Nem. Nekem a gyáriasság a mindenem. Ez egy átalakított szett. Már az sem tetszett, hogy reszelnem kellett az adapteren.
Alacsonyabb lett a motor jóval, de nem tetszik, hogy minden pillanatban el akar dőlni, mert ugye az enduró szett magasabb. Nem bírom alátenni az emelőt. Úgy néz ki felcseréltem az egyik konzolt, mert kicsit elől akad a féktárcsa egy icipicit. Lusta vagyok még arra is, hogy felcseréljem. (A másik a hátsó keréknél van.) Egyszóval nekem nem jött be. Fel sem pumpáltam ki sem próbáltam. Felraktam az emelőre, holnap visszateszem az enduró szettet. 100%-ban szinte városban megyek pedig, már rájöttem az ilyennek mint én csak a gyári sm a jó, ahol egy alátétet sem kell tenni...
Az a baj, hogy kiemelő adaptert szerintem fel sem lehet fogatni, olyan kicsi a hely. Van olyan féknyereg, amivel meg lehetne oldan? Inkább vennék egy féknyerget, mint faragjam össze-vissza.
Csak azt nem értem, akinek gyári sm van, hogyan tette alá a 320-as tárcsát?
Sziasztok!Sm első fék új betétet+fém fékcsövet kapott.A féknyereg és a fékcsőcsavarok meghúzási nyomatéka érdekelne,mert a könyv nem tér ki rá.Köszi Sanya
Eladóak a képeken látható alkatrészek fix áron, posta oké:
1. DRZ balos tankidom 1500 ft
2. DRZ gyári vezeték-távtartók 4 db 1500 ft.
3. DRZ SM gyári első fékkar 1500 ft.
4. Univerzális sisaktartó-csomagtartó konzol 2.000 ft.
5. Yamaha WR 426on használt komplett 50es átmenő rendszer 30.000 ft, csak a dob bilinccsel 25.000 ft FIX!
Igen arra furatra gondolok. Csak akkor nem tudom mi folyhatott ott ki mert friss olaj van benne és ez ilyen sötét lé volt. De nem sok, és amikor még mentem vele utána már semmi nem folyt. Sztd mi folyhatott ott ki? Esteleg utal ez valami hibára.
Köszi, szerintem is ez lesz, csak mire találok, aki csinál egyet, megbolondulok ebben a jóidőben.
Esetleg, ha valakinek van elfekvőben egy olyan távtartó ami nekem kell, akkor vevő vagyok rá!
Üdv!
Kellene egy kis segítség!
2003-as drz400 "S" -em van évettem hozzá sm futóművet. A motoromban az s futómű volt, de sm szettel 320-as tárcsával.
Most amikor beletettem a gyári sm futóművet a féknyerget nem tudom felfogatni gyári felfogatásra. Korábban távtartó volt a másik futóművön, de az a távtartó ehhez már sok lenne.
Segítsetek, hogy mit tegyek. Nem rég vettem a 320-as tárcsát, nem akarok most gyári 310-est venni. Minden ötlet érdekel, ami minél gyorsabb és minél olcsóbb :D
Köszi előre is a segítségeket!
Kortisztól megvettem a sárga SM szettet. (köszönet érte). Viszont úgy gondoltam megmaradok a gyárinál. Akit érdekel keressen. A hozzáadott adapteren alakítanom kell, max 1-2 nap és kész lesz. Így a gyári szett helyére felrakható. Nem nepper vagyok, nem akarok keresni rajta. Az ára 53+posta. Ez a kép még Kortisznál készült remélem megengedi, hogy még nincs saját képem addig felrakjam az övét. mail: conair801[kukac]gmail.com Ha bent lesz a kerék, csinálok nagyfelbontásúakat a motorról és a szettről. Utána megy fel a képesmotorra, és a többi helyre.
Alacsonyabb lett a motor jóval, de nem tetszik, hogy minden pillanatban el akar dőlni, mert ugye az enduró szett magasabb. Nem bírom alátenni az emelőt. Úgy néz ki felcseréltem az egyik konzolt, mert kicsit elől akad a féktárcsa egy icipicit. Lusta vagyok még arra is, hogy felcseréljem. (A másik a hátsó keréknél van.) Egyszóval nekem nem jött be. Fel sem pumpáltam ki sem próbáltam. Felraktam az emelőre, holnap visszateszem az enduró szettet. 100%-ban szinte városban megyek pedig, már rájöttem az ilyennek mint én csak a gyári sm a jó, ahol egy alátétet sem kell tenni...