Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én csak pertóleummal átmosom , nem olajozom, régen toltam rá pár ml fegyverolajat(ami javarészt petróleum) csak elfogyott
újabban leveszem mert mindig összekenem a blokkot meg széjjelfolyatom a petrót ahol csak lehet
Lehet ám, hogy azért volt 2 óra, mert először csináltam.
Én mosni a helyén szoktam

Már csak azt kell kiderítenem, hogy teflonos-e a bovden belül, mert akkor nem nagyon olajoznám be :)
az xr4-en kb 10 perc
bár nekem rutin is van mert évente 1-2-3x leszedem kimosni
Nem mondom, hogy szopás a kuplungbovden csere, de félig szét kell szedni a motort...scheisse, kb 2 órámba telt :(
igen,yamaha 250-re való,2 hete néztem egy srácnál,nekem ktm 450 van,ezért nem hoztam el,mert a tű meg fúvóka csere sem lenne meg 15 alatt,de tudnám használni,mert pont van egy amiben ezek jók.pont ez volt a baj az enyémben,hogy elkopott a kocsi,ami tartja a vákum lapot,persze ez is kopott,a kettő 120 fölött lenne,így most gondolkodóban vagyok,de szerintem megyek hozzá,és akkor elhozom mindkettőt.
mindegy mit használsz... előnyei van mind a 2nek... szerintem arany középút 5100... ha tanácstalan vagy.. próbálhatsz ilyet, olyat, mai modern olajak mind jók...
vadi új? 50?
Te voltál az aki megvásárolta a 750 e ft-ért hirdetett drz-t és amihez volt egy Finster dob is?
vasárnap Zsámbokon láttam egy csapat motorost átmenni,valaki nincs itt aki köztük volt?szívesen csatlakoznék hozzájuk ,mert másodszor esett szét a társaságunk,és egyedül maradtam motoros.kb 15 suzuki dr és 2 ktm láttam.a karburátoros kérdésedre válaszolnék,egy srácnak van 50 ért vadi új,kell pár nap míg hozzám kerül,de ne vegyél mást ha rám hallgatsz,mert én már megjártam ezzel,mert a kopások miatt nem működik rendesen,és a kopó dolgok 30 fölött kezdődnek hozzá.
MOTUL 5100 10W40

Ezt használom mindkét motoromban (DRZ-400S, XL1000V Varadero) teljes megelégedettségel.
Üdv! DRZ400S tulaj lettem. Olajat szeretnék cserélni de a hozzászólásokat olvasva nem tudok dönteni hogy fullszintetikus vagy elég bele a félszintetikus is (abban az esetben ha ugyanúgy ellátja feladatát és nem lesz hátrányom belőle hosszútávon). Ebben kérném a segítségeteket. Előre is köszi.
A karbit kitakarítottam többször mebrános mikuni karbi valójában gn 400 blokk de ugyan az mint a dr 400 de nem tudom miért csinálja ezt!
Karbit ellenőriztétek már?
Rossz keverék miatt könnyen előfordul hogy
hangja van ereje nincs...
Meg lángol a kipuba.
Karbit takarítsad alaposan ki.
(Ha értesz hozzá)
Ha nem ,akkor nem olyan drága beállíttatni.
esetleg ez megfelelne a dr-re?
NEM
hello!

Én dr-t keresek,amiről te beszélsz az esetleg eladó?
sziasztok! fcr-39-et keresek 40.000-ért! ha valakinek van plíz!
Heló! valakinek dr 125-ra valami kipufogója esetleg?
Sziasztok ! Valakinek volt vagy van dr400 500 600 motorja? Olyan gondom van hogy dr 400 am a kipufogóba durrog álitottuk mindenfele a gyujtást, gyertyát is cseréltünk de ugya az a kipufogónál a hengerfej és a könyökcső között belátni és folyamatosan adja a làngot de nem a kipufogóba végig, de nem is pörög ki rendesen nem lehet h tul hamar nyit a kipufogó szelep? Válaszokat előte is kössz!
én 3 napig rugdaltam mire rájöttem
lemezekkel rugokkal együtt?, valami erös rugo kéne
Azt most nem tudom, de van itthon bontott tökéletes állapotú lamella készletem, ha kell.
Na lementem pincébe ráérezni mocira :D
5 perc alatt rájöttem dekó nélkül hogy lehet
hidegen beindítani :)
1 rúgás dekó nélkül.
Vagyok 60 kg ezt se felejtsük :)
valaki tudja a suzuki dr 600 nak, a gyári kuplung lamella méreteit?
Helló! Érdekelne a jobb és baloldali blokkvédő műanyag és a féknyeregvédő. Mennyi az ára? Üdv mindenkinek!