot,de akkor is 12.9-es csavart vettem bele
Kilazul,úgy törik le!Oda-vissza csapkod indítózásnál és elfárad a csavar.Nekem már alig látszott a menet,úgy ellapult.Tehát sztem előbb lazul ,aztán törik
Én beszoptam ezt is,meg a dekli beszakadást is,a hűtő törését már nem vártam meg,csináltam védőt.Tud még valaki valamit,ami jöhet
meg annak is lelazulnak aki szétszedi a blokkot aztán elfelejti bekenni csavarrögzítővel. pl én így basztam ki szegáény géppel meg magammal
viszont azt nem tudom, hogy milyen erőhatástól törhet le a feje, ha jól meg van húzva.
Egyszerű,mint a facsipesz,csak vedd le az önindítónál a kis takarót,mert az alatt is bújkál 1 csavar.
Én is beszoptam még 2007-ben,2002-es gép,3 csavar mínusz.
15e volt a bontott állórész.
Az én paripám 2004-es és viszonylag keveset futott. Amikor gyújtást kerestem több 2004-es hasonló sorsú tulajdonossal találkoztam. Azt gondolom, ha nem is lazák a csavarok a csavarragasztó nem árt. 10ml-es 600ft.
Nekem a 6-ból 3-nak leszakadt a feje a többi pedíg szinte kézzel tekerhető volt, de ezek már a leszakadtak miatt lazultak fel.
Jhonny!

Nem hullik, csak az olaj fog kifolyni. Ha ügyes vagy még tömítést sem kell cserélni.
Na mindegy!
Egy a lényeg, hogy ragadjon a ....... izé.... legyen elég benzin
Tehát nem üzemórában régebbi,több km-t futott motoroknál, hanem mondjuk egy 2002-es esetében.
Értitek?
Majd azért szeretném ha leírnád, hogy milyen erőt kellett kifelytened ahhoz, hogy meglazuljon az a hat db imbuszos csavar.
Aztán lehet, hogy én vagyok gyenge....,nekem nem akartak olyan egyszerűen kilazulni, inkább úgyhagytam.
Szervízben mondták, hogy ez a jelenség inkább a régebben gyártott drz-knél fordult csak elő,hogy kilazul, meg letörik a feje.
(nem régebbi, hanem régebben gyártott drz-ken!)
motorozni kell ezzel még nem szerelni szombatra jóóó időt josolnak
Az én gépem még túl sokat nem futott , 3000 km van benen, de egy olaj csere alkalmával vszínű megejtem ezt a műveletet.
nem hullik szét semmi, csak le kell ereszteni az OIL-t ,meg érdemes oda új tömítést tenni.
De megpróbálhatod úgy is, hogy egy kicsit a jobb oldalára döntöd a motort, talán nem folyik ki az olaj.
Nem tudom... nekem nem annyira jött be, és a tapadásával se voltam megelégedve!
Nekem most lesz a csere, de váltok is típust.
Csatolok két linket, ahol elég jó áron találhatsz gummákat, az egyikben én is ráleltem:
itt
itt
Hali. holnap rakok fel képet a kipuffról meg árat
Hali
A csavarok meghúzásához egyszerű leveni a deknit? nem hulik szét semmi ha lehúzom?
165 a futófelület szélessége mm-ben.
/630: a futófelület szélességének 63%a a gumi magassága.(remélem slicknél is így van)
ha csak /60 ,vagy 65,70,akkor annyi % utcai guminál
R17 ugye tudod...
Innentől hasonlítsd össze magad!
Annyit még hozzá hogy gumitípustól is függenek a "tapasztalati" értékek.Nekem a 150/65? utcai gumi közelebb volt a lánchoz,mint a dunlop slick 165/60.Próba szerencse