Nekem is ledarálta a gyújtást a paripám. Javaslom szedd szét a blokkot, mert olyan helyekre is bement a forgács ahova nem is gondolnád. Egy tömítés garnitúrát megér + egy kontroll is: vezérműlánc feszítő csapágy....Lendkerék nem sérült?
Nekem komplett gyújást sikerült szereznem, de csak az állórész kellett. Megmaradt: LENDKERÉK, SZABADONFUTÓ, JELADÓ, GYUJTÁSKÁBEL. ELADÓ!
Minden drz-s barátomnak javaslom: húzkodjuk meg a csavarokat.
A vázbol is le kell engedni! szüröt cseréld ki, 1,85l olaj kell10w40 bele(csak motorba valot tegyél bele) elleörizd (hideg motor 3-4 perc járatása után)
Hááát el kell gondolkodnom rajta....a gatya baszott jó és már párszor volt rajtam...de csak utcán szóval semmi extra....
alszok rá egyet....
mezzel együtt( L-es a mez)...vagy csak a gatyó érdekel?
Üdv
Halo
Valaki
sos
az igaz hogy a drz 400 e be nincs külön váltó olaj?
mert javitottunk egy öreg dr 650 és ott egy a váló és a motor olaj
nekem nem rég óta van drz ém most lessz olajcserés.
de ahogy megvettem ledarálta a gyujtást. leengettem a válbol az olajat mert tele volt rézdarabokkal és felöntöttem hajómü olajjal
nem sokat ment azóta le van téliesitve .
SOS
VALAKI
Remélem márciusig beszerzek egy normál állapotban lévőt, mondjuk Suzuki jobb lenne, mert a haverom Suz márkaszervizes szerelő és sok kedvező dolgot tud varázsolni
Sziasztok!
Nézegettem eladó használ DR 350eseket(mivel nincs sok lóvém rá és csak terepezni használnám)ezért olyan 250ezer pénz körül...szabad ennyi pénzért ilyen motort venni,vagy leharcolták a nagy részüket terepen(persze gondolom van kivétel is...) mennyire tartós("agyonüthetetlen")masina ez?
van esetleg vkinek tapasztalata vele?
Előre is kösz!
protektoringet szoktam a mezek alá venni...és arra már nem jó...felmegy rá de feszül...
há evvan