Hali én tőlük http://www.lukesracing.com/luk... rendeltem 1 éve,nagyon korrektek.Még pluszba rendeltem komplett főtengelyt csapágyak nélkül(mert az ott kint vmibe különbözik),továbbá tömítés készletet,de azt ne rendelj,mert van a szetthez egy felső tömítés szett és vezérműláncot.
A vám nem volt egyszerű!
A csapágyakat,szimeringeket itthon vettem csapágyboltban,az a legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb.
Azóta természetesen tipp-topp a gép.
universalmotort is erdemes megnezni. minden idom felrakhato s-re sm-re is ami E-re jo. A hatso sarvedon kell kicsit alakitani, hogy a felfogatasa beferjen a segedvazba. De nem latszik kivulrol az atalakitas.
Köszi a válaszokat. Igazából a Parillat nem is néztem mivel Pestre való vásárlása plusz lóvé, itt Pesten 26-30 alatt sehol sem találtam, ezért irtam az akciót.
Igazából az SM idomszett lenne a legjobb, mivel abba az első sárhányó is olyan amit szeretnék, de ez sem god a kérdés az az ülés mögötti sárga idom. Arra gondoltam, hogy annak a felfogatásai stimmelnek e.
Szóval akkor elég a gyári főtengely hozzá?
És egy kérdés! Láttam EBay-en Namura 434 bigbore
Block-ot( henger, dugó , főtengely szóval kompletten)
vélemény ? Tartós ? Megbizható vagy esetleg
volt már valakinek?
Köszönöm!
Üdv mindenkinek,
Segítségeteket szeretném kérni. Szerintetek egy 06 -os SM re az alábbi link alatt lévő idomszettet rá lehet tenni? Igazából a két tank és az oldal idom ránézésre stimm, az első sárhányó cross, az nem kérdés, hanem inkább a hátsó sárhányó, vajon ugyanaz mint az E-n és minden passzol, csak ugye itt van lámpa idom és segéd váz.
válaszotokat előre is köszi. :)
Természetesen akinek E-s gépe van és idomot venne, akkor hajrá, mert most akciós.
Hali.
Nekem van Új Gyári!
Nem ajánlom abból a bontottat mert már mind el van öregedve!
Ha bármi kell keress!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Magasabb oktán számú benzinre kell váltanod.
A másik,ha kopottas a főtengely a nagy kompresszió le is rendezi.
A dugattyún kívül kell venned henger tömítés szettet és szelepszár szimeringet.
Ezt a gépet ismeritek esetleg?link
A vám nem volt egyszerű!
A csapágyakat,szimeringeket itthon vettem csapágyboltban,az a legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb.
Azóta természetesen tipp-topp a gép.
Igazából az SM idomszett lenne a legjobb, mivel abba az első sárhányó is olyan amit szeretnék, de ez sem god a kérdés az az ülés mögötti sárga idom. Arra gondoltam, hogy annak a felfogatásai stimmelnek e.
Rendelek egy pár darabot. (hátha kell még valakinek)
A sárhányó az a kerék nem?
És egy kérdés! Láttam EBay-en Namura 434 bigbore
Block-ot( henger, dugó , főtengely szóval kompletten)
vélemény ? Tartós ? Megbizható vagy esetleg
volt már valakinek?
Köszönöm!
Segítségeteket szeretném kérni. Szerintetek egy 06 -os SM re az alábbi link alatt lévő idomszettet rá lehet tenni? Igazából a két tank és az oldal idom ránézésre stimm, az első sárhányó cross, az nem kérdés, hanem inkább a hátsó sárhányó, vajon ugyanaz mint az E-n és minden passzol, csak ugye itt van lámpa idom és segéd váz.
válaszotokat előre is köszi. :)
Természetesen akinek E-s gépe van és idomot venne, akkor hajrá, mert most akciós.
MX Shop
Restyánszki Gábor 3753 Abod.
A facebook-ra is felvehettek ress@citromail.hu
Előre is köszönöm!
Nekem van Új Gyári!
Nem ajánlom abból a bontottat mert már mind el van öregedve!
Ha bármi kell keress!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
A másik,ha kopottas a főtengely a nagy kompresszió le is rendezi.
A dugattyún kívül kell venned henger tömítés szettet és szelepszár szimeringet.