Remélem Te megkapod a terítékes rajzot, mert én annó nem kaptam kartervédő terítéket, pedig én is le tudnám gyártatni vágással hajlítással hegesztéssel együtt...de rajz nélkül baszhatom...
Csak ugye valaki ezen keres pár ezer forintot és azért nem kapok terítékrajzot...
Sziasztok! Valaki nem tudna mondani nekem drz e-re hűtővédő méreteket? Egyik cnc-s barátom lehet meg tudná nekem csinálni nem olyan horrorisztikus áron. Az esetleges segítséget előre is köszönöm!
Van aprón papíros váz, szerintem ez az egyetlen elfogadható megoldás. Lehet gányolni is, lehet egyszerűbbnek tűnik, de a végén egy csomó pénzért lesz egy törött, gányolt vázad.
Sziasztok.
A Segítségeteket kérem, van egy 2002 váz sérült drz-m, teherautoba mentek vele és a fejcső alatti vázcső behajlott ezáltal deformálódott a váz, az első sárvédő éppen elfér a hűtőnél. Nem tudom hogy orvosoljam a problémát a.): vázat elvinni javíttatni, vagyis felmelegítéssel vissza húzni a fejcsövet. Aminek hátulütője lehet az anyaggyengülés. b.): egy új vagy használt váz beszerzése
Mi lehet ilyenkor a helyes teendő?
Nekem mondjuk nem az erejével volt bajom hanem 2t után nagyon furcsa volt, mindig hiányoltam a póver erejét, nem nagyon hútam neki ezért nem ment a kanyarodás mert hagytam hogy eltúrja az elejét. Mostmár kezdem megszokni és egyre jobban tetszik . Főleg az hogy jobban szabályozható a gáz is, könnyebb vele dombot mászni még ezzel a gumival is az pedig hogy enduróra nehéz az butaság . Legalábbis ilyen túraendurózgatásra bőven megfelel, hard endúróra lehet kicsit nehéz de semmi sem lehetetlen. Az inexek is kicsit engednek ezért boruláskor sem törik Uhh, kész litániát sikerült irni megint
Én is próbáltam S-es verziót is, de az nekem picit gyenge volt(ktm exc520 után). De valóban szerintem is megéri egy kicsit többet adni motorért és makulátlant venni. Amúgy egy pár lassúsági versenyt már én is nyertem. Borotán streetfigthter show-n Palatinus Attilával döntőztem és 2X is nyertem.
Enyémen meg egyszer 5 másodpercig forrt a víz, azóta kicsit kevesebb van a tartályban, ha bemelegedik. Szerintem ha nem forralja, nem melegedik túl és nem büdös a motor akkor nem kell foglalkozni vele. De ez csak az én véleményem és nem vagyok szakértő!
Én is annyiért vettem és semmi extra nem volt rajta, mindene gyári volt. Mondjuk örültem is neki mert így hogy én rakattam fel őket tudtam hogy normálisan nem pedig kókány módon lett felrakva Így elég sokat költöttem rá, amit folyamatosan törleszek vissza a szüleimnek, de mostmár lessz egy olajcsere és egy szelepállítás is, meg valamilyen km órát kellene még szerezni a Dörzikére
A hűtővíz kiegyenlítő tartállyal kapcsolatban lenne egy kérdésem. A motor megvétele után úgy vettem észre hogy amikor kihűlt már nem volt benne folyadék, de pár napja meg marad benne amikor már kihűlt akkor is. Úgy emlékszem azóta van így mióta lecsavartam a hűtősapkát és megnéztem a szintet. Ősszefügghet ezzel? Mi történhetett (kb 1.5 hete van meg a motor)?
Hát, talán nullával tudok kiszállni belőle. 750-ért vettem, átírattam, kb 100-at költöttem rá, utaztam érte elég sokat...
Ezért nem is szeretném elkótyavetyélni...
Lehet hogy valóban jobban járnák, ha külön adnám el az extrákat. De a 3 küllős sm felni nincs egy árban a behr kerekekkel! Ár-érték arányban valóban jól adtad el, de többet is ment, mint az enyém.
Csak ugye valaki ezen keres pár ezer forintot és azért nem kapok terítékrajzot...
Új váz...
A Segítségeteket kérem, van egy 2002 váz sérült drz-m, teherautoba mentek vele és a fejcső alatti vázcső behajlott ezáltal deformálódott a váz, az első sárvédő éppen elfér a hűtőnél. Nem tudom hogy orvosoljam a problémát a.): vázat elvinni javíttatni, vagyis felmelegítéssel vissza húzni a fejcsövet. Aminek hátulütője lehet az anyaggyengülés. b.): egy új vagy használt váz beszerzése
Mi lehet ilyenkor a helyes teendő?
Ezért nem is szeretném elkótyavetyélni...
végül is te ezen bukni nem fogsz azt gondolom,inkább nyerni,nem?
ha esetleg tudsz rá vevőt szólj