Részemről rendben, de gyorsan kéne cselekedni, ha meg akarod előzni a roncsost, mert az a jövő héten jön és viszi. Hétfőn egyeztetek vele időpontot.
Most szombaton tudod megnézni ha nyitva vannak.
Elolvastad mi ment tönkre rajta? A dobot visszacseréltem a gyárira. (Jó mérges leszek magamra, ha a következő motorom is DRZ lesz és azon is sportdob lesz. Nem lesz mivel műszakira vinni .)
Beszéljünk holnap: 30/316-2840
hello.. Én személy szerint a raptort is merem ajánlani és nem azért mert nekem is az van de nekem nagyon bejött.. www.raptordob.hu itt találsz telefonszámot.
Sziasztok Balázs vagyok.Az egyik barátomnak Drz-je van és gyári kipufogó van rajta szeretné lecserélni valami vadabbra.Tudtok neki/nekem/segíteni?Hol érdemes venni?Menyiből fogja kihozni?Nincs valakinek eladó?
Mi beszéltünk ilyenről? Ajaj, a memóriám sem a régi. Ha volt ilyen akkor biztosan azért mondtam, mert még nem tudtam javítható-e? Sajna totálkár.
Lejjeb megírtam mi az ami tönkrement rajta. A biztosító "rocskereskedője" (a biztosító képei alapján) 480-at ajánlott érte. Hirdetni nem hirdetem. Érdekelne?
Az AMR Monster Coil ellát egy magasabb intenzitásszikrát gyorsabb gyógyulással és válasszal. Ez a Coil Supplies 34 százalékig több Energy a készletnél dugj be életet és egy sokkal forróbb szikrát is régóta. Telepítés után az AMR Monster Coil lovasok gyakran veszik észre, hogy egy közvetlen haszon egy ropogósabb gégeválasszal és egy gyorsabb fordulat többel keresztülhúzódnak a RPMen.Amiatt a nagyobb szikra miatt, akit az AMR Monster Coil nyújt, neked lesz egy olyan tisztább szikra-dugód, ami végül azt jelenti, hogy te kapod a legtöbbet az üzemanyagodból. Egy másik plusz van a Monster Coil kissé tartani fogja az internalseidet tisztább (szelep/dugattyú) és csökken dugón torlódik (kevesebb lehetőség elduguló). A modell-éved követelményeitől függően, Hardware mutatott lehet vagy nem szállíthat a tételeddel.
The AMR Monster Coil provides a higher intensity spark with faster recovery and response. This Coil Supplies up to 34% more Energy than stock, longer plug life as well as a much hotter spark. After installing the AMR Monster Coil riders often notice an immediate benefit with a crisper throttle response and a quicker rev with more pull through the RPM's. Due to the greater spark the AMR Monster Coil provides you will have a cleaner spark-plug which ultimately means you are getting the most out of your fuel. Another plus is the Monster Coil will keep your internals slightly cleaner (valves/piston) and reduce build up on plug (less chance of fouling). Depending on the requirements of your model-year, Hardware shown may or may not ship with your item.
Karesz! Egy dolgot mindenképp tegyél meg mihamarabb! A bal deklit vedd le és a lendkerék belsejében lévő 6db 6-os imbuszfejű csavart húzd meg,esetleg menetrögzítőzd be! Szeretnek kilazulni/elszakadni Vagy 30e mínusztól mentheted meg magad! Meg tegyél fel deklivédőket,mert az is drága
Hali mindenki!
Ealadó egy ZSÍR ÚJ Deestone 110/100-18 as gumi!Havernak vettem de nem kell neki szal felesleges nekem!Mail címem: izirajder2005@freemail.hu
Cső Mihu. Szinte az összes japánnál úgy írja a szűrőcserét, hogy minden második olajcserénél. De ha belegondolunk, nem nagy tétel a szűrő, és mivel az lesz tele retekkel, SZERINTEM érdemes olajjal együtt cserélni.
Olajcsere intervallum 6ezrenként van, igazából jó minőségű olaj (Pl. castrol, motul stb.) biztonsági határa ez a 6ezer km, valójában mindenféle károsodás nélkül 9-10ezer km-ert is kibír. Ezt olajos vizsgálatok is bizonyítják. Persze nem baj ha olajat cserélsz 3ezrenként, de szerintem felesleges. Bőven kibír 6ezret.
Viszont sokan csinálják azt, hogy mondjuk mennek egy amatőr versenyen pályanapon, és ledobják minden versenynap után. Na ez teljesen hülyeség, sőt nem is jó, mivel az olajnak kell pár száz km, míg "akcióba lép" ezt úgy kell érteni, hogy az olajnak nem csak az a feladata, hogy biztosítsa a kenést, viszkozitását megőrizze magas hőmérsékleten is, hanem van egy "tisztító" feladata, ami azt jelenti, hogy a jó olaj a motortérből a szennyeződéseket is eltávolítja. Tehát ha olajcserénél fekete az olaj, az azt is jelenti hogy a mocskot kiveszi a rendszerből.
Továbbá 4t motornál ellátja az a feladatot az előbb említetteken kívül, hogy biztosítja a váltó kenését, megakadályozza annak lenyíródását, és ellátja a kuplungot is, hogy az ne tudjon megcsúszni.
