lehet köztük 15 kiló eltérés
mert úgysem e kivitelt fogna venni
aszfalton sokat számít a kényelem, mert terepen áll az ember elég sokat akkor annyira nem számít (mondjuk nekem sokat)
pl a ténéré ülésén elüldögélek reggeltől estig annyi seggfájdalommal mint a drz(xr4 husky) ülésén kb fél órán
Én meg DRZ-t vennék. Volt freewind 650-esem nehéz volt mint az állat. Arrébb akartam rakni a seggét, barna lett a gatya a motor meg maradt. Pedig nem vagyok nádszál. A drz súlya pont jó. Persze lehetne egy picit alacsonyabb. Én 180 cm vagyok. 90 kg.
aszfaltra inkább a dr650 venném meg, sokkal kényelmesebb mint a drz
az egyik lába tuti leér róla
volt ismerős aki avval tolta a hegyekben is, aztán ő sem volt több mint 170
fentébb kell tolni az első telókat és egyből lehet nyerni vele vagy 3 centit
Főleg aszfaltra, ritkán terepre. Olyan 80-20% városi használat. Mondhatnánk persze hogy akkor minek enduro, de hát ebben az árkategóriában sajnos vagy GS 500 - vagy valami enduro. Idióta A2
A gyereknek meg az enduro tetszik, a GS nem, az volt nekem is.
Alulról felfele az ötödik gumi nem eladó vagyis nincs benne az árban, mert nem az enyém, csak bele keveredett, de ha érdekel, megkérdezem mennyi az ára külön
Lehet vele motorozni, bár mindkét lába nem ér le. Lehet állítani a rugón plusz fel lehet puhítani is. Vagy ki lehet cserélni a kutyacsontokat is benne azzal is csökken a magassága, esetleg az ülést is szokták vékonyítani.
elég vastag fékbetét, lehet előtte sokkal vékonyabb volt és azért fért el.
az sm felni meg jóval szélesebb mint az endúró aztán még jobban közelebb van a küllő a nyereghez
Sziasztok!
A következő problémával fordulok hozzátok:
Feltettem a supermoto szettet a motorra és az alábbi hibát tapasztaltam. A hátsó féknyereg beleér a küllőkbe. Csak 3-4 küllő éri el de korábban ilyen nem volt. Mióta a supermoto szett nem volt fenn csak fékpofa csere volt. A képeken a távtartó is látszik ott sem változott semmi. Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi
Hello.
Hát a drz-n lehet ültetni ha jól tudom. Az S az elég nehézkes (gyárilag 144kg a forgalmiban). Az SM az enduro szettel alacsonyabb mint az S vagy az E. De ki kell próbálni és megkell nézni. Egészítsetek ki ha valamit rosszul tudok! Remélem tudtam segíteni
Fiamnak keresek valami endurot főleg utcai használatra(néha terep),4-500ezer körül. A gond hogy viszonylag alacsony, 174-175cm ezért nem tudom, leérne-e a lába a gépekről. A DR-Z 400-ast néztem, erről tudna valaki infót adni, hogy mekkora? Valamint nehéz motor-e?
mert úgysem e kivitelt fogna venni
aszfalton sokat számít a kényelem, mert terepen áll az ember elég sokat akkor annyira nem számít (mondjuk nekem sokat)
pl a ténéré ülésén elüldögélek reggeltől estig annyi seggfájdalommal mint a drz(xr4 husky) ülésén kb fél órán