Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Drz alkatrészeim eladók
06 30 635 9305
Rendben, köszi a tippet...:D
a suzuki tud adni ilyet
egyik ismerős vett nem volt olcsó de nagyon nem panaszkodott
ha esztergálsz valahogy polírozzátok meg mert megeszi a szimeringet pillanatok alatt
A matrican Dakar szerepel. De érdekes mert a dakarbol en is burkoltra gondolnek. De az biztos, h csak berugos. Mennyire lehet nyugos egy berugos 650 es? A dt-m berugos volt de az kis 2T.
Olyan 50 körül lesz, de ha valaki tud olcsóbban szóljon..;)
Még egyszer köszi a segítséget, sokat segítettél!
Rosszul írtam 17.5 a hossza
A km óra meghajtó felőli milyen hosszú lehet, mivel meghajtóm sincs sajna. ;) Amúgy nagyon köszi az eddigi segítséget is.
Hátsó kettő egyforma belső:20 hossza:27.5 külső átm.inkább lerajzolom mert lépcsős
A TT szerint nem annyira jó az, ha fellazul,(http://www.thumpertalk.com/top...)
de legalább egy visszajelzés valakitől.
a féktárcsák arra utalnak hogy abban volt
mennyi pénz most egy ilyen?
Az első Belső átmérő:20
K:25
hossz:31
A másik oldalon km meghajtó a táv t
Ha megtennéd megköszönném. :D
A djebel volt berúgós! A dakar pedig csak önindítós. A dakar a burkolt elejű. Remélem egyről beszélünk!
Van távtartóm megmérjem ?
Konkrétan erről lenne szó, ez egy S-be volt az eladó szerint. Ez gyári lehet?
De van...;) Csak ez egy E-s, amit sm szettel vettem....De nem gyári sm szett.
Távtartó is ugyanaz .Vagy most nincs kerék a motorba?
Köszi a választ, még annyi, hogy távtartót szerinted honnan fogok találni, mivel azt nem adnak a felnihez...:( Esztergáltatnom kell hozzá gyanítom!? Mérteket honnan szedjek?
Semmilyen átalakítást nem igényel SM tárcsákat kell megtartani
Üdv.!Az lenne a kérdésem, hogy az SM Drz-be az enduro kerekeket milyen átalakításokkal lehet beletenni?Köszi a segítséget!
Enyémen is hamar fellazul. Mondjuk XR-en gyárilag kotyog, és úgy a jó. A szerelő azt mondta, hogy pont az tenné tönkre a kihajtótengelyt, ha nem lenne szabad mozgása a lánckeréknek oldalirányba.
Teljesen egyforma
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hogy az E-s drz-be belemegy az S-es enduro kerék mindenféle átalakítás nélkül, vagy kell vele szórakozni hogy jó legyen? Az E-s gyári kerékméretei különböznek az S-estől ugye?
Jól ismerem már ezeket a rajzokat és kapcsolásokat a szakmámból adódóan.
A DR-t elég egyszerűnek tartom ahhoz, hogy állandó mágneses legyen. De most ettől függetlenül nem gondolom,azt hogy terhelés nélkül tönkremenne. Az én DT-met rengetegszer használtam úgy, hogy még a pilácsot is lekapcsoltam és mindig tökéletesen működött.