Sziasztok!
Dr-Z re idomok idomszettek eladók! Új UFO termékek kiváló minőség. Komplett idomszett 25900.-ft
Egyéb UFO kiegészítők tartozékok!
Érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
Sziasztok!
Eladtam a drz-re való kijelzőt. Innen hívtak fel.Érdeklődnék, hogy megérkezett-e rendben a csomag Jakabszállásra Tibornak és minden rendben van-e vele?
Szerbusztok!
Adjon tippet valaki, honnan szerezhetnék egy első kerékagyat drz-hez? (vagy komplett használt kereket) Illetve ki mit mond, milyen egyéb típusú első agy megy bele drz-be?
Szia!
Nekem ilyen van most az S-emen. Nagyon jó köves, félkemény talajra, és sárban is jól megállja a helyét, bár a keményebb keverék miatt ez alapvetően nem sárgumi. A futásteljesítménye kifejezetten jónak mondható, az enyémben most van kb. 3500 km vegyes terepen (mármint ebben a gumiban, mert a másik 3000 km-t a gyári Bridgestone-nal nyomtam le), és nyáron is használtam. Száraz aszfalton jó a tapadása, ésszel még döntögetni is lehet, de vizes aszfalton nagy odafigyelést igényel, mint minden bütykös gumi. Meg kell erőltetnem magam, ha valami rossz jellemzőt akarnék mondani, de a zajos gördülésen és a kemény, kissé rugalmatlan gumifalon kívül mást nem tudok említeni. Egy-két klikket leveszel a csillapításból, és már orvosoltad is a problémát, vagy a nyomással játszol. Én 1,2 - 1,5 bar között használom tereptől függően. Most voltam a tokodi krosszpályán, és a frissen megszántott, helyenként mélyen sáros, máshol száraz homokos-földes helyeken kiválóan teljesített. Mindent összevetve, azt hiszem, hogy a C-16, C-17 páros egy nagyon jó általános enduro gumi, ami még ésszel aszfalton is jól használható, mert nem gyalázod le 500-1000 km alatt szövetig, mint a puhább keverékeket. Én nem bántam meg a döntést. Remélem segítettem. Üdv, Dani
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy Polisport supermoto első sárvédője citromsárga színben újan?
Esetleg nem tud valaki egy linket, ahol lehet venni? - motormann és citybike kilőve...
2N én olyat hallottam hogy ez a hűtőfolyadék téma ez tényleg igaz de csak a gyári fagyállóval. Sza állítólag érdemes lecserélni. Azt mondják hogy az OPEL gyári fagyálló vagy a SHELL-s fagyálló nagyon fasza bele.. de a gyárit érdemes lecserélni
már nem kap rendszámot.......... rendszámosta kell venni.... műszakit meg meg lehet bundázni ha van ismerettséged
ennyi
sokkal jobb ha van erőtartalék egy motorban nem? :D
RMC-üzleteiben szokott lenni általában, legalábbis én ott vettem 3 éve.
Üdv
Marci
Dr-Z re idomok idomszettek eladók! Új UFO termékek kiváló minőség. Komplett idomszett 25900.-ft
Egyéb UFO kiegészítők tartozékok!
Érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
http://www.bigbikesho
p.hu/term...
Itt van hozzá a link, ilyet keresek citromsárgában, de eddig a lentebb említett 2 helyen nem tudnak szállítani....
késöbb én is szeretnék
Annak a márkája Polisport, csatolok egy képet is róla:
Eladtam a drz-re való kijelzőt. Innen hívtak fel.Érdeklődnék, hogy megérkezett-e rendben a csomag Jakabszállásra Tibornak és minden rendben van-e vele?
Adjon tippet valaki, honnan szerezhetnék egy első kerékagyat drz-hez? (vagy komplett használt kereket) Illetve ki mit mond, milyen egyéb típusú első agy megy bele drz-be?
Nekem ilyen van most az S-emen. Nagyon jó köves, félkemény talajra, és sárban is jól megállja a helyét, bár a keményebb keverék miatt ez alapvetően nem sárgumi. A futásteljesítménye kifejezetten jónak mondható, az enyémben most van kb. 3500 km vegyes terepen (mármint ebben a gumiban, mert a másik 3000 km-t a gyári Bridgestone-nal nyomtam le), és nyáron is használtam. Száraz aszfalton jó a tapadása, ésszel még döntögetni is lehet, de vizes aszfalton nagy odafigyelést igényel, mint minden bütykös gumi. Meg kell erőltetnem magam, ha valami rossz jellemzőt akarnék mondani, de a zajos gördülésen és a kemény, kissé rugalmatlan gumifalon kívül mást nem tudok említeni. Egy-két klikket leveszel a csillapításból, és már orvosoltad is a problémát, vagy a nyomással játszol. Én 1,2 - 1,5 bar között használom tereptől függően. Most voltam a tokodi krosszpályán, és a frissen megszántott, helyenként mélyen sáros, máshol száraz homokos-földes helyeken kiválóan teljesített. Mindent összevetve, azt hiszem, hogy a C-16, C-17 páros egy nagyon jó általános enduro gumi, ami még ésszel aszfalton is jól használható, mert nem gyalázod le 500-1000 km alatt szövetig, mint a puhább keverékeket. Én nem bántam meg a döntést. Remélem segítettem. Üdv, Dani
Esetleg nem tud valaki egy linket, ahol lehet venni? - motormann és citybike kilőve...
ennyi
sokkal jobb ha van erőtartalék egy motorban nem? :D