Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyik havernak 22 ezer van az S-ben, normális szerviz mellett semmi baja a motornak. Tehát a 25 ezer után még nagyon sokat ki kell bírnia, ha jó kezekben van.
Akkor úgy kérdezem hogy te mennyit tettél bele? Az előző tulaj attól még generálozhatta...
Dehogyis 2. tulaj vok. Ja és az elözö helyén se kimélték eléggé lelakták. Most van épités alatt.
Mindig ilyet szerettem volna vaze, ne fájdítsd a szívem
Ezt a 48000-et mind Te csavartad bele?
Helló. Elküldenéd msn címed és ott megdumálhatnánk?
drz E típuson volt, nincs válla, jó állapotú
hátsó tárcsám van egy eladó
Ja srÁcok egy kÉrdÉs: valaki segÉdvÁzat És hÁtsÓ tÁrcsÁt nem tud bontobÓl? sehol nem talÁlok. köszike.
Nekem SK1 em van abba 48000 km van eddig semmi baja. Ja és nem ám tatásan kapja hanem csőből. De amugy elég olcsó SZERINTEM.
Még megvan az antihopping Csorog érte a nyálam
Sablon kosatt-nak volt meg, vagy a festőjének.
Amúgy magát a logót a neten könnyedén megtalálhatod, google a Te barátod...
vagy itt
Üdv. Mesterek! Kilátásban van egy DRZ S vétele! A motor szép állapotú, rendszeresen szervizelt. De 25000km van a motorjában. Nagy ez a futásteljesítmény egy ilyen motornak? Esetleg milyen nagyobb beruházást igénylő alkatrészek cseréjére lehet felkészülni?
Előre is köszönöm a válaszokat...!
supermoto csúszókuplung eladó.
Sziasztok érdeklődnék hogy valaki drz sm-en variált-e már az áttétellel a 40 lovat kicsit + kéne erősíteni 1-2 fog mennyit számít? elől vagy hátul? Kipuff csere volt már át is van fúvókázva nem tudom érdemes e variálni a fogakkal köszi.
köszi!tényleg érdekel!rá tudom rakni a drz s re?2003 evj.
Szevasz Szabi!
Kösz a választ. Most volt olajcserén a vas, így inkább a döntögetős módszert fogom választani.

Más.

Elmondok nektek még egy tapasztalatot. Érdemes figyelni házi olajcserénél, mert az olajos flakon fóliája úgy szakadt el nálam a kupak lecsavarásakor, hogy egy kis darab belekerült az olajba, és nem vettem észre! Szerencsére körültekintően töltöttem bele a motorba, így végül is megláttam, és sikerült kipiszkálnom még a flakon nyakából. De bele sem merek gondolni, hogy mi van, ha ez a darab alufólia belecsúszik a motorba. Na, innentől teaszűrővel töltök bele, ha itthon cserélem. Figyeljetek rá, mert bárki járhat így. Üdv! D.
Danez!

Érdemes ezt olajcserénél megnézni, de ha nem akarsz várni addíg, akkor probáld megdönteni amíg megnézed, vagy meghúzod.
jaaaa te írtál mailt?....Laki Péter néven
ha tudom ide nem válaszolok
jóvan okés....meg tudom érteni....remélem meg lehet oldani a dekli javítást
Köszi szépen, de most tényleg elfogja vinni a motor a pénzem
Ha nem jött volna ez a dekli törés akkor tuti megvettem volna, de így kicsi rá az esély.
Azért még 1* kössz és remélem sikeresen eltudod majd adni !
Szeva...na kitaláltam...sajna nagyon távoli hogy mikorra lesz krosszmocim vagy ujra szupermotyóm...szóval 35ér odaadom ha érdekel...34-es méret...és természetesen hibátlan állapot...
Szevasztok! Ennél a generátor csavarmeghúzásnál le kell engedni az olajat? Meg gondolom leugrik a váltókar is... Nem vagyok egy nagy műszaki mágus, csak azért kérdezem... Kösz a választ.
sziasztok

szükségem volna DRZ SM alkatrészekre, többek között első villakiflikre, féknyeregre (első).
Köszönöm ha tudnátok segíteni
Tehát pár csavar miatt elég szépen szétmehetnek a dolgok.
Milyen jó ez a déjerzé!
Sziasztok! SM felni festése előtt állok, és rá szeretném festeni az EXCEL feliratot. Nemrég olvastam itt, hogy van valakinek EXCEL sablonja. Tudna valaki segíteni ebben?
Köszi!