Egyik havernak 22 ezer van az S-ben, normális szerviz mellett semmi baja a motornak. Tehát a 25 ezer után még nagyon sokat ki kell bírnia, ha jó kezekben van.
Üdv. Mesterek! Kilátásban van egy DRZ S vétele! A motor szép állapotú, rendszeresen szervizelt. De 25000km van a motorjában. Nagy ez a futásteljesítmény egy ilyen motornak? Esetleg milyen nagyobb beruházást igénylő alkatrészek cseréjére lehet felkészülni?
Előre is köszönöm a válaszokat...!
Sziasztok érdeklődnék hogy valaki drz sm-en variált-e már az áttétellel a 40 lovat kicsit + kéne erősíteni 1-2 fog mennyit számít? elől vagy hátul? Kipuff csere volt már át is van fúvókázva nem tudom érdemes e variálni a fogakkal köszi.
Szevasz Szabi!
Kösz a választ. Most volt olajcserén a vas, így inkább a döntögetős módszert fogom választani.
Más.
Elmondok nektek még egy tapasztalatot. Érdemes figyelni házi olajcserénél, mert az olajos flakon fóliája úgy szakadt el nálam a kupak lecsavarásakor, hogy egy kis darab belekerült az olajba, és nem vettem észre! Szerencsére körültekintően töltöttem bele a motorba, így végül is megláttam, és sikerült kipiszkálnom még a flakon nyakából. De bele sem merek gondolni, hogy mi van, ha ez a darab alufólia belecsúszik a motorba. Na, innentől teaszűrővel töltök bele, ha itthon cserélem. Figyeljetek rá, mert bárki járhat így. Üdv! D.
Köszi szépen, de most tényleg elfogja vinni a motor a pénzem
Ha nem jött volna ez a dekli törés akkor tuti megvettem volna, de így kicsi rá az esély.
Azért még 1* kössz és remélem sikeresen eltudod majd adni !
Szeva...na kitaláltam...sajna nagyon távoli hogy mikorra lesz krosszmocim vagy ujra szupermotyóm...szóval 35ér odaadom ha érdekel...34-es méret...és természetesen hibátlan állapot...
Szevasztok! Ennél a generátor csavarmeghúzásnál le kell engedni az olajat? Meg gondolom leugrik a váltókar is... Nem vagyok egy nagy műszaki mágus, csak azért kérdezem... Kösz a választ.
Sziasztok! SM felni festése előtt állok, és rá szeretném festeni az EXCEL feliratot. Nemrég olvastam itt, hogy van valakinek EXCEL sablonja. Tudna valaki segíteni ebben?
Köszi!
Amúgy magát a logót a neten könnyedén megtalálhatod, google a Te barátod...
vagy itt
Előre is köszönöm a válaszokat...!
Kösz a választ. Most volt olajcserén a vas, így inkább a döntögetős módszert fogom választani.
Más.
Elmondok nektek még egy tapasztalatot. Érdemes figyelni házi olajcserénél, mert az olajos flakon fóliája úgy szakadt el nálam a kupak lecsavarásakor, hogy egy kis darab belekerült az olajba, és nem vettem észre! Szerencsére körültekintően töltöttem bele a motorba, így végül is megláttam, és sikerült kipiszkálnom még a flakon nyakából. De bele sem merek gondolni, hogy mi van, ha ez a darab alufólia belecsúszik a motorba. Na, innentől teaszűrővel töltök bele, ha itthon cserélem. Figyeljetek rá, mert bárki járhat így. Üdv! D.
Érdemes ezt olajcserénél megnézni, de ha nem akarsz várni addíg, akkor probáld megdönteni amíg megnézed, vagy meghúzod.
ha tudom ide nem válaszolok
jóvan okés....meg tudom érteni....remélem meg lehet oldani a dekli javítást
Ha nem jött volna ez a dekli törés akkor tuti megvettem volna, de így kicsi rá az esély.
Azért még 1* kössz és remélem sikeresen eltudod majd adni !
szükségem volna DRZ SM alkatrészekre, többek között első villakiflikre, féknyeregre (első).
Köszönöm ha tudnátok segíteni
Milyen jó ez a déjerzé!
Köszi!