Én eddig Elf 10-50-est vagy 10-60-ast használtam,tip-top mind a kettő,20óránként cseréltem,csak elég szépen felment az ára,úgyhogy most fogok váltani szerintem castrol 10-40re.
Lenne egy kérdésem. Vettem ebay-ről visszahajlós fékkart, de nincs benne annak a kis rugónak furata, ami a gyáriban van. Gondolom valami visszanyomó, rásegítő rugó lenne. Valaki járt már hasonlóan?Kihagyható belőle a rugó? A fékkart nem nagyon furkálnám itthon Szerintem a munkahenger így is visszatolja alaphelyzetbe a kart, de hátha valaki jól megmondja a frankót. ;) Köszi!
Sziasztok! Kérdésem lenne: nemrég vettem egy 400-as drz s-t. Tök jól megy, de tegnap beakadt menetközben a váltó. Kisebb ráncigálás után újra vette a sebességeket. Esetleg van valakinek ötlete mitől lehet ez? Előre is köszi
a kettes sebesség szokott belőle elmenni,meg ha szelep hangja van az nem biztos hogy csak be álítást igényel,vettem én is kis csörgéssel,nem olyan rég,most meg hengerfelyet kell cserélni,mert a kokány mester nem értett a motorokhoz,így cserélni kell,ha az olaj jó volt benne,meg szépen jár.és számlája is van a cserélt alkatrészekről.akkort esetleg meg lehet venni,de lehet csak tényleg szelepet kell benne állítani,
Helló!Egy kis segítséget szeretnék kérni!Vettem egy Suzuki drz 400sm motort 2006-os 13000 km van benne.Lecseréltem az olajat beleraktam az 1.8 litert ahogy azt kell.A csere után ellenőriztem az olaj szintet,és jó volt a nívópálca mutatta az olajat a felénél volt.Elmentem vele kétszer motorozni 500 km mentem vele!És most h nézem az olaj szintet a nívópálca nem mutat semmit!A motor nem füstöl és nem folyik belőle az olaj sehol!A kérdésem az hova tűnik belőle az olaj!Még annyit h a motoron nem a gyári kipufogó van!
Metzeler 6days 140/80-18