Sziasztok.
3év után ismét Drz tulaj szeretnék lenni :) kb 2-3 hónap múlva ha minden jól megy meg is lessz :) Szeretnék érdeklődni, hogy E változatra tud e valaki Kék, Fekete, Fehér színű idomszettet?
Ezen nem is kell csodálkozni! 2000-ben megszünt az igazi motor gyártás. Az azutáni motorok már vajból vannak, meg némi műanyagból. Kint hagyod a napon egy órát, meglágyul a henger és máris eszi az olajat! Ha esetleg beindítod, akkor máris dugócsere, vagy széthullik a váltója. Lehet felújítani! De sebaj könnyebb 10kilóval! Még szerencse, hogy a drz 98-as fejlesztés! (bár ebbe is bele-bele nyúltak és meg is látszik...)
azt szokták mondani hogy elvált asszony ritkán szűz
amikor 3 milla egy új motor nem kell nagy csodákat várni az 500ezres kategóriától
amúgymeg láttam én 660as xt-t(asszem 2008as) 40 ezer után törött fogaskerékkel a váltóban, aminek olyan 130pénz volt a javítása
tetszik nagyon, de nem tudom mennyit menne el a blokk.... az xt 50 e km-nél még gyári értékeknél volt ( tudom, mert após egy régi 600-ast és egy újabb 660-at bontott meg a szemem előtt és láttam)
kívülről amit linkeltem nem volt egy patika, iagzából a blokkba lehet bízni..
Hello!
Ha még aktuális én 176 vagyok és 60kg. Van egy E-s DR-Z-énk supermoto szettel és lábujjhegyen sőt inkább féltalpon leérek. Deee nem mondhatnám hogy ez engem kicsit is zavart vagy akadályozott volna eddig bármiben is, szóval ha csak ezt nézzük a DR-Z 400 nem egy rossz választás ;)
Régi motorok közül az xt után talán ez volt a leggyakoribb, tehát lehet hozzá alkatrészt találni. A kuplung az tipushiba. Alul van méretezve a motor erejéhez képest. 12-15e között vannak a lamallák. Van kimaradva 650-re való első-hátsó lánckerekem, meg féktárcsák is!
18" gumid van eladó?