Lehet igazad van, de korábban emlitettem, nekem ez egy hobbi. Ez is meg van tuningolva alattam, hiába 126 LE gyárilag. És nem "sufniban" tekergettük a PWR Commandert...
Estét
Sajnos így van, igaz többet tudó gépek, mert ugye versenycélra is vannak tervezve és hát ez által az élettartamuk se egy hosszúnak nevezhető vmi, ami elég költséges is hosszútávon , dehát vmit vmiért ezért vannak hétköznapi hobbi célokra az "olcsóbb, gyengébb" kategóriás gépeket , ami nekem bőven elegendő a boldogsághoz.
jhony teljes mértékben eggyetértek ktm jomotor DE itt egy oilfolt ott egy pakolás....stb.én a karbitse piszkálnám mert azt ugyan oda vissza állittani senkise tudja mint a kis japi a gyárban.
Hali
Sztem hülyeség ennyit költeni egy motorra, ha erősebb motort akar vki akkor vegyen egy másik gépet pl.: KTM vagy ilyesmi, amúgymeg úgysem fizeti meg senki ezeket a költségeket, kidobott pénzek. Utána pedig úgysem lesz már olyan a gép mint a gyárban összerakott.
szia Mihu!
Szia! Nem az én térdem kemény, hanem az a f--z műanyag volt nagyon törékeny, egyszerűen szilánkosra tört! Kiporszívóztam, ami bele esett azt szilikonnal ragasztottam rá egy foltot fehér műanyag kannából!
Remélem nem fog folyni! Egyébként csont üres a tartály ez normális? Nektek is így van hideg motorral? Ma megrendeltem az újat 5600 forint! Ha valakit érdekel mennyibe kerül ha térdel próbálod odébb lökni a hátulját!
Ez van a tanulásnak ára is van!:))
JA! nincs kedve valakinek vasárnap megfagyni?:) én biztos egész nap megyek ha bírja a tartály!
Jet kit kb-16 e, Wiseco vezérműtengely-78 e, K&N szűrő-18 e, emelt kompressziós dugattyú- 30 e körül, titán szelep + rugó 24 e, állitható elektronika prop-tech-55 e. Sokan ezt javasolták, ezzel kezdjem. És lehet igazuk van, mert szemfényvesztő módon az LTZ-n cseréltem a dobot, a szűrőt, beletettem a jetkitet, majd végül rá az Athena 434-es hengert és meg sem lehetett érezni a ccm növekedést ! Mert tapasztaltabbak szerint kihagytam a vezérműtengelyt, szelepet, rugót, elektronikát...
A Jetkit-et a www.motorstyling.hu oldalról rendeltem. Nekem egy LTZ miatt van tapasztalatom ezzel a blokkal, nyitott szűrőházfedél, K&N szűrő, sportdob-tipushoz való,nem utángyártott, és egy hozzáértő ember, aki a karbit beállitja. Ha rákeresel, a jetkithez adnak még egy fúrófejet is, mert valamelyik lyukat növelni kell, de hogy melyiket fogalmam sincs, én biztosan suzukis szakira fogom bizni.
sziasztok!
A tegnap megtettem én is az első métereimet DRZ-vel elég jól muzsikál! Igaz hogy csak városba mentem vele 200 km. Elég jól el lehet vele lépni a lámpánál, ha kell.
Sajnos már kárt is sikerült tennem benne! Este, ahogy a sufniba odébb akartam lökni a hátulját térdemmel segítettem, és betörtem a tágulási tartályt!lett rajta egy akóra lyuk mint egy doboz gyufa! Nincs valakinek egy olyan tartály eladó?
joreggelt az uraknak Doki énis gondolkodtan hagy megkéne piszkálni a motardot de de akkor már nemlenne igazi dr-z.meg költök erre-arra.vegyél ftomüvet stb.inkább egy másik erösebb motort.meg szerintem ha valami nagyon kivan hegyezve akkor nagyobb a meghibásodás eséje is.jo aprobbak beleférnek.azt a fasztudja.legalábbis nekem igy jo ahogy van.na vár a gyár a kurva annyát................
írnál kicsit részletesebben arról, hogy miből mit szeretnél venni a motorodra? Érdekel a motortuning, de egyenlőre csak nézelődöm. (nekem először féket kell csinálnom, aztán utána jöhet a durvítás)
Amit terveztem: emelt kompr. dugattyú, vezérműtengely, tömitések, karbi jet kit, légszűrő+ház, lánckerék áttétel...Sokan azt mondták,h ennyiért vehetnék Aprilia SXV-t...De közútra két havert is akkor hagyta cserben az SXV, amikor már csak futóval tudták hazavinni...pl.: egyik pillanatról a másikra leállt az egyik henger....vagy 3000 km-nél ledarálta a fogaskoszorút...vagy eltört a hajtókar...Hmm?!
Sajnos így van, igaz többet tudó gépek, mert ugye versenycélra is vannak tervezve és hát ez által az élettartamuk se egy hosszúnak nevezhető vmi, ami elég költséges is hosszútávon , dehát vmit vmiért ezért vannak hétköznapi hobbi célokra az "olcsóbb, gyengébb" kategóriás gépeket , ami nekem bőven elegendő a boldogsághoz.
Sztem hülyeség ennyit költeni egy motorra, ha erősebb motort akar vki akkor vegyen egy másik gépet pl.: KTM vagy ilyesmi, amúgymeg úgysem fizeti meg senki ezeket a költségeket, kidobott pénzek. Utána pedig úgysem lesz már olyan a gép mint a gyárban összerakott.
Szia! Nem az én térdem kemény, hanem az a f--z műanyag volt nagyon törékeny, egyszerűen szilánkosra tört! Kiporszívóztam, ami bele esett azt szilikonnal ragasztottam rá egy foltot fehér műanyag kannából!
Remélem nem fog folyni! Egyébként csont üres a tartály ez normális? Nektek is így van hideg motorral? Ma megrendeltem az újat 5600 forint! Ha valakit érdekel mennyibe kerül ha térdel próbálod odébb lökni a hátulját!
Ez van a tanulásnak ára is van!:))
JA! nincs kedve valakinek vasárnap megfagyni?:) én biztos egész nap megyek ha bírja a tartály!
A tegnap megtettem én is az első métereimet DRZ-vel elég jól muzsikál! Igaz hogy csak városba mentem vele 200 km. Elég jól el lehet vele lépni a lámpánál, ha kell.
Sajnos már kárt is sikerült tennem benne! Este, ahogy a sufniba odébb akartam lökni a hátulját térdemmel segítettem, és betörtem a tágulási tartályt!lett rajta egy akóra lyuk mint egy doboz gyufa! Nincs valakinek egy olyan tartály eladó?
A Jet Kit engem is érdekelne.Mit dob a masinán nyitott szűrővel stb...?Használ valaki EBC betétet elöl?