Cseréltem ma olajat a gépben és ez a látvány fogadott az olajszűrő mögött. Az a baj, hogy nem emlékszem (vagy fel sem tűnt), hogy ez a hajszálosodás az elmúlt években is ott volt-e már. Normális jelenség ez?
Menj be egy suzuki márkaüzletbe! Én is ott kérdeztem meg. Meg tudták mondani, hogy hol és mikor vették, sőt még volt adatlapja is (amíg suzukinál volt szervizelve.)
Üdv! Érdekelődni szeretnék hogy Suzuki DR 350 nek honnan tudom meg alvázszám alapján hogy hanyas évjáratú ? 97 esnek vettem de kételkedem benn hogy valóban 1997 es
Alvázszám : SK 42 A 110628
Nem is tudom, hogy csináljam, mert asszony elkezdett rinyálni.
A. Lerakom nálad a motort szombat este és vasárnap, ha kijózanodtam, akkor elmennék hozzátok és indulhatnánk is. Lefelé kellene haladni és akkor nem volna nagyon messze (lábon) a haza (légvonalban 80Km).
B. Vasárnap kijózanodtam, elmegyek hozzátok, motorozunk, vissza hozzátok és kocsival haza.
Nem tudom......este megbeszéljük!
Helló! Én ezzel vettem a motort. A tank egy az egyben rápasszol a drz-re. Ki van alakítva a gumitartó sínje. A gyári tanksapkához (S-es) van kialakítva a betöltőnyílás. Üdv.
Az extrákkal együtt ez nem annyira túl nagy ár. Ha mindent figyelembe veszünk, az évjáratot, és azt hogy E verzió forgalmival, SM és cross szettel, normális műszerfal, stb... egy 900 ezerért majdhogynem reális ár lenne érte.... Mostanság felmentek a DRZ-k árai. Egyébként én külön árulnám a cross szettet, és máris nem annyira meghökkentő az ára a motornak.
Kíváncsi lennék a fórumozók véleményeire, - függetlenül az eladó személyétől, akit nem ismerek, s persze nem akarom bántani. (Mindenki azt árul, amit akar.)
Akkor én jó helyet fogtam ki! Semmivel sem kötözködtek. Ők adtak tükröt, amit kötegelővel felraktunk a fotó kedvéért, örvendeztek, hogy de jól szól a LeoV SBK. Meg segítettek a fékpadot lábbal lassítani, mert a Mitas c11, ill. c10 a világért sem akarta kellően lassítani a görgőket. (a főnöknek is drz-je volt, a fiának meg sx) De sajnos már nem ő a főnök, az utódja pedig egy vaskalapos......
De nem is akarom leműszakiztatni, mert felesleges, ugyanis egy rendőr cimbi azt mondta, hogy ha más állít meg, akkor ez alaphangon is 40-50 ezer.
nem kötelező, de valamiért szeretik ha rajta van, még akkor is ha nincs is bekötve, mondjuk bekötni sem egy bonyolultság
nemrég vitték ez az xt pótindexeit ilyen célra egy ktm-re
lehet hogy jobban nézzen ki a fényképen
motoron eddig nekem csak a fékeket nézték mást sosem(hallottam olyanról is hogy füstöt mértek a motoron)
a hondán se működött semmi beindítás nélkül, annyit néztek hogy van-e parkír izzó az első lámpában(amit utólag fúrtam be)
szóval 2 tükör, e jeles világítócuccok és gumi, gyári vagy e jeles kipufogó aztán jónapot
Több vizsgaállomáson jártam előtte, mert én is a legkevesebbet akartam görcsölni vele. Mindenhol azt mondták, a következők kellenek:
- E-s első lámpa távolsági fénnyel, aminek visszajelzője is legyen,
- E-s hátsó lámpa, féklámpával, rendszámvilágítással,
- E-s index + visszajelző a műszerfalon,
- féklámpa mind a két fékhez,
- két tükör,
- duda,
- E-s jelzéssel kipufogó (na ezt nem tudtam felhajtani, de nem is nézték ) Az eredetit egy kicsit befojtottam hangra,
- sebességmérő (bicajos órát tettem fel, de nem mért ), volt kisebb kavarc miatta, mert az előző műszakin több volt a rögzített állás,
- prizmás sárvédőtoldat,
- közúti közlekedésre alkalmas utcai gumik.
Utólag inkább friss műszakival rendelkezőt kellett volna venni, de most már mindegy.
Cseréltem ma olajat a gépben és ez a látvány fogadott az olajszűrő mögött. Az a baj, hogy nem emlékszem (vagy fel sem tűnt), hogy ez a hajszálosodás az elmúlt években is ott volt-e már. Normális jelenség ez?
Valaki tudja menyibe kerül egy hengerfej felújítás?
4szelepes dr500.
Vagy valakinek eladóba?
Nekem is lenne egy kérdésem valaki tud Suzuki Dr 125 be kipufogószelepet? pontos típus Dr125SE
Alvázszám : SK 42 A 110628
szombaton itthon vagyok nem terveztem semmit
A. Lerakom nálad a motort szombat este és vasárnap, ha kijózanodtam, akkor elmennék hozzátok és indulhatnánk is. Lefelé kellene haladni és akkor nem volna nagyon messze (lábon) a haza (légvonalban 80Km).
B. Vasárnap kijózanodtam, elmegyek hozzátok, motorozunk, vissza hozzátok és kocsival haza.
Nem tudom......este megbeszéljük!
bár az a 4 lehet egy kicsit 5 is
Tisztelt DRZ-s urak!
Van-e hiba/furcsa ebben a hirdetésben? Ki hogyan ítéli ezt meg?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e-79053
88
Kíváncsi lennék a fórumozók véleményeire, - függetlenül az eladó személyétől, akit nem ismerek, s persze nem akarom bántani. (Mindenki azt árul, amit akar.)
Üdv Szegedről.
lp
robogóval állítottak már meg de motorral még sosem
De nem is akarom leműszakiztatni, mert felesleges, ugyanis egy rendőr cimbi azt mondta, hogy ha más állít meg, akkor ez alaphangon is 40-50 ezer.
nemrég vitték ez az xt pótindexeit ilyen célra egy ktm-re
lehet hogy jobban nézzen ki a fényképen
motoron eddig nekem csak a fékeket nézték mást sosem(hallottam olyanról is hogy füstöt mértek a motoron)
a hondán se működött semmi beindítás nélkül, annyit néztek hogy van-e parkír izzó az első lámpában(amit utólag fúrtam be)
szóval 2 tükör, e jeles világítócuccok és gumi, gyári vagy e jeles kipufogó aztán jónapot
- E-s első lámpa távolsági fénnyel, aminek visszajelzője is legyen,
- E-s hátsó lámpa, féklámpával, rendszámvilágítással,
- E-s index + visszajelző a műszerfalon,
- féklámpa mind a két fékhez,
- két tükör,
- duda,
- E-s jelzéssel kipufogó (na ezt nem tudtam felhajtani, de nem is nézték ) Az eredetit egy kicsit befojtottam hangra,
- sebességmérő (bicajos órát tettem fel, de nem mért ), volt kisebb kavarc miatta, mert az előző műszakin több volt a rögzített állás,
- prizmás sárvédőtoldat,
- közúti közlekedésre alkalmas utcai gumik.
Utólag inkább friss műszakival rendelkezőt kellett volna venni, de most már mindegy.
Mondjuk én, ha akarnék sem tudnék felrakni indexeket, mert nincs aksim!