Ismerős volt minden nap látom a bolt előtt kirakva... Suzuki kereskedés és szervizről van szó, moslékot biztos nem árulnak. ha jólemlékszem 575 roppi az ára. rendszámos de nem látok rajta hátul lábtartót, elkell menni megnézni ha nem jönne be otthagyod kész
de ez jobb alattam ment bele az 1400.km után a csak pár km faluban tekergés volt aztán ment az endúrószett alá
bár szerintem az a gumi már semmit se ér, de gyári
Én hamarosan szeretnék vásárolni egy hasonló drz-t mint amilyet a képek között látok, viszont nálam az kritérium hogy full gyári legyen ( szinte még gumi,lánc is) E verziós és rendszámos. Nem tudom hogy a saját miben tér el.
Arról a motorról semmit sem tudok,de a sajátomról bármit,bármikor bárkinek szivesen elmondok,mivel eladnám,ha érdekel valakit! tel:30-9472099 petizoltan@tamasinet.hu
Sziasztok!
Megmaradt motoreladásból barátomnak drz400E első hullámos tárcsa alig használt illetve 2 zsír új hátsó!6000Ft/db körüli áron adja de minden megegyezés kérdése!Elég sürgős lenne neki!
Telefonon hívjatok vagy ha nem venném fel akkor sms: 06306358366
Láttam írtad hogy rozsdás volt....
A saválló/titán nem roszdásodik,csak akkor ha rossz a hegesztés és elég,az amire te gondoltál,az ráégett sár volt,emlékezz vissza hol volt jelen,és a gumi hol csapja fel a sarat
#motoros26
Zsír a kis citromod Ez a verseny dob biztos jobban odaver mint a Finster! Legkomolyabb dob DRZ-re, teljesítményben-hangban akár csak a Yózsimure.
Ma végre feldobtam a gumikat (Dunlop Mutant 150-120). Teszt körön először azt hittem, hogy szorul a kerék - az úttartás miatt - azt kanyarban rájöttem, hogy ez BAMEG tapad! Nagyon nagy! Holnap alaposabban letesztelem.
Am meg rájöttem hogy miért durrogott a kipum. Ez egy vákuumos benzin csap! Gyertyacsere után nem toltam vissza a benzincsapra a vákuumcsövet. Pedig kerestem össze-vissza, de csak ma találtam meg. Nem is ilyet kerestem, nem erre számítottam. Aki újraépítette a gépet az előre gondolt és a vákuumcsövet egy dupla könyökkel oldotta meg. Nem vettem észre. Azt hittem az egy lezárt cső. Most már Isten Király a gép! Holnap alig várom, hogy leteszteljem. A hétvégén tolok fel pár képet is.
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Hát mutasd akkor miről lenne szó és főleg mennyiért! :)
De viccet félretéve tényleg drz-t tervezek venni,ugyhogy akár érdekelhet is.
Üdv.!
bár szerintem az a gumi már semmit se ér, de gyári
a lényeg a "gyári" szón volt
én akarom ELSŐNEK hengerfejesre vágni a gépet!
asszem 2008as
ez véletlen nem a rodeo ride árulja ?
Megmaradt motoreladásból barátomnak drz400E első hullámos tárcsa alig használt illetve 2 zsír új hátsó!6000Ft/db körüli áron adja de minden megegyezés kérdése!Elég sürgős lenne neki!
Telefonon hívjatok vagy ha nem venném fel akkor sms: 06306358366
A saválló/titán nem roszdásodik,csak akkor ha rossz a hegesztés és elég,az amire te gondoltál,az ráégett sár volt,emlékezz vissza hol volt jelen,és a gumi hol csapja fel a sarat
Segítsetek ha tudtok légyszi. Van itt egy kecskeméti elado drz. Ha esetleg ismeri valaki az előéletét akkor mondjon pár szót róla.
Köszi!
Zsír a kis citromod Ez a verseny dob biztos jobban odaver mint a Finster! Legkomolyabb dob DRZ-re, teljesítményben-hangban akár csak a Yózsimure.
Ma végre feldobtam a gumikat (Dunlop Mutant 150-120). Teszt körön először azt hittem, hogy szorul a kerék - az úttartás miatt - azt kanyarban rájöttem, hogy ez BAMEG tapad! Nagyon nagy! Holnap alaposabban letesztelem.
Am meg rájöttem hogy miért durrogott a kipum. Ez egy vákuumos benzin csap! Gyertyacsere után nem toltam vissza a benzincsapra a vákuumcsövet. Pedig kerestem össze-vissza, de csak ma találtam meg. Nem is ilyet kerestem, nem erre számítottam. Aki újraépítette a gépet az előre gondolt és a vákuumcsövet egy dupla könyökkel oldotta meg. Nem vettem észre. Azt hittem az egy lezárt cső. Most már Isten Király a gép! Holnap alig várom, hogy leteszteljem. A hétvégén tolok fel pár képet is.