Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké ezt ismerem de ha magas kompresszio arányút veszek az jó bele?
Vagy cserélném kell mást is?
Sziasztok nem rég lettem DR tulajdonos és magas fordulaton eléggé csúszik a kuplung . Érdeklődni szeretnék hogy DR 350 es hez hol találok viszonylag olcsón kuplung lamella szettet ? (csúszó,kopó lamella illetve rúgók) ha tudtok ilyen oldalt megköszönöm ha leírjátok
Eladó kézvédő alkatrészek!UFO,Racetech!
UFO kézvédő tartó, Racetech 28 as és 22 es kormányvég.és ami a képen látszik.
4. szezonomat kezdtem meg az S-es DRZ-mel, használom is eleget, de még mindig nem érzem úgy, hogy a motor lenne a szűk keresztmetszet
én nem sok mit vettem észre menet teljesítménybe a kettő közt . nyitott kipú + karbi állítás kel azt megy rendesen :) meg 1.5 literrel kevesebbet is evett múltkór
Sziasztok! Érdeklődnék hogy ha meg akarnám dugózni a pici mocim
2005 Drz Sm akkor kb mennyibe kerülne csak dugó, gyűrű és szelepek!
Esetleg weblapok vagy helyek ahol olcsó?
Köszönöm!
Imi90 védelmére mondom,az én motorom S-es40000km-el de van olyan ismerösöm akinek440-Athea van és azt mondja ,mi a faszt csinálsz ezzel a mocival,el hagysz mint a szart,pedig full gyári,nem kell úgy fényezni az E -t.
Drz / S olajcsere előtt vagyok először. Motul 10 W 40 Olajat tennék bele. 5100 Vagy 7100 jöhet szóba. Csak utcán használom normál körülmények közt, ( supermoto kerekek )viszont végre párszor kérdezem. Vélemény , javaslat ?
Egy évben 1-2 szer elmegyek vele külföldre túrázni és úgy gondoltam annak az S jobban örülne, mint egy E :)

Terepre meg ez az első nagy motorom, tanulgatni meg bőven elég az S
de ha felpiszkálod az s-t akkor az is "üzemórás" lesz
amúgy mi a baj az üzemórával?
pont a drz ami kb a legköltségmentesebb üzemórás gép
20 óránként szűk 2 liter olaj&szűrő+ szelepellenőrzés
Okés

Én azért vettem S-t mert nem szerettem volna üzemórás motort.
Egyébként egyenlőre az erejével is meg vagyok elégedve, csak érdekel a téma, ennyi.

Ha majd úgy érzem, hogy kimotoroztam, akkor elkezdek variálni az áttételekkel, de egyenlőre az is gyári.
kipufogócserével biztos érezhető lenne
havernak s van az nagyon fojtott rendszer, ellenben 3.5 litertől még sosem evett többet, igaz kislányosan is vezet
Bocs, félreértetted! Nem ellened irányult amit írtam! Én mindig azt szoktam mondani, hogy aki S drz-t vesz, az legyen tisztában azzal, hogy gyengébb és sok kínlódással jár átalakítani. Egy E-vel már egyből megkapsz mindent!
A matricás dolgot, csak azért írtam, mert nagyon tetszik....
Tisztában vagyok vele, mivel jár egy S tuning...

Érdekelt hogy a gyári veztengelyekkel stb mennyit számít az FCR 39
nincs bajunk
csak 10ből 9 ember nincs tisztába a dolgokkal
egy s tuning (több)100ezres nagyságrendű
ilyen 2 lovakért kár kínlódni nem ér annyit a többletfogyasztás
Mi a bajotok, unatkoztok ?

Képzeljétek el, ha nagyobb karbit rak rá az ember, és jól beállítja, akkor erősebb lesz egy-két lóerővel....senki nem mondta, hogy atomerőművet építek.

Eleve a kérdés úgy hangzott, hogy kinek van tapasztalata...azon meg sem lepődök, hogy elkezdtetek okoskodni....mert Ti rakétamérnökök vagytok gondolom
Miért?!?!
Fel kell rakni, egy picit tekergetni és máris kész!


A tuning autóknál úgy van, hogy matricánként +2 lóerő! Nekem ezért 150 lovas a drzm!
...persze, hozzá is kell állítani
Keresek bontott kiegyenlítő tartályt DR-Z-hez!
azért ez nem úgy megy hogy feldobok egy "extra" karbit és már izomgép lesz.......
Jaja S-em van ,azon BSR 36 a gyári
Neki S van, azon gyárilag mikuni van.
Miért, nem az van rajta?
Sziasztok !

Van valakinek tapasztalata gyári henger+FCR 39 karbi párosításról ?
Erőnövekedés, fogyasztás üzembiztosság, amik érdekelnének.

Üdv: Imi