Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

semennyivel
ugyanaz a blokk

s és sm : 36 mmes karbi,kisebb kompresszió,lágyabb kuplung,vékonyabb kipuff cső
E: 39 mmes keihin,és a töbii ellentéte :D
de zstem vannak még változtatások

s és sm ugyanaz fullra blokkban
Szesz !
Az SM mennyivel erősebb mint az S ?
hi
ha drz féktárcsát akarod rárakni akkor RM 125 v. 250 1996-tól
kmspirál kihajtás nincs rajta
amúgy bármi
Jogos! Lehet nem azért ált le! De én azért nyomtam,biztos ami biztos!
Szasztok! Tud valaki tippet hogy milyen motorból való első kerékagy építhető drz-be előre?
Kidobta a gyertyát, és még neked kellett vész leállítani ? na így még tuttira nem járt senki
Jah,szerencsére a drz-nek nem lett baja,csak uj gyertyát kell vennem,mert az eltört ahogy leesett
Estét mindenkinek!
SZeretném elmesélni mai motorozásomat:
megyek mint az állat,természetessen minden nagyobb sáron végig,mindenhol padló gáz,jön a kereszteződés,lassítok,kuplung be,majdnem megállok,nagy hang,jajj mondom leesett a kipufogóm?Persze azonnal vészleállítás,látom vmi pattog el melettem,fókuszálok,hát nem h kidobta a gyertyámat!
Járt már valaki hasonlóan?
Hát én valami ilyesmi matricát szeretnék a gépre.. Ezek tetszenek. | Am én 30-ért tudok vágott slic garnitúrát ami nekem is van a gépen. Az előző tulajdonos mondta ha kell akkor szóljak. Nagyon állat gumi olyan tapadása van neki... Nagyon puha.
joreggelt.nekem olyan slick van fent,ami hideg állapotbanis szinte olyan mint a gumicukor.endurozni régebben imádtam de ha az sm kerekeket visszacserélem endurora 1km után már rakomis vissza az sm-et,1nagyon fura amég megszokod.2nagyon hamar elöfordul hogy ittér le az oldala stb.a tonkidomot sajnálnám.8éves ésmég ilyen.
skype? de msn is jó előre is köszönöm.
Osztom a véleményt
Egy miskolci srác kínált egy rendszámos 05-ös(vagy lehet hogy 06-os) E-t SM + endúró szettel 850-ért ha jól emlékszem.Ha valakit érdekel,szóljon!
nyárra kell h még jobbanfogjon :D
iylenkor endurozni kell
Sztem a slicket hidegben felejtsd el! Jobban tud csúszni mint akármi
Ez a matrica szett?
sajna még nincsen. ha valami termékre kiváncsi vagy szívesen küldök árat és képet róla Marci
nem mondta senki hogy nemkell bemelegitteni.ilyen elöfordul.
azé kerekezéshez se árt a bemelegedett első gumi
egyik nap szomszédom kifordult a faluból, felpakolta keréken 5.ig szokás szerint és 120nál rakta le ahogy mindíg me ott jön a kanyar és már csúszott is szépen be a kanyarba hason
az volt a mákja h nem jött semmi szembe
Mikor zsíroztam utoljára?Hááááát.... 2 hónapja!Szal nem avval van a gond!Ez a külső alátét az okosok kedvéért ami t ér a por meg minden!Belül a tűgörgőknél tele van zsírral!Ugorjuk ezt át!
A rugóstagnál ahol nincs zsírzógomb, nem lehet sehogy zsírozni max ha minden hónapban szétkapod, ott szétment a persely vele együtt a tűgörgők olyanok lettek mint a sörét, és így tolyás alakúra verte szét a himbát amiben van minden!Tudom h meglehet csináltatni mivel faterom ért hozzá csak jobb lenne egy másik ami még épp állapotban van!Ha nem találok semmit akkor marad a javítása!Amúgy ez nem az enyém hanem haveromé és segíteni akarok neki!
jo igazad van.
na várj
nem kerekezéshez
de akor már nem jó döntögetni....
legalábbis ezekkel a gumikkal
szeretnék beszerezni vmi nagyon puha versenygumit amit vágni kell és egy hónap uán elfogy:D na azzal mennék 15 fokban is mert jól tapad
Köszi az infot majd még meglátom milesz a jövőben, kötünk-e üzletet vagy sem.
Na de nekem mára ennyi további szép estét!
nem nemüvölt.pont jo. a kerék surolta a széllét éés egy vénony lemez védi most.nincs repedve meg ilyenek.10+posta.
Hát a gyári dob épségét szeretném megőrizni , hibája van esetleg, jameg a lényeg hogy a hangja elviselhető nem ordít mint állat?

A lényeg amit Tűzoltó kolegám kérdez milenne?