Szia aNIMaTIOn!
Köszi szépen a számolgatást! Az este én is neki akartam fogni számolgatni, de sörözgetés lett belőle
Nem számoltam még meg milyen áttétel van a motoron de, a kereskedésben mondták, hogy azért van maximumra hátra tolva a kerék, mert kisebb hátsó fogaskerék van rajta, mint a gyári, és nem a lánc nyúlása miatt van. Jó állapotba van, vannak a lánckerekek, lánc egyébként
Hát az én órám szerint is olyan 90- 100 tempót szereti a gép. 5-be. De nem nagyon szereti, ha 70 alá engedem, akkor már kéri a 4.-est
Így az első 500 kilométerem után csak annyit tudok mondani, hogy tetszik a gép.
Kár hogy Decemberbe vettem én is motort!
+4mm henger +5mm hotrods főtengely egyedi hengertalpal,
Ron Hampton féle 187-es vezérműtengelyek, túlméretes szívószelepek és rúgók,
keihin FCR 41mm
változó átmérőjű MRD kipufogó ehhez a blokkhoz hangolva
na meg kurva sok meló
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Van egy S-es drzm és szeretném lecserélni a farokidomot az E-s verzió farokidomára!
Annyi lenne a kérdésem ki lehet e cserélni átalakítás nélkül,és hogy hol tudnék beszerezni E farokidomot márkakereskedéseken kívül!
Köszönöm a válaszokat!
Teljesen jól gondolod, tuti, hogy nem a valós adatokat mutatja neked a kilóméteróra.
1 coll = 2,54cm
17 coll = 43,18cm (átmérő)
21 coll = 53,34cm (átmérő)
53,34 / 43,18 = 1,235!
Vagyis azokat az értékeket, melyeket neked jelen esetben a kilóméteróra mutat a felnik méretkülönbségei miatt be kell szoroznod a fenti értékkel, és úgy kapod meg a valós adatokat.
Vagyis a matematika alapján 140,79km-ert mehettél, amíg tartalékra kellett tenned. A végsebesség, amit elértél kb. 154 km/h volt, ami a tapasztalatok alapján elég valószínű, persze függ pl. az áttételedtől is.
Az SM-ek gyári áttétele 15/41, ezeket még ellenőrizd, mivel a végsebességre hatással lehet.
A fogyasztásodat ezen adatok alapján kicsit sokallom, de ez van...
Saját tapasztalataim alapján a gyári áttétellel az utazósebesség, ami a motornak is kellemes: 110-120km/h.
Érdemes egyel kisebbre cserélni az első lánckereket, mivel így még nem tapasztalsz akkora végsebességcsökkenést, de sokkal dinamikusabb lesz vele a gépezet.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Ha valakinek van ebbe tapasztalata, akkor segítsetek! Ha egy SM-be ami gyárilag 17 colos kerekekkel van fölszerelve! Valaki fogja, és átteszi a S-nek a kerekeit, vagyis pontosabban a S-nek a felniéit, és gumiijait, agyak, fékek maradt minden az SM-é! Mert én egy ilyen gépet vettem:)
Akkor szerintetek a kilométeróra a valós adatokat mutatja?
Mert ha logikusan gondolkozunk, hogy egy 17 colos kerék egy tejes fordulat alatt kevesebbet, tesz meg valójában, mint egy 21 colos kerék, akkor az én buta agyam szerint nem mutat igazi értéket! Se a Km/ óra, sem a megtett kilométer!
Ma mentem vele másodjára mióta nálam van! Budapest-Balassagyarmat és vissza. 125 volt a vége nyél gázon!) És kereken 114 kilométer teletankolás után leállt! Tartalékra kellet, kapcsoljak!
Fogalmam sincs, most mi van! Itt olvastam, hogy kb. 4. 5- 5 az átlag fogyasztása egy drz nek!És állítólag 150 mennek?
Akkor az enyém, hogy zabált be 7.5 litert 114 kilométer alatt? Átlag 100 tartottam vele ahol lehetett de nem nagyon mentem 80 alatt.(jó… volt 120 is!)
Kerestelek,érdekelne de beszélnünk is kellene !
30 9417-902