Az egyik haverommal történt. A kuplung mögött 2db 6-s csavar azt hiszem váltóhoz tartozik abból az egyik kiesett ledarálta az olaj szivatyu fogaskerekét ami műanyag. Megszűnt az olaj nyomás
Hát igaz hogy még motorozni kell vele nem szerelni, de az egyik hozzá szólásnál ha jól olvastam garanciás motornál történt az eset...
Meg olcsóbb mint alkatrészt venni 60 ezerért.
Kilazul,úgy törik le!Oda-vissza csapkod indítózásnál és elfárad a csavar.Nekem már alig látszott a menet,úgy ellapult.Tehát sztem előbb lazul ,aztán törik
Én beszoptam ezt is,meg a dekli beszakadást is,a hűtő törését már nem vártam meg,csináltam védőt.Tud még valaki valamit,ami jöhet
Egyszerű,mint a facsipesz,csak vedd le az önindítónál a kis takarót,mert az alatt is bújkál 1 csavar.
Én is beszoptam még 2007-ben,2002-es gép,3 csavar mínusz.
15e volt a bontott állórész.
Az én paripám 2004-es és viszonylag keveset futott. Amikor gyújtást kerestem több 2004-es hasonló sorsú tulajdonossal találkoztam. Azt gondolom, ha nem is lazák a csavarok a csavarragasztó nem árt. 10ml-es 600ft.
Majd azért szeretném ha leírnád, hogy milyen erőt kellett kifelytened ahhoz, hogy meglazuljon az a hat db imbuszos csavar.
Aztán lehet, hogy én vagyok gyenge....,nekem nem akartak olyan egyszerűen kilazulni, inkább úgyhagytam.
Szervízben mondták, hogy ez a jelenség inkább a régebben gyártott drz-knél fordult csak elő,hogy kilazul, meg letörik a feje.
(nem régebbi, hanem régebben gyártott drz-ken!)
nem hullik szét semmi, csak le kell ereszteni az OIL-t ,meg érdemes oda új tömítést tenni.
De megpróbálhatod úgy is, hogy egy kicsit a jobb oldalára döntöd a motort, talán nem folyik ki az olaj.
Nem tudom... nekem nem annyira jött be, és a tapadásával se voltam megelégedve!
Nekem most lesz a csere, de váltok is típust.
Csatolok két linket, ahol elég jó áron találhatsz gummákat, az egyikben én is ráleltem: itt itt
165 a futófelület szélessége mm-ben.
/630: a futófelület szélességének 63%a a gumi magassága.(remélem slicknél is így van)
ha csak /60 ,vagy 65,70,akkor annyi % utcai guminál
R17 ugye tudod...
Innentől hasonlítsd össze magad!
Annyit még hozzá hogy gumitípustól is függenek a "tapasztalati" értékek.Nekem a 150/65? utcai gumi közelebb volt a lánchoz,mint a dunlop slick 165/60.Próba szerencse
Meg olcsóbb mint alkatrészt venni 60 ezerért.
Én beszoptam ezt is,meg a dekli beszakadást is,a hűtő törését már nem vártam meg,csináltam védőt.Tud még valaki valamit,ami jöhet
Én is beszoptam még 2007-ben,2002-es gép,3 csavar mínusz.
15e volt a bontott állórész.
Nem hullik, csak az olaj fog kifolyni. Ha ügyes vagy még tömítést sem kell cserélni.
Egy a lényeg, hogy ragadjon a ....... izé.... legyen elég benzin
Értitek?
Aztán lehet, hogy én vagyok gyenge....,nekem nem akartak olyan egyszerűen kilazulni, inkább úgyhagytam.
Szervízben mondták, hogy ez a jelenség inkább a régebben gyártott drz-knél fordult csak elő,hogy kilazul, meg letörik a feje.
(nem régebbi, hanem régebben gyártott drz-ken!)
De megpróbálhatod úgy is, hogy egy kicsit a jobb oldalára döntöd a motort, talán nem folyik ki az olaj.
Nekem most lesz a csere, de váltok is típust.
Csatolok két linket, ahol elég jó áron találhatsz gummákat, az egyikben én is ráleltem:
itt
itt
A csavarok meghúzásához egyszerű leveni a deknit? nem hulik szét semmi ha lehúzom?
/630: a futófelület szélességének 63%a a gumi magassága.(remélem slicknél is így van)
ha csak /60 ,vagy 65,70,akkor annyi % utcai guminál
R17 ugye tudod...
Innentől hasonlítsd össze magad!
Annyit még hozzá hogy gumitípustól is függenek a "tapasztalati" értékek.Nekem a 150/65? utcai gumi közelebb volt a lánchoz,mint a dunlop slick 165/60.Próba szerencse