Ezért nem jó az autós olaj a motorkerékpárba, hiszen az autóknál a motor a váltó és a kuplung mind mind külön térben van. (ezt alkalmazza amúgy a Harley Davidson is) Ezért a motorkerékpárba való olajok agyon vannak adalékolva, ezért is drágábbak. Persze mindenkienk szíve joga, hogy mit tesz a motorjával, én ezeket a dolgokat nem az ujjamból szoptam, ezt így tanítják
Most szombaton tudod megnézni ha nyitva vannak.
Elolvastad mi ment tönkre rajta? A dobot visszacseréltem a gyárira. (Jó mérges leszek magamra, ha a következő motorom is DRZ lesz és azon is sportdob lesz. Nem lesz mivel műszakira vinni .)
Beszéljünk holnap: 30/316-2840
Meg kéne nézzem.
Fel kéne venni a kapcsolatot.
Az én számom 20-5-636-213.
üdv.
Lejjeb megírtam mi az ami tönkrement rajta. A biztosító "rocskereskedője" (a biztosító képei alapján) 480-at ajánlott érte. Hirdetni nem hirdetem. Érdekelne?
a leszakadt csavarfejek a tekercseket...
Az AMR Monster Coil ellát egy magasabb intenzitásszikrát gyorsabb gyógyulással és válasszal. Ez a Coil Supplies 34 százalékig több Energy a készletnél dugj be életet és egy sokkal forróbb szikrát is régóta. Telepítés után az AMR Monster Coil lovasok gyakran veszik észre, hogy egy közvetlen haszon egy ropogósabb gégeválasszal és egy gyorsabb fordulat többel keresztülhúzódnak a RPMen.Amiatt a nagyobb szikra miatt, akit az AMR Monster Coil nyújt, neked lesz egy olyan tisztább szikra-dugód, ami végül azt jelenti, hogy te kapod a legtöbbet az üzemanyagodból. Egy másik plusz van a Monster Coil kissé tartani fogja az internalseidet tisztább (szelep/dugattyú) és csökken dugón torlódik (kevesebb lehetőség elduguló). A modell-éved követelményeitől függően, Hardware mutatott lehet vagy nem szállíthat a tételeddel.
The AMR Monster Coil provides a higher intensity spark with faster recovery and response. This Coil Supplies up to 34% more Energy than stock, longer plug life as well as a much hotter spark. After installing the AMR Monster Coil riders often notice an immediate benefit with a crisper throttle response and a quicker rev with more pull through the RPM's. Due to the greater spark the AMR Monster Coil provides you will have a cleaner spark-plug which ultimately means you are getting the most out of your fuel. Another plus is the Monster Coil will keep your internals slightly cleaner (valves/piston) and reduce build up on plug (less chance of fouling). Depending on the requirements of your model-year, Hardware shown may or may not ship with your item.
1. lamr monster coil
2. prop-tech speed box
Ealadó egy ZSÍR ÚJ Deestone 110/100-18 as gumi!Havernak vettem de nem kell neki szal felesleges nekem!Mail címem: izirajder2005@freemail.hu
foxy6@citromail.hu
sürgös lenne!
BAKONYMOTOR
Végülis eladó a gép?
Én már érdeklődtem iránta régebben de akkor még azt mondtad marad.
Mi az ára?
üdv.BoB.
Olajcsere intervallum 6ezrenként van, igazából jó minőségű olaj (Pl. castrol, motul stb.) biztonsági határa ez a 6ezer km, valójában mindenféle károsodás nélkül 9-10ezer km-ert is kibír. Ezt olajos vizsgálatok is bizonyítják. Persze nem baj ha olajat cserélsz 3ezrenként, de szerintem felesleges. Bőven kibír 6ezret.
Viszont sokan csinálják azt, hogy mondjuk mennek egy amatőr versenyen pályanapon, és ledobják minden versenynap után. Na ez teljesen hülyeség, sőt nem is jó, mivel az olajnak kell pár száz km, míg "akcióba lép" ezt úgy kell érteni, hogy az olajnak nem csak az a feladata, hogy biztosítsa a kenést, viszkozitását megőrizze magas hőmérsékleten is, hanem van egy "tisztító" feladata, ami azt jelenti, hogy a jó olaj a motortérből a szennyeződéseket is eltávolítja. Tehát ha olajcserénél fekete az olaj, az azt is jelenti hogy a mocskot kiveszi a rendszerből.
Továbbá 4t motornál ellátja az a feladatot az előbb említetteken kívül, hogy biztosítja a váltó kenését, megakadályozza annak lenyíródását, és ellátja a kuplungot is, hogy az ne tudjon megcsúszni.
Ezért nem jó az autós olaj a motorkerékpárba, hiszen az autóknál a motor a váltó és a kuplung mind mind külön térben van. (ezt alkalmazza amúgy a Harley Davidson is) Ezért a motorkerékpárba való olajok agyon vannak adalékolva, ezért is drágábbak. Persze mindenkienk szíve joga, hogy mit tesz a motorjával, én ezeket a dolgokat nem az ujjamból szoptam, ezt így tanítják