Kb. 3 hónapja készítettem fel műszakira egy E-st. Az index kialakításához 4db ledes index (új)5e, kormánykapcsoló (bontott)5e, terhelésfüggetlen relé (új) 3,5e , visszajelzőhöz kis doboz és ledek 2e, némi vezeték, tartószerkezethez lemez+csavarok, néhány kötegelő és szabadidő kellett.
minimum 4000ért tudnám adni, ha esetleg tudsz utalni akkor olcsóbb lenne a posta! (ezzel kapcsolatban emailben meg tudjuk beszélni a részleteket, ha gondolod: hunter.3@freemail.hu)
Köszi a választ!
Még annyi kérdésem lenne h gyárilag mindegyiken van irány jelző?
Mert ahogy néztem a hirdetéseket csak az s-en vannak rajta.
Ill ha nincs rajta mennyibe fáj a felrakás.
Az E a "versenyenduro" változat, 50 lóerős és valamivel könnyebb mint az S és SM. Viszont ahhoz, hogy utcán is használhasd fel kell szerelni pár dologgal (távolsági, féklámpa stb.)
Az S az "utcai enduro", megvan rajta minden ami a forgalomba való közlekedéshez kell, viszont nehezebb az E-nél és csak 40 LE.
Az SM pedig a supermoto, utcai változat, szintén 40 LE és nehezebb.
Nagyon gondolkodom egy Dr-z 400 vásárlásán. Nagyjából utána néztem de azt nem tudom kideríteni hogy az egyes típusok között mi a különbség. Tudna nekem vki segíteni?
Dr-z 400
Dr-z 400 e
Dr-z 400 f
Dr-z 400 s Ha jól tudom ezek léteznek. :)
szia! anno érdeklődtem önindítók után dörzire! válaszoltál, hogy neked van, 10/db áron.. áll e még, mert ha igen szeretnék 2db-ot venni tőled. telón most nem értelek el, de még próbálom! köszi
hanyas méretű ? Nem is baj ! Nem rögtön akartam , először érdeklődni de ha jó és hibamentes akkor érdekelni fog ! Nekem szólj először ha eladóvá válik!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
ha jót szeretnél többit telefonon!
0630/9huszonegy-7499
vagy inkább e-mailben, ott hamarabb elérsz, telón inkább estefelé!
Még annyi kérdésem lenne h gyárilag mindegyiken van irány jelző?
Mert ahogy néztem a hirdetéseket csak az s-en vannak rajta.
Ill ha nincs rajta mennyibe fáj a felrakás.
Meg tudnád adni a telefonszámod? Szeretnék kérdezni valamit, de privátban! Köszi!
Hétvégére meggyógyulsz?
Az E a "versenyenduro" változat, 50 lóerős és valamivel könnyebb mint az S és SM. Viszont ahhoz, hogy utcán is használhasd fel kell szerelni pár dologgal (távolsági, féklámpa stb.)
Az S az "utcai enduro", megvan rajta minden ami a forgalomba való közlekedéshez kell, viszont nehezebb az E-nél és csak 40 LE.
Az SM pedig a supermoto, utcai változat, szintén 40 LE és nehezebb.
Nagyon gondolkodom egy Dr-z 400 vásárlásán. Nagyjából utána néztem de azt nem tudom kideríteni hogy az egyes típusok között mi a különbség. Tudna nekem vki segíteni?
Dr-z 400
Dr-z 400 e
Dr-z 400 f
Dr-z 400 s Ha jól tudom ezek léteznek. :)
Előre is köszi!
Honnan tudok legjobb ár-érték arányon rendelni dugattyúgyűrűket a dr-emhez?
Köszi!
szombaton elkocogtam a vadkertitó-ig, elég is volt annyi a motorozásból