Először is.
A henger , hengerfej ,szelepfedél tájékát 100% tisztára letakarítod.
Ezekre lesz szükséged
Egy (m6 menetfúró) (alkoholos filc)
(Bár milyen alkalmatos dolog amivel a furatot 100% ki tudod
takarítani. wd40 ajánlom hosszú csővel)
(egy 4mm átmérőjű rúd is kelleni fog.)
Hengerfej marad a helyén mivel segít egyenesebben tartani a
menetmetszőt.
Első lépésben kitakarítod a menetet a hengerfejen.
A 4mm átmérőjű rúddal megnézed milyen mély a lyuk.
A menetmetszőn is bejelölöd ezt a mélységet.
A menetet ne fúrd csontig. 1mm a lyuk aljától állj meg.
Ebben a jel fog segíteni.
(Óvatosan kezd meg a menetvágást mert már van menet csak mélyíteni kell)
Ezután egy a lyuknál hosszabb csavart beledugsz jelölsz
ki se vedd a csavart egyből tekerd le a menet ajjáig ( érzéssel)
itt is jelölsz.
A két jel közt kb 1 cm távolság lesz.
Minél több annál jobb
Na a szóval amig le tudtad tekerni a csavart
azt megméred és 1mm rövidebbre levágsz egy csavart.
És ne tépd meg annyira.
És így a többit.
Részletes leírás csak azért hogy ne rontsd el.
Sok sikert hozzá!
Mielőtt még tényleg szétgányolod de teljesen:
Vannak olyan fasza menetjavítók hogy el se hiszed.
Én 3 csavart csináltam meg mert túlhúzták és kiszakadt.
Így vettem a mocit. Könnyezett a szelepfedél a gyertyáknál.
Kihasználva hogy gépi menetmetszéshez +1.3cm lukat fúrnak
amiben nincs menet. Tehát gyárinál 1cm vel hoszabb csavar
na meg egy olyan M6 os menetvágó ami 1 lépésben
kivágja a menetet.
Furat kipucol és azokat a csavarokat nem megtépve még menthető a hengerfejed.
Persze ha ilyenekhez van érzéked.
Különben menthető ha nem gányolsz.
segítség fiúk
országúton 6,5 l a fogyasztása a drz400 s -emnek
tudtok tippet adni , hogy mihez kezdjek vele, mit nézzek meg mit tudok rajta állítani, állítólag kevesebbet kellen egyen
használtan vettem pár hónapja
2003 -as modell!
köszönöm előre
köszi
Keresek Drz enduro első féktárcsát (250mm)!
Az se baj ha kopottabb és válla van, csak használható legyen!
Nincs meg valakinek?
Múltkor hamar elvitték, de most ismét van egy Renthal 22.2-es hajlás mentes kormányom!
06 30 635 9305
Használattól is függ, nekem országúton 90-110 es utazónál 4l körül eszik max, terepen megetetek vele 6,5-7--ert, mert ott ugye máshogy használom.
Üdv,
A henger , hengerfej ,szelepfedél tájékát 100% tisztára letakarítod.
Ezekre lesz szükséged
Egy (m6 menetfúró) (alkoholos filc)
(Bár milyen alkalmatos dolog amivel a furatot 100% ki tudod
takarítani. wd40 ajánlom hosszú csővel)
(egy 4mm átmérőjű rúd is kelleni fog.)
Hengerfej marad a helyén mivel segít egyenesebben tartani a
menetmetszőt.
Első lépésben kitakarítod a menetet a hengerfejen.
A 4mm átmérőjű rúddal megnézed milyen mély a lyuk.
A menetmetszőn is bejelölöd ezt a mélységet.
A menetet ne fúrd csontig. 1mm a lyuk aljától állj meg.
Ebben a jel fog segíteni.
(Óvatosan kezd meg a menetvágást mert már van menet csak mélyíteni kell)
Ezután egy a lyuknál hosszabb csavart beledugsz jelölsz
ki se vedd a csavart egyből tekerd le a menet ajjáig ( érzéssel)
itt is jelölsz.
A két jel közt kb 1 cm távolság lesz.
Minél több annál jobb
Na a szóval amig le tudtad tekerni a csavart
azt megméred és 1mm rövidebbre levágsz egy csavart.
És ne tépd meg annyira.
És így a többit.
Részletes leírás csak azért hogy ne rontsd el.
Sok sikert hozzá!
Vannak olyan fasza menetjavítók hogy el se hiszed.
Én 3 csavart csináltam meg mert túlhúzták és kiszakadt.
Így vettem a mocit. Könnyezett a szelepfedél a gyertyáknál.
Kihasználva hogy gépi menetmetszéshez +1.3cm lukat fúrnak
amiben nincs menet. Tehát gyárinál 1cm vel hoszabb csavar
na meg egy olyan M6 os menetvágó ami 1 lépésben
kivágja a menetet.
Furat kipucol és azokat a csavarokat nem megtépve még menthető a hengerfejed.
Persze ha ilyenekhez van érzéked.
Különben menthető ha nem gányolsz.
országúton 6,5 l a fogyasztása a drz400 s -emnek
tudtok tippet adni , hogy mihez kezdjek vele, mit nézzek meg mit tudok rajta állítani, állítólag kevesebbet kellen egyen
használtan vettem pár hónapja
2003 -as modell!
köszönöm előre